Eurovision 2022 !

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UkiHana ha escrit: 10 març 2022, 21:29 Doncs aquí no van voler les Tanxuguerias i meanwhile in Le France...




A veure, personalment les Tanxu em pareixen molt més xules, però té certa retirada, per no dir que l'estètica és clavada i la cançó és en bretó... Les France too much points, però copiada xD
INDIGNADISSIMA PER TREMENDA COPIADA!! QUE FORT!!!! ho trobo denunciable, si volien a les tanxu que haguessin portat a les originals no aquesta marranada.

He estat mirant les altres que han enviat i definitivament, tan de bo haguesin enviat aquesta maravella

Pauline Chagne « Nuit Pauline »

Text amagat.
O sino tambe la del telefon, llastima que la noia s'ofegui tant
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

BUENO JA FA DIES QUE TENIM ELS RESULTATS DE QUE ENVIARA PORTUGAL A EUROVISIÓ I NO PUC ESTAR MES CONTENTA PERQUE ERA LA MEVA PREFERIDA, tot i que espero que no li posin les veus adicionals(EN DIRECTE I MEAN, NO LES QUE JA PORTA LINSTRUMENTAL) perque queden com una puta patada en el cul, la canço es perfecta simplement amb ella a l'escenari...

MARO – “saudade, saudade”




Quan vaig veure els participans vaig plorar en dues, en aquesta de la MARO i en aquesta, que si l'haguessin enviat a eurovisió també la posaria PRIMERA en el meu top 3.

Os Quatro e Meia – “Amanhã”


TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TEMAZOOOOOOOOOOO!

We Are Domi - Lights Off (czech republic ESCZ 2022)


TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

TEMAZO I CRUSH D'AUSTRIA

Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

ESTIC MOLT SAD QUE HAGIN PASSAT LA PRIMERA SEMI CANÇONS INUTILS I AQUESTA QUE ES UN TEMAZO DIGNE DE UN ENDING D'ANIME BRUTAL, NO. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LPS - Disko - LIVE - Slovenia 🇸🇮 - First Semi-Final - Eurovision 2022




btw

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Bé, ja me n'he enterat d'Eurovision. La vaig mirar en directe dissabte per la tarda a casa meva en soledat i amb els refrigeris pertinents (vamos, un banquet de patates, frankfurt, tofu, formatge, bastonets, i pipes).

Em va venir tot de noves, menys els meus estimats llops grocs de Norway 07 que ja m'havien robat el cor.

L'ordre dels participants.
Imatge


06 France - Fulenn


La veritat és que quan la vaig sentir em va semblar xula i diferent, i mare de déu del carme què és aquesta posada en escena tan magnífica i quina força i quin tot?


Després d'Eurovision vaig decidir mirar-me les actuacions de la Rigoberta, la Chanel i les Tanxugueires al BenidormFest, i se'm va passar la passió. És una mica sospitós, no? O sigui el rollo de França s'assembla sospitosament a les Tanxugueires. I bé, que Terra m'agrada més que Fulen, sincerament. Amb el foc i l'espectacle dels francesos i les xiquetes aquestes hauria sigut idealíssim.


Vamos, que França no s'ha menjat una rosca per plagi, el karma de tant en tant funciona.


07 Norway - Give That Wolf a Banana


Doncs res, els que em pensava que guanyarien, m'encanten molt. És que aquesta cançó és bon rollo i el ball mola i és tot molt guai. Si els heu vist fora de l'escenari coincidireu amb mi en estimar-los moltíssim perquè són els més guais de l'univers.


Després no es van menjar una rosca, però bé. Que ja ho hauria d'haver deduït de tots els Songs que hem fet a Tadaima: mai de la vida guanya qui penso, sempre m'ho capgiren tot. Ja hauria d'haver acceptat que no tinc criteri musical generalista XD


09 Italy - Brividi


Aquestos no em van agradar gens. Em va fer la impressió que desafinaven? O que directament no m'agrada la seva veu, o la cançó, o algo. Meh. Absolutament meh. M'han dit que el videoclip és magnífic, però aquí la veritat és que meh.



10 Spain - SloMo


Sincerament no donava ni un euro per aquesta intervenció, i la veritat és que ens van donar un espectacle. El resum és: interpretació, ball i coreografia espectaculars, cançó de merda, i muy buenas nalgas por cierto. Igualment em pensava que no es menjaria una rosca en punts (i després em vaig haver de menjar les meves paraules, encara no ho entenc. O sigui Spain ha fotut intervencions magnífiques al llarg dels anys, i triomfa aquesta. Clarament no me n'entero de la vida, em falta carrer)


11 Netherlands - De Diepte


La millor balada de la nit. Mira que ens van fotre balades amb un embut, i aquesta és la que em va semblar millor cantada i no mediocre i prou correcte. L'estil i el rollo que m'agrada, bàsicament. Una cançó que escoltaria fora de l'event.


14 Lithuania - Sentimentai


M'heu pillat. La meva preferida. Però moltíssim. En el moment no estava prestant atenció i va ser com "Ui, què passa?". I em va agradar molt, em va estimular i em va seduir. I allà va quedar. I em vaig autoconvèncer que "Nah aquesta cançó no es menjarà una rosca i tampoc està tan bé i nosequè". I després la vaig tornar a escoltar... i un altre cop... i un altre... Collons quina cançó. És que quina obra d'art. Monika com t'estimo. És que ve aquesta xiqueta aquí al seu rollo, i és com si digués "Ah que aquí us baralleu per guanyar? A mi me la sua, jo me munto aquí el meu ambient elegant dels 80 i no em penso esforçar per valtros, ja vindreu a buscar-me". I així és, una cançó juganera, íntima, i seductora. Bueno, em va captivar absolutament.


20 Sweden - Hold Me Closer


Sweden es va menjar una mà de punts, i sincerament no ho entenc. O sigui estava bé però tampoc tant, no? Amb la de cançons que hi havia maques, aquesta passava desapercebuda, era com ok. Era rollo Lana del Rey, però cantant pitjor. Després l'he tornat a escoltar i la veritat és que no m'agrada gens ni com canta ni la seva veu ni res, sembla que vagi afònica, i el volum no està bé, no sé.


22 United Kingdom - Spaceman


La veritat és que aquesta em va agradar i està bé i el xiquet molt majo i canta súper bé i tal, però no m'hauria pensat que tindria tants punts. A veure, a posteriori tothom en sap i sí que veig que podia pillar cacho, però en aquell moment no m'ho pensava.


24 Serbia - In Corpore Sano


Okay, Konstrakta, em fas molta por. M'intimides. I m'agrades molt. Aplaudeix-me la cara, si us plau.


Els resultats (que, com sempre, no s'assemblen en res ni als meus gustos ni a les meves prediccions, no sé ni per què m'hi esforço)
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Vinc a comentar que no sóc gaire fan d'Eurovision, però que fa poc vaig trobar aquesta cançó de l'Eurovision del 2009 (Noruega) i que m'he quedat bastant flipant perquè està xula (normalment les cançons em semblen de baixa qualitat, aquesta no està gens malament). Fairytale d'Alexander Rybak:

Respon