Música que emociona

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

hellra8 ha escrit:
Victor Kudo ha escrit:
hellra8 ha escrit:
One more time, one more chance, al menys crec que és aquesta

Text amagat.
Nop, el video que surt a partir del minut 16:31 si que correspon a 5cm per segon però la música és diferent. Algún il·luminat amb bona memòria la reconeix? AIUDA DD:
Text amagat.
Em sembla que no, no he pogut trobar el troçet que dic del video del Kalathras en el video que has posat. Encara que la música és molt semblant... :depre:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Escoltant aquesta cançó és impossible no pensar en en Guts i que no caigui una llàgrima T_T

OST BERSERK (INDRA -SUSUMU HIRASAWA)
Text amagat.


OST BERSERK (FORCES - SUSUMU HIRASAWA)
Text amagat.


Les de DMMD van tan d'acord amb la història que és impossible passar-les per alt!!

OST DMMD (IMMER SIE "ALWAYS WAS" - ITOU KANAKO)
Text amagat.


La imatge en aquesta és el meu fons de pantalla xDDDD

OST DMMD (CRYSTALLINE - ITOU KANAKO)
Text amagat.


OST DMMD (CLEAR' SONG - GOATBED)
Text amagat.


OST DMMD (KURAGE NO UTA - NAKAZAWA MASATOMO)
Text amagat.


Una de les primeres cançons en una OST que em va agradar tant com per distreure'm del mateix anime xD

OST .HACK//SIGN (FAKE WINGS - YUKI KAJIURA)
Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Skuld ha escrit:Escoltant aquesta cançó és impossible no pensar en en Guts i que no caigui una llàgrima T_T

OST BERSERK (INDRA -SUSUMU HIRASAWA)
Text amagat.

La pell de gallina amb la cançó i imaginant-me el dur camí d'en Guts... massa dur...
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Avuí després de la platja he tingut la necessitat de fer aquest post que tant de temps porto pensant que faré. Hi han moltes melodies i moltes cançons que em posen la pell de gallina en diferents sentits i en diferents situacions.

Començaré aprofitant que fa poc ha sortit l'OVA d'Akatsuki no Yona amb aquesta OST, una de les més profundes per mi d'aquest anime.
Text amagat.

Si has vist l'anime i el manga lliga perfectament en moltes situacions i cada cop que l'escolto em venen els feels en paquet :'(
De fet podria posar tot el soundtrack sencer de Yona, la gran majoria són boniques i encaixarien en la música que emociona, me'l poso sovint de fons per treballar (dura una horeta) i us ho recomano ;)

Movent-nos a alguna cosa més animada, també en anime, un parell de soundtracks de Bleach que em provoquen records de les batalles i em provoquen un lleuger augment en les pulsacions:
Text amagat.

Aquesta d'aquí cada cop que l'escolto m'imagino lo pro que deus ser quan ets capaç de tocar-la en un piano xD
Text amagat.

I aquesta m'evoca bàsicament records de la sèrie, bankais i moments èpics de l'anime. També és una de les poques amb lletra que veureu en aquest post meu xD
Text amagat.


Certament Bleach té soundtracks molt millors que altres animes. Però un soundtrack que també motiva molt és aquest de Fairy Tail. Els primers cops que el vaig escoltar em posava la pell de gallina (ara cada cop menys, but stil)
Text amagat.

Com diu el primer comentari en el moment que he vist el video, After Listening to this i feel like i can tear apart a nokia with my bare own hands
Motivació OP

Prou d'anime per avuí passaré a l'altre font de músiques emotives per mi que són els videojocs. Molts videojocs m'han deixat amb grans bandes sonores i començaré amb una un xic especial. És un soundtrack de l'antic Imperivm I que em motiva especialment quan surto a córrer, ja que em recorda portant a Larax a cavall veient un cop i un altre la mateixa animació 2D en un mapa enorme
Text amagat.

De debò, escoltant això em desapareix el cansament i motivació màxima, més que The Eye of The Tiger

Ara passo a un soundtrack un pèl trist, però que no m'evoca tristesa en absolut. El trobo molt bonic i de fet a vegades jugava les partides d'aquest joc esperant que em sortís aquest soundtrack de fons. Parlo del tema de Nissa al videojoc de Magic Duels. A partir del minut 0:50 comença aproximadment la meva part preferida. Potser no us provoca cap sensació però a mi em relaxa i m'ajuda a concentrar-me en el que estic fent en aquell moment.
Text amagat.


Seguidament, el que no em podia faltar, Star Wars. Però aquests dos soundtrack son del videojoc Star Wars The Old Republic i els primers segons són els meus preferits, després ja es tornen sosos.
Peace, del Jedi Consular és tranquila i es basa en el tema de la Força de les pel·lícules. El primer minut és la meva part preferida, però la resta no està malament.
Text amagat.

En canvi, Deception, del Guerrer Sith té potència i es una versió en un soundtrack del joc KOTOR anomenat "The Sith". També en aquest soundtrack el primer minut és el millor
Text amagat.

Aquí us deixo el soundtrack del KOTOR en el que es basa, un dels millors del joc per mi. Aquest si que m'agrada en tota la seva duració i em posa la pell de gallina quan em sona a tot volum. Simplement m'imagino grans batalles dels meus personatges preferits d'aquests jocs i puf, moro.
Text amagat.


Bé, deixo Star Wars enrere, tot i que en podria ficar un parell més i com que aquest post s'està allargant força només mencionaré un últim joc. Praetorians. El seu soundtrack és llegendiós, no tinc paraules per descriure'l. Cada música em fa aparèixer el menú principal, un bosc plujós, una escaramussa entre barbars i romans... I ho disfruto com si estigués dins, el cor se m'accelera i la pell se'm posa de gallina.
Us deixo el del menú principal, però també us deixo l'enllaç al soundtrack sencer, que val la pena.
Text amagat.

I aquí l'enllaç al soundtrack sencer: https://www.youtube.com/watch?v=-tkrKOGXJTI

Bé, em podria allargar molt més amb soundtracks del Senyor dels Anells, tant de les pelis com dels videojocs; 0.a.d que té un soundtrack magnífic i això que és gratuït; No man's Sky també té algun soundtrack bo, però l'he de buscar...

Me'n vaig cavalcant amb la posta de sol i acompanyat d'aquest soundtrack, que sona quan guanyes una partida a Age of Empires III The Warchiefs:
Text amagat.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Kagome ha escrit:Jo en tinc moltes, però les que més son:
Do As Infinity - Fukai Mori (es l'ending de Inuyasha, em porta molts records de l'època en que vaig descobrir l'anime, i es una cançó preciosa)
Futari no Kimochi (instrumental d'Inuyasha que em toca la fibra per raons similars)
Seven oops 7!! - Orange (ending de Shigatsu wa kimi no uso, em porta llàgrimes als ulls cada cop que la sento, si has vist l'anime sabràs per què.. I la cançó es molt molt maca)
No puc posar enllaços, el móvil no va massa bé..
Visca la música que fa sentir emocions!
totes les diunuyyasha que ahs dit les conec i mencanten!
soc molt fan d'Inuyasha :hippie:
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
GoodLoser
Sense cara
Sense cara
Okaeri!
Entrades: 6
Membre des de: 15 abr. 2017, 21:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 2 cops

Un parell ja les ha posat l'Skuld, però hi han altres com aquestes, algunes amb més emoció que les altres, però vaja, crec que les bandes sonores perden una mica de emoció quan no veus la sèrie o anime en el qual apareix.

Darker than Black - Kuro
Text amagat.




Darker than Black S2 - Candraprabha's Tears
Text amagat.




Shiki - Day and Night
Text amagat.




Shiki - Eau de Vie
Text amagat.




Shiki - Dead Sea
Text amagat.




Shiki - Shi-Ki
Text amagat.




Gyakkyou Burai Kaiji - Kaiji Theme
Text amagat.




Gyakkyou Burai Kaiji - Beginning
Text amagat.




En podria posar més però ara mateix són les úniques que em venen al cap amb 3 hores de son
[I'll make sure to screw it all the way through your bones]
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Aquesta cançó es de les que mes em fa sentir
Text amagat.

Junt amb aquesta :
Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

No se si és perè no puc veure la majoria dels videos que heu passat XD

Crec que ningú l'ha passat cosa extranya però no us preocupeu aquí una de les cançons que més m'ha fet sentir mai.

Shelter
Text amagat.


També ficaré una de Sakurasou no pet na kanojo que sona en la que per a mi és una de les millors escenes de la serie

I call your name again
Text amagat.


I per últim no em pot faltar una de Toradora el primer shojo que vaig veure i el que em va enganxar a aquest genere.

Lost my pieces
Text amagat.


Espero no haver-ne repetit cap però com ja he mencionat no he pogut veure gairebé cap video així que no se totes les que heu posat, per si n'hi ha alguna de repetida i'm so sorry <3 <3 <3 <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Ressuscito aquest tema per penjar-hi aquesta cançó que va penjar ahir Radwimps (els coneixereu per les cançons de Your name) en homenatge al setè aniversari del terratrèmol i tsunami que va impactar a la costa de Fukushima.

En deixo el missatge del cantant, i també la lletra:
Ja han passat 7 anys des d'aleshores. Aquest any també n'he fet una cançó. No he pogut enllestir-la per a l'11 de març, però us la presento avui. Es titula "Finestra al cel" (o "Finestra buida").

L'institut Namie de la prefectura de Fukishima va tancar l'11 de març de l'any passat. He rebut missatges dels últims estudiants que s'hi han graduat. He escrit aquesta cançó basant-me en aquests missatges.

Sentiments del moment del terratrèmol i del tsunami, sentiments de ser lluny de la família, la gent que es va quedar en aquella zona, i la gent que viu allà... set anys són molt de temps per a un adolescent. Jo, que no ho he patit, no em puc imaginar com de llarg es pot fer. He intentat plasmar les emocions dels seus missatges a la música: ni poc, ni massa. Seré feliç si l'escolteu.

Aquest any Qotori Film també s'ha encarregat del vídeo. El cel d'aquest film es va gravar l'11 de març del 2018. Del so se n'ha encarregat en Sawamoto, que ha treballat durant molt de temps amb en Sugai.

Espero que la gent que va patir l'11 de març gaudeixi de bons moments. I que tots els qui van perdre la vida a causa de l'11 de març descansin en pau.

-Yojiro.


RADWIMPS - 空窓

あれからお前は どうしているか
Com t'ha anat, des d'aleshores?
見慣れぬ景色は もう慣れたか
Ja t'has acostumat al nou lloc?

俺は俺でさ あれほど聞き馴れなかった
Les coses a les quals mai no m'havia acostumat
はずの言葉が もう板についたよ
ara em semblen del tot familiars.

あの時の僕らは何も分からず 親父が言うまま 家を出たんだ
En aquell moment no sabíem res, i, com deia el pare, me'n vaig anar.
2日か3日ですぐ帰れるものと ばかり思ってた あの日から7年
Pensava que hi tornaria en 2 o 3 dies, però ja n'han passat 7 anys.
ケンカしたまま別れた友や 家を出たきり帰らぬ兄や
He perdut amics mentre lluitava, un germà que no tornarà mai.
言えないままの ありがとう、ごめんが宙ぶらりんのまま今日まで来たよ
No podia dir gràcies ni disculpar-me. Des d'aleshores que ho arrossego.

時が僕らを大きくするけど 時は僕らをあの場所から遠ざける
El temps ens fa més grans, però també ens allunya d'aquell lloc.
僕らの故郷は今でもさ  僕らを待っててくれてるだろうか
Casa nostra encara ens espera, a hores d'ara?

新しい友と新しい街で  新しいただいまを今は言ってるよ
Ara parlo d'un nou avui, de nous amics, en una nova ciutat.
寂しさ、嬉しさと ほんの少しの 後ろめたさと 一緒に生きてるよ  
Ara visc la vida entre la soledat, la felicitat i una mica de mandra.

帰りたいかと聞かれても すぐ答えられない 僕がいるよ
Ara sóc aquí, i si em diguessin de tornar-hi, no sabria què respondre.
帰りたいのは あの場所よりか  あの人とあの時に 帰りたいだけ
El que trobo a faltar no és el lloc, sinó la gent i els bons moments.

さよならをちゃんと 言える別れは 幸せなのかも なんて思ったよ
Dir adéu potser té una part de felicitat, o això pensava.
僕はどうやら 強くなった 強さが何かは よく知らないけど
Sembla que m'he fet més fort, però no sé què implica ser fort.
あの時 どうやら 涙は流し切った 
En aquell moment, semblava que esgotaria les llàgrimes.

時が僕らを 大きくするけど 時は僕らを あの場所から遠ざける
El temps ens fa més grans, però també ens allunya d'aquell lloc.

僕はどうやら 強くなった 弱さが何かは 知らないけど
Sembla que m'he fet més fort, però no sé què implica ser feble.
心の蓋仕方を知っただけかも でもそうでもしないと やってこれなかった
Potser he après a amagar els meus autèntics sentiments. Era l'única manera.
だけど今日だけはこの蓋を 開けてあなたに 会いに行く
Però avui he decidit ser jo mateix. Aniré a veure't aviat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buaaaaah, és molt bonica!! Thank you per compartir-la @Ereza, amb lletra inclosa!

M'agrada bastant els canvis de ritme que fa, és senzilla però potent i la lletra és molt bonica!! Em solen agradar les cançons de rock fort i tal, però no sé què ha tingut aquesta cançó que m'ha agradat! :uki:
Respon