K-Pop 2022

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

El precios Vernon ha tret una cançó que m'encanta i aquí estic jo per compartir-la!! <3

VERNON - Black Eye


Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

com que van sortir l'any passat i encara les escolto i hi estic enganxadissima, les posaré aquí!

Jin - Astronaut





La cançó la va fer Coldplay, i fins i tot van invitar al Jin a cantar-la a un concert de Coldplay a Argentina, pel qual ell va accedir super ràpid, des de llavors que tot el grup de Coldplay porta un nino o enganxines d'un nino que es diu Wooteo que el va crear el Jin, per a què vagi amb ells a tots els concerts ja que ara mateix està al servei militar. Us deixo link de l'actuació del Jin amb Coldplay
Text amagat.

The Rose - Childhood





Fins a l'octubre estaven en un hiatus bastant llarg a causa de que quasi tots els membres estaven al servei militar (tots menys 1 vaja), quan van tornar van voler fer un àlbum que es centrés en "curar-se i cuidar-se a un mateix", l'àlbum es diu The Heal, i està ple de cançons precioses i amb lletres en les que molt sovint t'hi veus reflectit.

New Jeans - Attention





No se si la @Meina ja va posar aquesta cançó, però havia de posar la cançó de debut de les meves catalanetes! L'mv (no se si tot sencer però una gran part si) està gravat a Catalunya, des de llavors que els dic les meves catalanetes. Van debutar al juliol-agost del 2022 i a hores d'ara ho estan petant com cap altre grup!

New Jeans - Ditto





I direu... una altra cançó d'elles??? Siiiiii! Aquesta es mereix ser comentada una vegada rere l'altra! Amb aquesta cançó han aconseguit records que mai ningú havia aconseguit, i encara que aquesta cançó va sortir el 19 de desembre, a hores d'ara encara ho estan petant i fent que altres cançons no puguin quedar en número 1!

TXT ft Iann Dior - Valley of lies





havia de posar algo dels meus fillets, i la veritat és que em van agradar totes les cançons que van treure l'any passat! (però no les puc posar totes...) És un grup que està creixent molt i molt be, a més és dels únics grups que reparteixen be les maleïdes línies! tots canten més o menys el mateix temps a les cançons, cosa que s'agraeix i tal.


de moment ja està, però probablement tornaré!
Respon