K-Pop 2022

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Hola :pandawave:

K-Pop 2022


Imatge

Tot i que últimament no estic tant al dia de les noves cançons que surten, sí que hi ha 4 grups que encara segueixo, i aquests molts cops em porten a altres, així que encara vaig escoltant bastant k-pop, i res, això m'ha inspirat a crear un fil on penjar cançons de k-pop d'aquest any.

Així que ja sabeu, qualsevol cançó de k-pop d'aquest any que us agradaria compartir, doncs aquí és el seu lloc.

Com que no vull començar penjant moltes cançons, en aquest 1r post en posaré 5 del mes de gener. Començant per la millor cançó del any!


WJSN CHOCOME - Super Yuppers!




WOOZI - Ruby




ONEWE - Universe




MOMOLAND X NATTI NATASHA - Yummy Yummy Love




ASTRO (Jin Jin&Rocky) - Just Breath




I aquí les 5 d'avui, un altre dia ja en seguiré posant més!

Imatge
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 17:15, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo també estic bastant out del kpop però evidentment una sempre s'entera dels BOPAZOS que van sortint així que vinc a dir que M'ENCANTA LA COLABORACIÓ DE MOMOLAND AMB NATTI NATASHA el MV es ADORABLE les noies interaccionant <3 és que no se si m'agrada més la cançó o l'MV.

La meva primera aportació a aquest tema és el comeback de fa pocs dies de G-idle (mai he entés com s'escriu)

(G)I-DLE - TOMBOY




Té un só diferent als seus comebacks anteriors, té un ritme diferent al kpop actual i em recorda una mica al pop-rock i ESTIC VICIADISSIMA!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Nafi ha escrit: 17 març 2022, 17:57

(G)I-DLE - TOMBOY


Té un só diferent als seus comebacks anteriors, té un ritme diferent al kpop actual i em recorda una mica al pop-rock i ESTIC VICIADISSIMA!
No tinc res a afegir perquè estic igual! És genial!

------------------------------------------------------


Jo vinc a afegir 5 cançons més,

La 1a són les reines de les reines!

Mamadol - WooAh Hip


Apart de que la cançó és genial, la idea del grup és encara millor, una agrupació on totes són mares!


Mirae - Marvelous




Yena (Feat BIBI)- Smiley




Kyuhyun - Love Story




Kep1er - Wa Da Da


Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

I 5 recomanacions més, del gener!

Victon - Chronograph




Fromis_9 - DM




Yuju - Play




AB6IX - 1,2,3




Moonbyul - Duu Duu Duu


Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

JA HA ARRIBAT EL COMEBACK MÉS ESPERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Red Velvet - Feel My Rhythm




Estic enamorada de la cançó, dels outfits, de la estètica del comeback. Potser és perquè feia molt que no teniem Red Velvet material però estic living amb aquest comeback i l'album em sembla preciós <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

La cançó de RV em va encantar! El contrast que hi ha entre la part cantada i la melodia del fons queda genial (espero que s'entengui el que vull dir perquè no sé res de teoria i m'estic treient els noms de sota la màniga) Precioses <3

I ara compartiré algunes cançons del mes de febrer!!

Apink - Dilemma


Les meves reines, el seu album ja està a les meves mans <3


BtoB - The Song




Viviz - Bop Bop!




Song SooWoo - Love Me or Hate Me




Beautiful (Part.3) - Wanna One


Aquesta cançó en realitat la van mostrar l'any passat als premis MAMA, però el MV no va sortir fins aquest any, així que aquí el colo!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

I 5 cançons més!! Aquestes ja són un mix de febrer-març

Jamie - Pity Party




Wonpil - Voiceless




Cherry Bullet - Love In Space




Super Junior - Callin




WEi - Too Bad




M'agradaria poder comentar més sobre cada cançó, però mai sé que dir... Totes les cançons que vaig penjant al fil és perquè m'agraden molt!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No fa gaire que vaig començar a enganxar-me a la música de Mamamoo (no se perquè he tardat tant) però la Solar em té enamorada I HA FET COMEBACK EN SOLITARI! M'encanta la cançó, ella està PRECIOSA i el concepte aquest de la mel bff, em pot es superior a mi, masses anys stanejant a Block B.

Solar - HONEY




També va sortir ahir el comeback japonés de RED VELVET, no entenc com pot ser que l'hagin tret tant junt amb el comeback coreà. Quin dels dos promocionaran? Suposo que el coreà però aleshores quina pèrdua de diners... enfi sigui el que sigui estan precioses. És un concepte molt diferent a Feel My Rhythm, les dos cançons m'agraden però aquest concepte és superior per mi. No sóc objectiva perquè tot el que fa RV m'encanta.

Red Velvet - WILDSIDE




També volia compartir una cançó amb la que tinc una relació amor-odi molt heavy. És un grup format per varies artistes de SM que fan part de grups diferents i fins i tot la BOA. Osigui que són totes unes ARTISTAZAS i això es nota al MV i a les actuacions que han fet durant la promo. La producció i la coreo són fantàstiques i el concepte els hi va com anell al dit el meu problema és la maleïda lletra. Vaig cometre l'error de mirar la traducció i casi vomito, com pots unir a artistes TANT POTENTS i posar-los una cançó atacant a un'altra dona PER UN SENYOR! Em cabreja molt estic indignada sort que no entenc el coreà i puc escoltar-la sense entendre res, el problema és quan recordo de que va la peli i se'm posa l'estomac del revés.

GOT the beat - Step Back


Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Aaaaaaaaaaaah Honey, el 1r dia que la vaig escoltar vaig pensar que m'esperava una cançó més bona, però a mida de reescoltar-la he canviat tottalment d'opinió i també m'hi he quedat suuuper enganxada! I la Solar és genial com tot Mamamoo! <3

Nu'est - Again


És una cançó preciosa i em trenca el cor que sigui la seva cançó final (tot i que m'alegro molt dels que han marxat de peldis es mereixen el millor del millor)


Kang Seung Yoon - Born to Love You





Junsu - Hana


La @Layla i jo li vam posar el títol del Rei dels OST i no és perquè si, la seva veu és tant genial i ho demostra amb totes les cançons que treu i més!


Higlight - DAYDREAM


Mai decepcionen <3


Oh My Girl - Real Love


És un dels comebacks que més estava esperant ultimament i no ha estat el que m'esperava però m'ha agradat molt, i elles estan super precioses!

P.D: Jo intentant comentar les cançons i sóc massa sosa xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Billlie - GingaMingaYo



Porto uns dies enganxadissima a aquesta cançó, així que la comparteixo! M'ha acabat agradant molt, i això que el 1r cop que la vaig escoltar no em va convèncer... D'elles no en puc parlar massa perquè van debutar fa no massa i les conec super poc, però la música que fan de moment 10/10
Imatge
Respon