ALIEN STAGE

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops



PERO PERO PERO PERO PERO PEORPEROEOREROR SENSE PARAULES!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!!??!?!

LLAVORS....LLAVORS...?!?!!? EL LUKA HA TORNAT PER FER VEURE QUE ES UNA RATA RASTRERA PER FER ENFADAR ALS PARTICIPANTS I QUE PROVOQUIN QUE VINGUIN ELS GUARDIES A PARAR-LOS (I MATAR-LOS PER PARAR LA COMPETICIÓ) I LA HYUNA!?!?!?!?!?!??!?!?!?! FACI VEURE QUE ELS DISPARA PER MATARLOS PERO EN REALITAT ELS SALVA?!!?!??!?!?! POT SER!?!?!?!? ES EL QUE JO HE ENTES!!!!!!!!!!!!!

OMG OMGOMGOGMOGMG MENCANTA??? M'encanta el luka estressant sensualment a la penya?!!?!?!? quina maravella!!!!!!!!!!!! Pero... clar... es veu perfectament, o potser tambe es una trampa per als espectadors, que tant la sua com la que s'enfronta amb el luka moren? vull dir, no han causat alderulls, aixi que els pot haber matat qualsevol guarda que no estigui compinxat amb la peña? perque salvar a la miki? Dubto molt que els estiguin salvant a tots. Hmm....

QUE LA HYUNA NO SENFRENTA EN AQUEST PROGRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE ESTA INFILTRADA ENTRE ELS ALIENS!!!!!!!!!!!!!!! QUE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


EDITO DESPRES DE VEURE'L COM 50 VEGADES!!!!!!

Imatge

QUE NO SON ELS MATEIXOS GUARDIES ALIENS ELS QUE S'EMPORTEN A LA MIZI, QUE ES UNA PUTA REVELIO!?!??!!? QUE COI ESTA PASSANT!?? ELS HUMANS S'HAN REVELAT?!?!? EL LUKA HO SABIA!?!?!??!?!? DIOS MIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alguna cosa em diu que el Luka ha competit 100% , segurament sense saber res de la pseudo revelio. La mizi era la preferida, i sabent que tenia les de morir, ha anat a alterarla (sel nota manipulador aixi que segurament s'estudia als seus contrincants i si en veu algun de fort va a per els seus punts febles, en aquest cas, ha anat per el amor de la Mizi a la Sua, com un puto rastrero) perque es matés sola. Aquesta es la meva teoria.

La revelio s'emporta nomes a la Mizi? Seguirant competint???? Deu meu.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, LA CANÇÓ M'HA ENCANTAT!! TOT I QUE EL VIDEO M'HA DEIXAT SENSE PARAULES :pandaohshit:

Això ha estat doble espectacle, de primeres ja em pensava que la Mizi es carregava al Luka, i que guanyaria per haver matat al contrincant, però res, per sort el Luka no ha patit res greu i ara se'ns emporten la Mizi a ves a saber on...

He vist el video 2 vegades i no m'ha acabat de quedar clar el final, si la noia és la Hyuna o que passa, esperò que en un futur tot vagi sortint a la llum!
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Text amagat.
No me nhe pogut estar i li he fet un fandub mal mixejat dels meus

Pots fugir de la llum, però mai te n'escaparas,
ets mes lluent que el sol.
Tan sublim, celestial,
Tens el mon atrapat, dins d'uns ulls dessolats.
My savior, encisadora ànima...
(I don't belive... you are a liar...)
Quan les nostres foscors es sobreposin
Penso llençar-les ben lluny...

Ruler of my heart... Ruler of my heart... Ruler of my heart...
(esbalaïdora eterna...)
Ruler of my heart... Ruler of my heart... Ruler of my heart...

Aquestes muralles... Les penso enderrocar...
(Tan rapid que n'hi te n'adonarás...)
No puc veure ni escoltar... Incapaç d'actuar...
Has trencat el meu mon!

My savior, encisadora ànima...!
Make me your god, I cant give you everything!
Quan les nostres foscors es sobreposin...
Penso llençar-les ben lluny!

Ruler of my heart... Ruler of my heart... Ruler of my heart...
(esbalaïdora eterna...)
Ruler of my heart... Ruler of my heart... Ruler of my heart!

Ruler of my heart... Ruler of my heart... Ruler of my heart...
Ruler of my heart... Ruler of my heart... Ruler of my... heart...
Meina ha escrit: 28 abr. 2023, 16:38 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, LA CANÇÓ M'HA ENCANTAT!! TOT I QUE EL VIDEO M'HA DEIXAT SENSE PARAULES :pandaohshit:

Això ha estat doble espectacle, de primeres ja em pensava que la Mizi es carregava al Luka, i que guanyaria per haver matat al contrincant, però res, per sort el Luka no ha patit res greu i ara se'ns emporten la Mizi a ves a saber on...

He vist el video 2 vegades i no m'ha acabat de quedar clar el final, si la noia és la Hyuna o que passa, esperò que en un futur tot vagi sortint a la llum!
Jo tambe esperava que el luka moris, ja que la Mizi es la preferida de la autora XDDD pero per slavarla ha utlitzat altres metodes com FICARHI MES XIXA XDDDDDDDDD
ES LA HYUNA!!!!!! i si thi fixes abans de que disparin a la Mizi hi ha unes bombes de fum i es veu com hi ha alguna mena de guerrilla entre soldats de dos bandols, i la hyuna ES LA RESISTENCIA!!!!!!!!! (al menys es lameva teoria)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops



Acaba de sortir propaganda del alienS. Es fascinant sentir-se part del public consumidor, vull dir, s'ho estan currant molt amb les webs , la manera de fer revistes i ara inclus ANUNCIS??????????? Esque em sembla tot brutalissim XD Com si fossin idols reals.
En aquest anunci + altres coses que han anat ensenyant, es dona a entendre que el alien stage que estem veient nosaltres NO es l'unic que s'esta fent, o al menys aixo m'ha semblat pels grafics de popularitat del top3:



Com podeu veure hi ha com a minim 80?? potser mes eh, pero em refereixo que actualment hi ha minim 100 participants en actiu. A NO SER que sigui un ranquing general on tambe comptin participants morts o de altres generacions, que tambe pot ser. Pero prefereixo la idea de que es actual i s'estan fent mes stages. (QUE ALGU MEXPLIQUI PERQUE EL IVAN QUAN VA SORTIR ERA EL 78???? potser tambe podria ser que desde que son nens ja els exposen tipus gran hermano i la gent ja els vota??? recordem que el pobre ivan abans de coneixer al Till era una AMEBA. aixo explicaria aquesta posició.
EDIT DESPRES DE MIRAR-HO BE: vale no, crec que aquets grafics son de AQUEST PROGRAMA, perque hi han 4 posicions i hi han hagut 4 gales, aixi que si, tot el que he escrit abans eren pures suposicions XDDD Curios com el Till va caure en picat en la seva gala considerant que tots ja sabem lo liante i antisistema que es. Pero be, es veu que es un prodiji de la musica, per aixo ningu pot odiar-lo.
UN ALTRE EDIT: VALE NO, HI HAN HAGUT 5 GALES ARA QUE HO PENSO. WFT


A part de tot aixo, també han tret mes imatges oficials dels nostres idols, precioses totes i algunes ET FAN TEORITZAR MASSA:




Aqui el Till li esta dient que la Mizi no s'acosta a ell per culpa de la presencia del Ivan, al que l'Ivan li diu que ell SEMPRE juga amb ell i la mizi Mai, i procedeixen a apallisar-se XDDD m'encanten

Mirant el final impactant de l'enforntament LukaMizi ben tranquilet, en sabra alguna cosa..?


TAMBE ES VA GENERAR UN HEADCANON DE QUE TOTS EREN ACTORS I LACTOR DEN TILL I LA MIZI EREN GERMANS I S'ODIEN I ES MOLT GUAY XDD

i aqui volia arribar... aquesta imatge de la creadora... i si...?
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

HOLA AVUI ENS HEM DESPERTAT AMB AQUESTA SORPRESA D'ANIVERSARI (1 ANY JA!!!!!!!!!!!!!!) QUE M'HA DEIXAT PLORANT DE LO GUAY QUE ES!!!!!!!!!! COVERS DE LES PRIMERES RONDES AMB DIFERENTS PERSONATJES!!!!!Com comenta la gent, es nota que han triat els personatjes a posta, ja que tots cuadren. El Luka cantant que esta fart de tot i vol ser salvat com la Sua, La Mizi cantant sobre el seu amor es la seva desgracia(no fare spoilers pero qui ho hagi vist ja m'enten....) com l'ivan. I MY CLEMATIS PER ELLS.... SOBRETOT LA PART QUAN ''My god...My universe'' I COM HAN CANVIAT ELS TEXTOS PER TEATRALITZAR QUE EL IVAN TORNA A NO TENIR CLAR QUE ES L'ESPAI PERSONAL DEL TILL I SE LI ACOSTA PER DONARLI A ENTENDRE (FALLIDAMENT) EL QUE SENT. AAAAAAAAAAAAAH!!!! ES TOT PERRRFECTE.
Activeu els CCs al de My clematis que tot cobra mes sentit.

My Clematis (Ivan & Till.ver)



La veu del ivannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;_;

Black Sorrow (Mizi.ver)



Sweet Dream (Luka.ver)




Fa moltes setmanes tambe van pujar aixo pero em vaig oblidar de pujar-ho...


Ens donen mes insight de com era la vida dels nens abans de entrar al Garden. Segueixo odiant a la Mizi(sorry) perque es la preferida de la autora i a sobre del seu Alien, es l'unica dels protagonistes que ho ha tingut tot perfecte i ha rebut amor per tot arreu, mentre que els altres les han passat magres per existir. La Sua era una simple nina per part de la seva Alien, un ''Mira que bufona que es, la compro i la poso al Garden i segur que em trec uns calerons'' i la tinc a la estanteria fins que m'enrecordi d'ella.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops



QUE SE VIENE, QUE SE VIENE!!!! I NO SEMBLA PAS UNA CANÇO DEL CONCURS!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGGG??????? PISAME FUERTE HYUNA

CLARAMENT penso ES UNA HUMANA QUE LLUITA CONTRA ELS ALIENS, ES LA RESISTENCIA!!!!! DIOSSSSSSSSSSSSSSSSS sortira la miki amb ella???PERQUE EN EL POSTER VEIG ALGU AMB ELS CABELLS LLARGS I ROSES. osigui ene l anterior es veu com la rescata, AAAAH QUINS NERVIS???
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

A TOTES LES AUTORITATS, VINC A FER-VOS SABER QUE LA HYUNA NO TINDRA NOMÉS UNA CANÇO, ES VEU, SINO QUE EN TINDRA TRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TRES CANÇONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







VAMOS A MORIR TODOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

ABEMUS TRAILER.... SABIA QUE SERIA EL 29 T_T
He llegit teories que comparteixo de que la Hyuna segurament es una revel desde sempre. I eL SEU PAS PER LA ACADEMIA com a ''pet'' dels aliens era una tapadera, una farsa per poder estudiarlos de prop i poder derrotar-los. Pero que lavors es va encarinyar amb algu de la academia i se le jodieron tots los planes...(com es veu al opening)
També el fet de que ella canti en el que sembla un bareto del poble i no en un escenari XDDD Segurament mai ha estat en un escenari mortal.

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

JA HA SORTITTTTTT!!! I FIXEUVOS-HI, NO SURT ROUND ENLLOC PQ ES LA CANÇO DELS REVELS!!!!!!


All-in | Alien Stage




PRIMER DE TOT: PODEM PARLAR DE LA MILLORA VISUAL, D'ANIMACIÓ I DE ABSOLUTAMENT TOT DE AQUESTA ENTREGA!???!??! ESUNA PASSADA ES UNA OBRA D'ART AUDIOVISUAL????????????'' S'hi nota el mimo i el amor, molt MOLTISSIM.

Aqui hi ha moltissim per entrellar, sobretot per part del Luka. Pero anem per parts.
La Hyuna ha salvat a la Mizi i la esta entrenant ves a saber desde quan (veient lo torpe que es desenvolupa, segurament tot aixo ha passat en questio de una setmana o aixi) i siuns fixeu al final ella i la Hyuna van al que penso que es la continuacio de les batalles cancelades per culpa de la Hyuna, PER SALVAR SEGURAMENT AL IVAN I AL TILL, QUE SON ELS PROXIMS EN BATALLAR-SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Perque com no els salvin menfado perque si estan alla el dia de la batalla es per algo i seria LLETJISSIM QUE NO ELS SALVESSIN. (Amb el tema Sua m'imagino que van arribar tard)
Els revels mencanten i tots son ship i tots son guays i viuen de putissima mare i mis dieses. La Hyuna es la putissima ama de la vida.
LA MIZI AMB CABELLS CURTS ESTA INCREIBLE, pero segueixo sense tenirli respecte, com ja he dit en moltes ocasions, es la preferida de la autora i es nota, llavors es sucre, aixi que per culpa seva morira moltissma gent que no haura de morir nomes per generarli desenvolupament. Mai podrá agradarme la Mizi amb aquesta premisa ho sento.

Imatge
Imatge
I ara....PARLEM DEL PASSAT DE LA HYUNA. Ella tambe era un nen al ANKT garden, entrenat per diversió d'un alien ric a ser idol i batres en batalla amb mes idols. Se la veia contentissima amb el que especulen que era el seu germa? i el Luka.
I el Luka... Jo el que he vist perfectament en aquest video es una cosa INTERESSANTISSIMA. No noteu com el Luka te alguna mena de retrás en la inteligencia? En el comportament? Com babeja, com juga amb joguines sense saber ferles servir, com desconeix l'espai personal, com sempre esta en el seu mon...com no actua com un nen de potser 9 anys i mes com un de... 2? 3? Clarament te un retras i per mi aixo es molt important perque explicaria perque la Hyuna li genera tants maldecaps, perque ella no s'esta enfrontant amb algú concient (per dir-ho d'alguna manera) sinò amb algú que ha nascut aixi sense voler-ho i no hi pot fer res... La Hyuna deu pensar: Es licit llençar tot el meu odi a algu que no es concient de la vida?! Clarament la Hyuna el tractava com algu tracta a algu que te alguna mena de problema. Esta clarissim.
Que si, que el Luka ha matat segurament perque els dos nens es van barallar per alguna cosa relacionada amb la Hyuna i segurament en defensa propia el Luka va acabar matant al bff de la Hyuna, teories diuen que el somriure ''yandere'' es una imatge visual dins del cap de la Hyuna. Se de moltissims casos on gent amb retras comet actes abobinables i no en son gaire concients i inclus se'n riuen per aixo mateix. Penso que es el que li ha passat al Luka.
Imatge
Imatge
Crec que el Luka es un nen autista/retrassat que ha nascut amb un talent extraodinari per la interpretació/musica, si us adoneu, en la ronda 5, la batalla amb la Mizi, ell s'ho pren MOLT EN SERIO fins al punt de OBLIGAR ala Mizi agafantla dels braços a seguir el ball que habien practicat.
Imatge

La interpretacció es el seu mon i la seva hyperfixation. Tot el que surti d'aixo se li dificulta i segurament te alguna mena de depressió.(COSA QUE EXPLICARIA PERQUE QUAN LA MIZI LI FOT LA PALLISSA DE LA SEVA VIDA la gaudeix, potser vol morir? esta fart de haver nascut diferent? qui sap...)

MOLT INTERESSANT SENS DUBTE, INTERESSANTISSIM!!!! CADA DIA MAGRADA MES!!!!!! ESTIC MOLT FELIÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon