Cantants preferits!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Respon
Avatar de l’usuari
Ryuichi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Hai, hai, hai
Entrades: 14
Membre des de: 06 set. 2021, 23:46
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Hola, gent maca. Quins són els vostres cantants preferits? Podeu parlar d'alguns dels seus temes i per què us agraden. Començo jo, els que recordi, va, amb temes recomanats.

Més mainstream:
Ariana Grande (el meu tema preferit és Ghostin' perquè és un tema que, durant una temporada, el vaig associar a una situació que em va passar i, realment, m'encantava escoltar-lo, em calmava molt)

Whitney Houston (Bé, què us haig de dir... I have nothing és un temazo)


No tan mainstream:
Jessie J (Sisplau, mireu qualsevol de les seves covers a un reality xinès on va participar. Si no la considereu la millor vocalista contemporània, vull arguments).

Troye Sivan - M'agrada, sobretot el seu tema "In a dream", m'anima força :D bones vibes

Jacob Collier - Prodigi musical. És, literalment, el millor músic de la nostra era, el mozzart del segle XXI. Sisplau, escolteu alguna de les seves harmonitzacions. Us recomano temes com hideaway o Moon river. També una col·lab amb en Daniel Caesar, us deixo vídeo. No té una veu prodigiosa, però sí que és un prodigi musical. A la seva interpretació de "Moon river" (amb la que va guanyar un Grammy) al minut 5:48 fa l'harmonia més complexa generada a la història de la música.




Gens mainstream:
Yebba - Where do you go (Aquesta cantant és una cantant virtuosa, amb un prodigi a la veu brutal. La seva backstory és força tràgica. En perdre la seva mare, la seva vida va canviar i és el motiu principal de la majoria dels temes que compon. Abans que no es faci mainstream, l'heu d'escoltar. També us recomano "my mind" on mostra tot el seu prodigi vocal, "All I ever wanted" que és el tema més nou i "October sky" un tema que li dedica a la mare.

Nao - Orbit - M'encanta la seva veu i la seva música. Us recomano escoltar el seu Tiny Desk concert i temes com Orbit, Saturn o Messy love

Oh wonder - M'agrada molt que siguin dos i que harmonitzin amb una diferència d'una octava. El seu tema "plans" em transmet molta pau.


En tinc més, però potser un altre dia, aquests són els més rellevants a hores d'ara per a mi :)

Honorable mentions: Tori Kelly, Coldplay, Mecano, Sam Smith, The Corrs, Bon Iver, Bruno Major, Clean Bandit, Sufjan Stevens, Years & Years. Un altre dia us en faig 5 cèntims de tots!
Avatar de l’usuari
Dickinoulis
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Entrades: 54
Membre des de: 30 juny 2019, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 28 cops

Jacob Collier no m'agrada especialment, però és innegable que el que fa és impressionant i, sobretot, innovador!

Per altra banda, tinc clar qui és el meu cantant preferit: Devin Townsend. La seva veu, per si sola, ja m'encanta; però és que, a més, és MOLT versàtil:
Text amagat.
Text amagat.
Text amagat.
Altres cantants que m'agraden són:

Loorena McKennitt:
Text amagat.
Einar Solberg:
Text amagat.
Anneke van Giersbergen:
Text amagat.


I en clau més local, Arnau Tordera:
Text amagat.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Veig que teniu bon gust musical, però podria ser millor. Us presento el meu cantant preferit, espero que l’escolteu amb atenció perquè el porto al kokoroko i sempre m’anima en aquells dies tristos quan sembla que plou dins el meu cor.

Imatge
Aquí el veieu al Fuji emulant Son Goku sobre el núvol Kinton

Es diu Delfin Quische, com el pastís francès, però millor. Va començar la seva carrera musical quan la seva dona es va morir a un tràgic atemptat i d’ençà que canta al seu desamor i, no sé, a mi em mola perquè té un sentit tràgic a la vida.

M’agrada especialment la seva veu clara, la seva gran capacitat d’entonació i, per sobre de tot, m’encanta el poder de la seva rima. És un mestre de la Lírica, des d’Homer a Foix o Carles Riba.

Espero que l’aprecieu tant com jo, Delfin Quische et roba el cor <3


TEMAZO:



BONUS TRACK:
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Ryuichi ha escrit: 10 set. 2021, 01:52 Hola, gent maca. Quins són els vostres cantants preferits? Podeu parlar d'alguns dels seus temes i per què us agraden. Començo jo, els que recordi, va, amb temes recomanats.

Gens mainstream:
Oh wonder - M'agrada molt que siguin dos i que harmonitzin amb una diferència d'una octava. El seu tema "plans" em transmet molta pau.


En tinc més, però potser un altre dia, aquests són els més rellevants a hores d'ara per a mi :)

Honorable mentions: Tori Kelly, Coldplay, Mecano, Sam Smith, The Corrs, Bon Iver, Bruno Major, Clean Bandit, Sufjan Stevens, Years & Years. Un altre dia us en faig 5 cèntims de tots!
Hola!, jo també escolto Oh Wonder de tant en tant, m'encanta Without You i Hallellujah <3
Bon Iver té un CD que em flipa, que és el Bon Iver de 2011 i The Corrs i Mecano són uns clàssics :ilu:

Ara mateix d'entre la meva llista d'Spoti de 2021 tinc aquesta meravellosa cançó de The Ark que es diu it takes a fool to remain sane i parla sobre ser un mateix siguis com siguis, una cançó d'inconformisme i alliberació.
Text amagat.

Es diu Delfin Quische, com el pastís francès, però millor. Va començar la seva carrera musical quan la seva dona es va morir a un tràgic atemptat i d’ençà que canta al seu desamor i, no sé, a mi em mola perquè té un sentit tràgic a la vida. @UkiHana
Aquest el conec per la cançó aquella que deia "Que bonito es Israel" amb la Tigresa del Oriente i la Wendy Sulca.

La Pink té una cançó que es di Beautiful Drama, jo aquesta la titularia Beautiful CHROMA :riu:
Text amagat.

:banana: Sento fer-vos patir però aixó ho heu d'escoltar...
Text amagat.

Aquesta és una altra cançó que m'agrada molt de Pomme, una cantant francesa en col·laboració amb Terrenoire. Aquest vídeo sembla que l'hagi fet jo, ha, ha, és molt senzill. La cançó m'encanta pel que diu, els seus contrastos i les harmonies.
Text amagat.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon