Openings/Endings de Temporada

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No estic veient Yuri on Ice pero YB em va suggerir l'opening i tambe he de dir que es dels mes entretinguts de la temporada.

A mi els openings que m'es m'agraden d'aquesta temporada son el de Drifters que ja ha posat Skuld, el de Udon no Kuni no Kiniro Kemari, el de Fune wo Amu i el de Bloodivores.

Bloodivores:
Text amagat.

Udon no Kuni no Kiniro Kemari:
Text amagat.

Fune wo Amu:
Text amagat.


Pero encara no he decidit quin m'agrada mes d'aquest.
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Aquesta temporada porta alguns openings i endings dignes d'escoltar com el Drifters per exemple.

Jo us porto aquests:

Mobile Suit Gundam Iron-Blooded Orphans 2
Text amagat.
L'opening de part de Spyair és bruuutal!


L'ending tampoc està malament, té alguna cosa que m'enganxa


Sangatsu no Lion
Text amagat.
Tant l'opening com l'ending està composat pel grup Bump of Chicken, un grup que personalment m'agrada molt




Shuumatsu no Izetta
Text amagat.
L'opening de part de AKINO with bless4, ja havien fet alguna altre cançó anteriorment i not bad


Tiger Mask W
Text amagat.
Aquest opening em va cridar molt l'atenció perquè em recordava molt als openings dels 80 (encara que jo no havia ni nascut xD)


I l'ending m'ha enganxat molt, he de buscar més sobre aquest grup
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

D'aquesta temporada de moment tinc 2 openings tops per sobre de la resta, algun mes esta be pero aquest dos destaquen.

Youjo Senki
Text amagat.


Showa Rokugo 2
Text amagat.


-----

Fora dels dos tops, n'hi ha mes que estan be tmb.

ACCA 13-ku Kansatsu-ka
Text amagat.

Blue Exorcist 2 (UVERworld :ilu: )
Text amagat.

Sousei no Onmyouji Op 4
Text amagat.

Hand Shakers (adoro l'animacio, es molt similar a K: Missing King)
Text amagat.

And last but not the least, Granblue Fantasy (Bump of Chicken ftw)
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Mes que per la canço (que tambe m'agrada) pel ball de la prota, estic viciat, es molt divertit. Tinc que confesar que un cop fins hi tot vaig fer els moviments de braços xDDD
.
Text amagat.

.
Llastima que al cap 8 han cambiat l'ending i l'actual es una mica soso.
Es un dels pocs endings que no pasaba juntament amb el de Granblue Fantasy.

Tambe recomano moltisim aquest openings:

Grandblue Fantasy - Go (Bump of chicken)
Text amagat.


Shingeki no Bahamut: Vigin Souls - Let It End
Text amagat.


Sin: Nanatsu no Taizai - My Sweet Maiden
Text amagat.

(el millor del anime es el opening/ending, no el recomano es nomes tetes i tot molt absurd)
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Buah!! El de Shingeki no Bahamut és súper brutal!! Des del primer episodi que em va meravellar, entre la cançó i la currada de les imatges... bé, igual que l'opening de la seva primera temporada, una passada ^^

A mi també m'han agradat:

Shingeki no Kyojin (OP 3). Linked Horizon - Shinzou wo sasageyo


Text amagat.



Si és que sempre hi han de posar parts dels altres openings xDD Mola molt, entre els tres és com una mateixa cançó molt llarga jajaja

Berserk 2017. 9mm Parabellum Bullet - Sacrifice


Text amagat.



Pràcticament l'únic que té de bo aquesta adaptació són els dos openings que té, per la resta és tot una gran aberració. I no, no se salva res.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Coincideixo molt amb tu @Skuld! L'opening de Shingeki m'encanta! I mira que la primera vegada que el vaig escoltar va ser del pal "uuuffff, m'encantava el de la primera i ara no s'ho han currat tant" i ara, després d'haver-lo escoltat unes quantes vegades, crec que fins i tot m'agrada més que el primer!! Sasageyooo, sasageyooo, shinzoo wo sasageyoooo!!

I bé, a mi un opening que m'agrada molt és justament d'un anime musical, de Fukumenkei Noise. L'opening em sembla brutal! Està cantant per un dels personatges i la veu m'apassiona. De fet, l'estètica de l'anime no mola gaire, però la música és una passada!


Text amagat.


I l'altre opening que m'encanta és el de Natsume Yuujinchou Roku. A més, en aquest cas, l'estètica de l'opening és molt de la sèrie i la música s'assembla molt a la que han fet servir per a les 5 temporades anteriors. Mai em cansaré de recomanar aquest anime, val molt la pena, de veritat!!


Text amagat.



També dir que l'opening de Boku no Hero em va agradar molt més el de la primera temporada i que encara no li he agafat el gustet al nou...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Aquesta temporada ja esta quasibe a les acaballes pero igualment encara hi soc a temps :p A la propera intentare comentar-les abans :roll: :roll:

Last Hero Inuyashiki - My Hero
Text amagat.
Bonisim i com sempre Man with a mission genials en escena.

Tambe recomano aquest openings/endings:

Mahoutukai no Yome - Here
Text amagat.

Black Clover - Haruka Mirai
Text amagat.
L'anime em posa una mica nervios (quin prota....) pero tinc que reconeixe que l'opening esta ben trobat.

Shoujo Shuumatsu - More One Night
Text amagat.
Super divertit i molt ben utilitzat (ni puc dir mes sense fer spoiler :roll: :roll: )

Ballroom e Youkoso - Invisible Sensation
Text amagat.


Algu te algun opening/ending que m'estigui deixant? sempre va be trobar nous openings per afegir a la llista de reproduccio.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

L'anime en general ha estat una decepció, però tant l'opening com l'ending m'han molat.

PANORAMA PANAMA TOWN - RAPTURE (OP JUUNI TAISEN): al vídeo hi ha alguns spoilers, però és que no he trobat cap més versió... I com que no sé perquè però no puc posar el vídeo deixo l'enllaç https://www.youtube.com/watch?v=mpHuWWSolmc&t=125s

DO AS INFINITY - KENSHIN NO KEMONO (ED JUUNI TAISEN)

Text amagat.


No puc obviar cap cançó d'aquest anime <3 L'adoro i és una llàstima que s'acabi...

KUBO YURIKA & MINASE INORI - AMADARE NO UTA (ED SHOUJO SHUUMATSU RYOKOU)

Text amagat.


KUBO YURIKA & MINASE INORI - UGOKU, UGOKU (OP SHOUJO SHUUMATSU RYOKOU)

Text amagat.


UNISON SQUARE GARDEN - FAKE TOWN BABY (OP KEKKAI SENSEN)

Text amagat.


Aquest ha estat un drop sense pietat, vaig tenir un mal pressentiment només de veure'l perquè em va portar records de Mayoiga... i no m'equivocava, però aquest opening m'encanta!

COLDRAIN - FEED THE FIRE (OP OUSAMA GAME)

Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Coincideixo amb el Shancks pel que fa a Black Clover!! L'opening em va agradar des del primer moment. Contràriament, el de Mahotsukai no m'acaba de convèncer, té moments molt èpics però d'altres que el ritme no m'acaba de fer (i mira que és d'aquestes que t'agafen, es fiquen dins el teu cap i no et deixen anar...)

I bé, per a mi la guanyadora d'aquesta temporada és Love Live Sunshine, evidentment. S'han superat tant en l'opening com en l'ending, us he de confessar que M'ENCANTEN! Sobretot la lletra de l'ending toca molt la patata:

Love Live Sunshine 2 Opening: Mirai no Bokura wa Shitteru yo
Text amagat.


Love Live Sunshine 2 Ending:
Text amagat.
És preciós :plorar:


Aquesta temporada així mateix té openings bons. El d'Osomatsu-san no m'acabava de fer la primera vegada que el vaig escoltar però ara m'encanta!!
Text amagat.


Després també m'agrada molt l'opening de Sengoku Night Blood. Podria dir que l'anime m'està decebent tant que l'opening és el que m'agrada més xDD
Text amagat.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No esta malament aquesta temporada en quant a cançons es refereix.

Mencio especial per B: The Beginning, anime produit i emitit completament a Neflix es BRILLANT i el seu ending no deixa indiferent a ningu:

B: The Biginning - The Perfect World
Text amagat.
Bonisim i un altre gran tema de Man with a mission.

Tambe recomano aquest openings/endings:

Citrus - Azalea
Text amagat.

Fate/EXTRA Last Encore - Bright Burning Shout
Text amagat.


Amb Overlord 2 no acabo de decidirme quin m'agrada mes, tant l'opening com l'ending son genials.

Overlord 2 - GO CRY GO
Text amagat.


Overlord 2 - HYDRA
Text amagat.


Algu te algun opening/ending que m'estigui deixant? sempre va be trobar nous openings per afegir a la llista de reproduccio.
Imatge
Respon