Els pitjors openings/endings

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Els pitjors openings/endings



Sempre parlem dels openings/endings que ens encanten i que escoltem a totes hores però... i què passa amb els que ens pareixen insuportables??

Us proposo una enciclopèdia de l'horror en forma dels pitjors openings i endings de la història de l'animanga! Aquí teniu els primers que em venen al cap que jo, personalment, odio molt fortament!!




Bakuman no podia faltar a la llista, ja sabeu que li tinc certa tírria. No sé què pensaven en posar aquesta balada cutre com a opening...

Bakuman OP1
Text amagat.



Aquest no en sé el motiu però el trobo particularment horrorós per la veu, que pareix que desafina a moments... I no només valoro el que ve a ser la música, l'animació del ending és també horrorosa...

Bleach ending 13
Text amagat.



En serio aquest recordo que en el seu moment el vaig trobar HORRIBLE (com l'anime en general...) és com de emprobador de tenda de roba barata... No m'agrada gens.

Chobits
Text amagat.



De veritat?? Ja només amb el Come on del principi tens ganes de dir, come on, en sirio?? que pareix que la canta el seiyuu del Kenpachi!!

Naruto OP 1
Text amagat.



Quins són els vostres???
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Doncs no sé si podré aportar massa en aquesta secció perquè la veritat és que si hi ha hagut algun opening/ending que no m'agrada massa no me'n recordo gens. Els que m'agraden sí que els escolto, però els que no m'agraden tant normalment me'ls salto i simplement queden en l'oblit. A més, d'aquells que m'he saltat alguna vegada els he tornat a escoltar i no m'han desagradat tant com per dir que són horribles. Simplement a mi no m'acaben de fer el pes, però no perquè siguin molt dolents XD

Sobre el de Bakuman... és cutrillo, no ho negaré jajaja Al principi anava a dir que no estava tant malament, però després ha entrat la segona veu i ja sí que no tenia per on agafar-lo. Massa bo no és XD Queda estrany en un anime sobre dibuixar manga :/ Jo he començat el manga de Bakuman (només porto dos volums llegits) i no he vist l'anime, però aquest opening no em sembla encertat.

Oks, volia intentar defensar el de Bleach però... no m'agrada. Sé que probablement els "galls" els hi posa intencionadament, però NO hi queda bé, en el meu cas hi trenca l'harmonia i arriba un punt que es fa desagradable d'escoltar. Si no fos per això no estaria tan malament, tot i que no hi ha res que destaqui.

Ohhhh!!! A mi el de Chobbits em sembla súper cuqui i kawaii <3 Em va encantar aquesta sèrie, tot i que alguna cosa em va semblar difícil d'acabar de lligar i vaig passar al manga jajaja No sé, el protagonista és aturat de nassos, però la Chii és :kawaii: M'agrada força el tros inicial amb els ulls d'ella i al final amb el "dakishimetai no ni"; ho trobo molt maco :) De totes maneres la cançó és repetitiva i sí que sembla una de les que posarien a una botiga o ascensor XDD

El de Naruto no trobo que sigui tan dolent, la cançó en si a mi no em desagrada. Tot i que potser no acaba de lligar del tot amb la sèrie o amb l'animació que li han posat. Resumint, la cançó no em sembla dolenta però no ha estat ben escollida en absolut, per un anime com Naruto li falta alguna cosa que enganxi i això li falla.

Alguns que a mi no m'han agradat gaire potser són aquests:

No l'he pogut suportar mai, me'l vaig saltar totes les vegades que el van posar. Se suposa que és una paròdia?? Perquè... NO!! Sona absurdament ridícul però no em fa gràcia.

Naruto Shippuden ED 11
Text amagat.


Segueixo sense haver vist Tokyo Ghoul, però aquest opening em posa dels nervis. Sobretot després del gran "Unravel" de la primera temporada (tant a nivell visual com musical). El segon opening no té res de bo i l'animació és... HORRIBLE!! En què dimonis estaven pensant?! Com hi pot haver una diferència tan abismal entre un i altre?

Tokyo Ghoul OP 2
Text amagat.


El de Fruits Basket no és que sigui horrible ni molt menys, però per un anime és completament soporífer. Com a cançó de cuna o per relaxar-se està molt bé, però abans que comenci l'anime cauràs adormit XD És agradable, però no arribaràs al començament de l'episodi.

Fruits Basket OP 1
Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Muahahahahaha, sabia que t'uniries al club de haters de l'opening de Bakuman! El piotjor és que després se't queda el "oooh love" a dintre del cap i és horrible xDDD I tens tota la raó del món amb el de Naruto! :lloa:

No me'n recordava d'aquest, tens raó, pareix que volen per una paròdia però no s'acaba d'entendre gaire bé quina intenció tenien en posar aquesta cançó que, a més, si no recordo malament, és de quan comença la guerra i hauria de ser... no sé, més èpic perquè realment Naruto té molts bons openings.

Seguint amb Naruto aquest tampoc m'agradava gens. Reconec que la cançó... bé, té un pase diguem, no? Però el que ve a ser el tros de la gent ballant i els ninjas per la platja en pla "viva la vida" em pareix molt, però que molt ridícul.

Text amagat.



Pel que fa a Fruits Basket et doy mis dies també perquè tot i que no està malament no li diu gaire a l'anime (bé, un poc Tooru sí que és xDDD) però avorreix molt. De fet, també està doblat en català i em pensava que seria com millor però no, segueix sent igual de... rollo xDDDD
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Avui m'he llevat hater aixi que aqui van unes quantes cançons que son un horror.

Opening Kenzen Robo Daimidaler
Text amagat.

Com l'anime en general es un horror la seva bso.

Ending Concrete Revolution: Choujin Gensou
Text amagat.
L'anime es extrany (la traduiccio del titol es Fantasmagoria de Superhomes xDD) pero el seu ending es encara dona mes mal rotllo.

Opening Super Sonico - The Animation
Text amagat.

Encara no entec com un anime musical, on la prota te una banda de rock li posan aquest opening (encara flipo mes que l'hagin llicenciat a Espanya i joies mooolt millors no :boig: )

Opening/Ending Yosuga no Sora
Text amagat.

Tot i que em va agradar l'anime, la bso no em va agradar.

Opening Ixion Saga DT
Text amagat.

Un altre anime que em va agradar (es estil SAO, .Hack, etc.) pero el seu opening no xDDD

Amb aixo de moment ja n'hi ha prou, un altre dia mes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Doncs a mi el primer opening de Naruto em sembla genial xD
I posant ara openings que son l'horror us deixo una petita selecció de denigració:


Shigofumi OP, és com escoltar la Wendy Sulca amb 5 anys més i en japonès:

Text amagat.


Kill Me Baby! OP, de veritat et donen ganes de que la Baby et mati al escoltar aquest opening:

Text amagat.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

HATE! HATE! HATE! HATE!

Doncs l'altre dia em vaig trobar pel meravellós món de internet un ending que no em va agradar gens d'un anime que em va encantar i que té una banda sonora que encara em va encantar més: l'ending de Yuri! On Ice. Simplement no sóc capaç d'escoltar ni 10 segons seguits.

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
olidoliva23
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
L'oli sempre verge e
Entrades: 23
Membre des de: 29 ago. 2020, 19:57
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

Per mi el pitjor es el segon del baki antic.
Animació 3d i creepy i una cançó d'amor cutrillo, lamentable
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Hola!
Hi ha una cançó que no m'agrada gens i és My War d'Attack on Titan
Text amagat.
Hi ha hagut molta crítica així que és un blanc fàcil... però crec que comença bé i després li falta força. Què en penseu? :idea:

PD: La de Chobits no l'escoltaria però em sembla bastant adient per l'anime :)
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Al principi em va costar d'entrar-hi.

Durant els primers episodis, pensava que era una desgràcia d'Opening, tant a nivell musical, com visual, i com a presentació musical de la história.

Imatge

Vaig arribar a posar-lo al mateix nivell del Cigne Vermell aquell del HYDE (calfreds).

Ara penso que és un molt bon Opening.

M'agrada més l'estil dels de Linked Horizon però a mesura que la cosa avançava, vaig descobrir que, de fet, tant la música com les imatges Sí eren un bon pròleg del que ens explicaven.

Imatge

El to distorsionat i sinistre, com una tonada infantil retorçada i pervertida... la paleta de colors desenfocada i grisosa amb esquitxos de colors elèctrics... el fet de que gairebé no es veu cap ésser viu excepte desfilant esborrassadament o just abans de morir; nomès cadàvers, destrucció, dolor, devastació... i unes veus rares de nenes fent burleta.

Imatge

Trobo que defineix perfectament les emocions que l'autor vol expressar.

Aplaudiments a director, productor i (de vegades hi intervé en la decissió) director musical:

Era una decisió arriscada i que anava en contra del hàbits musicals de la serie i trobo que els ha sortit prou bé.

Shinsei Kamatecchan són molt grans.

Imatge

Ja m'hi extrendré al filot de vídeos oficials de temes anime.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

El Hespiritu ha escrit: 14 juny 2021, 21:28 Al principi em va costar d'entrar-hi.

Durant els primers episodis, pensava que era una desgràcia d'Opening, tant a nivell musical, com visual, i com a presentació musical de la história.

Imatge

Vaig arribar a posar-lo al mateix nivell del Cigne Vermell aquell del HYDE (calfreds).

Ara penso que és un molt bon Opening.

M'agrada més l'estil dels de Linked Horizon però a mesura que la cosa avançava, vaig descobrir que, de fet, tant la música com les imatges Sí eren un bon pròleg del que ens explicaven.

Imatge

El to distorsionat i sinistre, com una tonada infantil retorçada i pervertida... la paleta de colors desenfocada i grisosa amb esquitxos de colors elèctrics... el fet de que gairebé no es veu cap ésser viu excepte desfilant esborrassadament o just abans de morir; nomès cadàvers, destrucció, dolor, devastació... i unes veus rares de nenes fent burleta.

Imatge

Trobo que defineix perfectament les emocions que l'autor vol expressar.

Aplaudiments a director, productor i (de vegades hi intervé en la decissió) director musical:

Era una decisió arriscada i que anava en contra del hàbits musicals de la serie i trobo que els ha sortit prou bé.

Shinsei Kamatecchan són molt grans.

Imatge

Ja m'hi extrendré al filot de vídeos oficials de temes anime.
Potser encaixa amb la sèrie, tens raó, però no és una cançó que escoltaria més enllà de veure un capítol. Trobo a faltar Linked Horizon, els hauria mantingut a tots els openings!
Als endings hi ha també un grup molt benparit que es diu Cinema Staff.
Fa molts anys que escolto a Hyde i L'Arc en Ciel, però trobo que no va ser encertada Red Swan com a opening de la sèrie. Tot i que segueixo preferint Red Swan com a cançó, My War queda millor amb la temàtica de la temporada. :urahara:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon