Proposta de nou Song - MónSong

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

La idea d'en @Minatoni de combinació país-llengua em sembla bé. I jo agafaria una llista de països i llengües estàndard (ISO 3166 i ISO 639.2, per exemple). Si voleu comptar a part alguna regió que no és oficialment un país reconegut, jo ho limitaria només a Països Catalans i punt, perquè si no, començarem amb Euskal Herria, Galícia, Occitània, Còrsega, Bretanya, etc. etc. etc. i no acabarem mai.

A banda d'això, em sembla bona idea el "MónSong", segurament en poden sortir cançons força interessants.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

MAGRADARIA PROPOSAR UNA MANERA MES DIVERTIDA DE VOTAR, AL MES PUR ESTIL EUROVISIU, JA Q ESTEM.

Podriem fer votació secreta de l,1 al 7 (etc) per mp, secreta.

I que a la gala, en viu, votessim donant els nostres 9, 10, i 12. Se que es mes feina pero sento que li donaria riquitin, no se JAJAJAJJAJAJAJA
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

manolini ha escrit: 01 ago. 2021, 13:05 MAGRADARIA PROPOSAR UNA MANERA MES DIVERTIDA DE VOTAR, AL MES PUR ESTIL EUROVISIU, JA Q ESTEM.

Podriem fer votació secreta de l,1 al 7 (etc) per mp, secreta.

I que a la gala, en viu, votessim donant els nostres 9, 10, i 12. Se que es mes feina pero sento que li donaria riquitin, no se JAJAJAJJAJAJAJA
Això complicaria la feina del organitzador que hauria de contar els punts al moment, fer taules, etc.

Jo tinc una proposta per poder fer una cosa similar però viable.

Cadascú grabar un audio o un vídeo(preferiblement video) d'un mateix donant els punts de la manera més divertida posible en format Eurovisió i enviar-lo per MP al organitzador al període de votació.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Em sembla súper divertit això de gravar un vídeo donant els punts com si fos Eurovisió!
Jo m'apunto :urahara:
Tot i que entenc que hi haurà gent que no voldrà veure's en pantalla, proposo que també es pugui fer amb titelles o amb qualsevol idea creativa com proposava @Shancks :cheers:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Realment m'agrada molt la idea! I el que diu el @Minatoni de fer-ho amb idioma + país potser m'agrada més. Si que és veritat però que també està be que haguem de buscar cançons d'altres països dels quals potser no escoltaries les seves cançons, ja que així ampliem coneixements i tal (?)

A lo de votar... tal com ho diu la @manolini en directe molaria però és una matada per l'organitzador com diu en @Shancks . I la idea del @Shancks de votar mitjançant un video... jo em sap greu, però (ja no perquè veieu fotos meves ni res per l'estil) soc hiper tímida/vergonyosa (a vegades pot no semblar-ho, però ho soc) i no em vull gravar donant unes votacions, a part de que tampoc sabria com fer-ho per fer-ho divertit, i també que no tinc temps de gravar-me fent unes votacions, les votacions del k-song les vaig fer mentre dinava a la feina, escrivint damunt d'un paper a la camilla de la feina, imaginat el panorama xD, així que... intentem pensar en alguna altra opció que també sigui divertida però que no faci que les persones introvertides/tímides/vergonyoses/el que sigui ho passem malament.
Respon