Videoclips d'openings/endings

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

M'he enamorat d'aquest filot.
De fet, el meu You Tube és pràcticament això.

Penso publicar aquí si fa no fa un parell de cops per setmana.
Si no voleu que el transformi en un monogràfic hespiritual, us recomano que hi participeu més.
O que em bannejeu, es clar.
Shancks ha escrit: 10 des. 2015, 14:44 Estic viciat a 2 Openings d'aquesta temporada.

One Punch Man:
Text amagat.
...
Alguns videos acaben desapareixent de la xarxa... interpreto que era el clip oficial.
Jo sempre he preferit aquesta versió en directe al Yokohama Arena.
Fa venir ganes de trencar parets a cops de martell:

Text amagat.


Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Per a mi, Tomobishi no manimani de Nao Touyama (que també era la seiyuu de la protagonista, Aoi) ha estat el millor tema musical de fa dos temporades.
L'anime era de 26 episodis... tot just ha finalitzat ara. A mitja sèrie, van canviar l'OP pel Utsushiyo no Yume de la Nano.
La Nano és més famosa i no és pas dolenta...
... no li ha arribat a la sola de la sabata.

Ja coneixia la Nao Touyama com a seiyuu, no tenia ni idea de que també era cantant i una cantant espectacular, a més.

Sobre la mateixa antiga melodia japo, tots dos OP barrejen el Rock amb el folklore, ambdos temes incorporant el Shamisen (banjo) i el Shakuhachi (flauta).
Si Nano opta per una mena de Nu Metal sincopat, la Nao es posa a barrejar el cant tradicional (Hogaku?) amb un enèrgic Pop-Rock Progressiu, sense semblar en absolut més inadequada per a un o l'altre estil.

El video no té argument: son imatges d'ella i els instrumentistes amb roba d'época en ambients que recreen el Japó tradicional.
L'us dels colors és remarcable.

La veu de la Nao és d'una riquesa de textures i una amplitut que m'embadaleix (de fet, m'he empassat sencer l'anime gràcies al seu treball amb Aoi, majorment).
Quan a presència escènica, te molta gràcia i energia quan balla i es mou; carismàtica com ella sola.

Tomobishi no manimani / Nao Touyama

OP Kakuriyo no Yadomeshi

Text amagat.

A més, és preciosa.Imatge
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 feb. 2019, 10:40, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

M'he passat tota la temporada rastrejant Internet en japo i xinés a veure si la banda treia clip oficial de l'OP.
Hores d'ara,, no en tinc notícia.

De manera que me l'he empescat jo.

Imatge
Yume Oukoku to Nemureru 100-nin no Ouji-sama és un suposat harem invers que, com un ampli percentatge d'aquest estil, amenaça a cada episodi esdevenir engrescament poliamorós de Semes i Ukes mentre l'arrebolada protagonista es dedica a Fujoshiar a tort i dret com si el món estigués a un pam de desaparèixer.
En aquest en concret no arriben pas tan lluny.

Text amagat.
Es centren a anar presentant nous husbandos guapíssims de la mort a cada episodi. El seu disseny és un dels pocs aspectes salvables de la sèrie.
Em va resultar simpàtica la manera en que els guionistes feien broma dissimuladament sobre sí mateixos i la incoherència del món Isekai que els havien encarregat donar sentit.

Ah! I també que en un episodi fan una interpretació de Alícia al País de les Meravelles molt superior a les de Tim Burton... tampoc no és dir gran cosa, es clar.

Pero vaja... que está basat en un video joc per a mòbils d'aquests de puzzles de llums de i símbols amb nens chibi

Imatge

¿Què podíem raonablement esperar?
L'he seguida religiosament... el seu fanservice força innocent dirigit a un target d'audiència del que no formo part m'ha semblat d'una aplaudible senzillesa.
És un anime que no enganya ningú i es pren el que fa amb desinvoltura.

I el seu Opening...
Per Tolliver, quin tros de cançó!


Afureru hikari - moumoon


Text amagat.
moumoon (amb "m" minúscula, diuen...) sòn un duet de formació acadèmica clàssica que fan un Pop molt influït pel Jazz, i el Folk internacional.
Són bocabadantment bons. Multi-instrumentistes competentíssims tots dos i ella, una vocalista d'èlit.
Fart d'esperar a que fessin video, vaig decidir extreure'l d'un concert virtual seu en directe.

No té les orquestracions ni la magnífica post-producció del tema que sona a l'anime.
Però aquesta versió minimalista, només guitarra acústica i veu en directe sense cap mena de llautó és igual de bona, sino superior.



Imatge

Em sembla que miraré de posarme'l de banner a algún lloc.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

The Junji Ito Collection em va resultar irregular. Alguns episodis em van agradar força i d'altres se'm feien pesants.

Imatge

L'OP de The Pinballs era una meravella:
Un punk-rock adrenalínic, espasmódic i esmolat com una destral de batalla de bronze.

Blues of Shichiten Battou -- The Pinballs


Text amagat.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

DesFasejant...

Imatge

Ziyoou-vachi interpreta l'OP de Dororo.
Ja els coneixia de Tokyo Ghoul. El primer cop que els vaig escoltar em van recordar els Manic Street Preachers per algunes inflexions del seu vocalista.

Però és només una semblança casual... mira que els Manic són rarets, però Ziyoou-vachi els superen en dadaísme musical.

Kaen / Ziyoou-vachi


Text amagat.


Imatge

-----------------------------------------------------------------------------------

Afegit en 1 minut 59 segons:
Per fí ha sortit el vídeo oficial complert!
Entre aquest de i el de Domestic no Kanojo estarà el meu OP preferit de la temporada.

Yakusoku no Neverland


Touch Off / UVERworld


Text amagat.
Una melodía de Rock força standard que a base de fotre'l en una muntanya russa de ritme i dramatitzar cada element consegueixen que soni fresca i nova.
Una mica com el propi anime en sí.
Imatge


Afegit en 1 minut 45 segons:
Addendus: No sé què redimonis passa @Ereza.
No hi ha manera de posar el post de Yakusoku no Neverland en un misstage nou.
Me'l fot com a "afegit" del de Dororo peti qui peti.

Afegit en 4 minuts 5 segons:
Addendus2: I els addendus, igual, també mel's fot com a "afegit".
És quelcom programat per a evitar el suma-missatge spam? No es poden empalmar més de tres posts seguits o alguna cosa així?

Addendus3: Els drets d'autor i la mare que els...!!!
Però jo sempre en trobo un altre.
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 ago. 2019, 05:34, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

El Hespiritu ha escrit: 27 feb. 2019, 09:07Addendus: No sé què redimonis passa @Ereza.
No hi ha manera de posar el post de Yakusoku no Neverland en un misstage nou.
Me'l fot com a "afegit" del de Dororo peti qui peti.
No sé per què em vas etiquetar a mi, però sí, és una limitació del fòrum perquè no facis spam: si fas una resposta nova abans de 24 hores, s'afegeix automàticament a l'anterior missatge.

Ja que hi sóc, deixaré aquesta:

Shion Tsuji - M/elody

(ending de Tokyo Magnitude 8.0)

Text amagat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Gratitut pel teu amable feedback.
Ereza ha escrit: 28 feb. 2019, 15:22No sé per què em vas etiquetar a mi,
En alguna ocasió anterior, recordo que em vas ajudar en algún tema del fòrum que jo no la savia manegar.
Hauria estat millor taguejar algú altre o fer un privat?

Addendus: Ja que estic desFasejant aquí, també deixaré jo alguna altra:
Imatge
Els primers OP i ED de Hinomaru Zumou eren èlit.
Els d'ara no es que estiguin malament però no els recordaré.

FIRE GROUND / Official HIGE DANdism

(1er OP)
Text amagat.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
yuno
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 7
Membre des de: 27 feb. 2019, 14:21
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 2 cops

Un dels opening mes emblematic per mi es el del anime Ao no Exorcist (blue exorcist an manga) El grup es diu "Uverworld" y la canço "core pride" per si algu la vol escoltar sencera , aquest grup va començar al estiu del 2005 amb al segon opening de bleach "D-tecnolife" al 2006 van fer al terçer opening de blood+ "colours of the heart" al 2008 el cuart opening de D.gray-man "gekidou" al 2011 el meu favorit Ao no exorcist "core pride" al 2015 l'opening de Arslan senki y al 2018 al primer opening de la tercera temporada de boku no hero "ODD FUTURE"

https://www.youtube.com/watch?v=8gIFjsTcWoY
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

No és que sigui un gran tema... ni tan sols massa original (em sona terriblement similar a aquell Fiction de Sumika a Wotaku ni Koi wa Muzukashii).

Però és una cançó simpàtica i agradable que representa prou bé el seu anime.
Imatge
Avex Pictures no ha tret exactament un video oficial... estàn massa enfeinats passejant el cantant per totes les localitzacions de l'anime...
Sí han fet un edit inspirats en alguns muntatges que han fet els fans a Twitter:

OP Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue

Unknown World / Schrödinger's cat adding Kotringo

Text amagat.

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

El començament es BRUTALISSIM.

OP DE POP TEAM EPIC.


TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon