Destripant La Historia

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!

Avui us porto un canal de YouTube que ben be podria ser un grup musical, us parlo de:

Destripando la Historia

Imatge


Aquest parell de musics fan videclips cantant sobre l'historia de diferents deus, mitologia o personatges de la cultura seriefila/cinefila. Amb el llarg dels anys han anat millorant la qualitat tant d'animacio com de les lletres fins que avui dia fan fin hi tot concerts.

Podeu trobar desde cançons sobre Harry Potter, Mavel/DC, Star Wars, mitologia grega o nordica fins a l'origen de personatges Disney, Sun Wukong (Son Goku), etc.

Descripció del canal:
Text amagat.
Fem cançons d'humor, o al menys ho intentem. La nostra major il·lusió és entretenir i fer-vos gaudir amb el que fem, no només el temps que passeu en aquest canal, sinó també fora, cantant les nostres cançons amb els vostres amics, família, núvies/s, dibuixant els nostres personatges i animant qualsevol moment en el qual necessiteu una empenta :)
Esperem que gaudiu molt el nostre treball i que us quedeu amb nosaltres perquè us assegurem que valdrà la pena!


Canal: https://www.youtube.com/user/rodrigoseptienprod

Deixo alguns videos, els que mes m'agraden personalment i ja la resta ho xafardejeu vosaltres mateixos.

Text amagat.
ODIN

LOKI

HADES

THANOS


Espero que us agradi!!! :3 :3

PD: Els podeu trobar a Spotity, Amazon Music o TIDAL.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Ostres, fa alguns anys un amic me'ls va ensenyar i hi vaig estar un temps viciada, però eme'n havia oblidat!!

Merciii per recordar-me'ls, ja em posaré a tornar-los a mirar!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops



Avui ha sortit una nova canço!! :uki: :uki:

Ja fa molt temps que els segueixo, des de que feien els dibuixos amb la pissarra, i he de dir que és flipant el que han millorat amb l'animació!
Sóc super fan de les cançons de la mitologia Grega, vull que en facin una per cada déu, m'encanten els dissenys dels personatges <3

Tot i que també m'agrada que en vagin fent d'altres llocs, etc. A part que em fan molta gràcia, sempre està bé aprendre alguna cosa interessant :x XD

Per cert, vaig estar a punt d'enviar una cançó d'ells al VIPSong :razz:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Oooh, jo també els segueixo @Xail!

Síii, ha sortit la d'Hermes haha
Cada cançó és un exitasso eh? xD A mi la veritat és que les que feien abans de contes i tal m'agradaven perquè eren més "tendres" o tenien un caràcter més d'humor blanc, a la mitologia hi ha molt d'humor verd :pervertmoon: Però també són molt xules haha
La d'Ares i Hércules estan molt xules, i la de Gilgamesh és molt graciosa, l'has escoltat?
Estic esperant el dia que en facin una de santa Joana d'Arc! Van publicar un llibre amb molts herois diferents i en faran vídeos també (en Gilgamesh és un d'ells) :uki:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Estel_volador ha escrit: 22 des. 2021, 22:50 Oooh, jo també els segueixo @Xail!

Síii, ha sortit la d'Hermes haha
Cada cançó és un exitasso eh? xD A mi la veritat és que les que feien abans de contes i tal m'agradaven perquè eren més "tendres" o tenien un caràcter més d'humor blanc, a la mitologia hi ha molt d'humor verd :pervertmoon: Però també són molt xules haha
La d'Ares i Hércules estan molt xules, i la de Gilgamesh és molt graciosa, l'has escoltat?
Estic esperant el dia que en facin una de santa Joana d'Arc! Van publicar un llibre amb molts herois diferents i en faran vídeos també (en Gilgamesh és un d'ells) :uki:
Siii! les he escoltat totes, i és veritat la de Gilgamesh és genial haha, jo no sabria dir quina és la meva preferida, potser la de Hera, bueno no, no sé dir quina, però les de mitologia. :lloa: :lloa:
He de dir però que aquestes últimes tot i que também'agraden, al ser així més ràpides em costa més seguir la història i escoltar bé la lletra, però com les escoltaré mil cops al final m'enteraré igual XD

Tot i que pel VIPSong anava a enviar una de quan feien contes, però no diré quina, potser a la següent edició l'envio :p

A part que si t'hi fixes sempre veus referències d'animes, pokemon, etc en els dibuixos, m'encanten aquests detalls :3
Doncs a veure si un dia fan la de Joana d'Arc, que segur que estarà genial i així aprenem història, ara jo també l'espero amb ganes :uki:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops



Nou vídeo de destripant la història, i el primer de la mitologia Egípcia, a veure si també n'acabant fent més. :uki: :uki:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Xail ha escrit: 19 juny 2022, 15:42
Nou vídeo de destripant la història, i el primer de la mitologia Egípcia, a veure si també n'acabant fent més. :uki: :uki:
Aquest no m'ha acabat de convèncer... :thinking: però sí, a veure si en treuen més de la mitologia egipcia :cheers: :cheers: :cheers:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Han tret nova canço, no m'agrada especialment la tonada i el deu Baldur no m'interesa massa pero l'animacio es de 10.

Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops



Nou vídeo, tornem amb la mitologia grega :uki:
Com sempre, no defrauda. Animació 10/10
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Aquesta si que m'agrada, com han millorat els últims anys, quina animació, d'aquí res anuncien una serie i no m'estranyaria gens.
Imatge
Respon