RadioBeat

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

beast top

Vance Joy - 'Riptide' Official Video



Text amagat.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Avui dubstep. XD

Les que poso realment són videmuntatges i haig de reconèixer que potser em van molar més del compte pel que em suposa personalment veure aquests paios coneguts per mi, però no deixa de tenir mèrit la música també, entre tot em dóna un plus de motivació.

En honor seu en comptes de penjar només les cançons penjaré els seus vídeos que incorporen les cançons:

Ascension (Mitis Remix)

Text amagat.

I d'aquesta no en diu el nom. Pot ser que estigui editada.
Text amagat.

Blazars - Northern Lights [NCS Release]

Text amagat.
Aquesta realment és d'un altre canal però què més dóna. xD

N'hi ha algunes més que em molen però no me la vull semar, així que potser per un altre dia. hahaha
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...

No tenim els mateixos gustos músicals.

Però el muntatge d'imatges és, efectivament, una passada.
Estàn editats amb molt sentit del ritme i fins i tot, un intent (a estones reeixit) de donar-li una narrativa i un desenvolupament.

Els mateixos motius pels que m'ha agradat tant la promo de temporada dels Utah Jazz, encara que no em faci el pes el tema musical:

Team is Everything / Utah Jazz


Text amagat.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

@El Hespiritu M'ha agradat el comentari! Com molt bé dius, es pot detectar una certa intenció en cada videomuntatge, no és tant simple com fer una macedonia a la babalà. S'ha de dir que també es disfruta molt més si entens el que veus.

Però tinc un dubte, no t'agrada el dubstep en general dius, oi? Suposo que no en posaré gaires més doncs, el tema va de música al final, així que només per acompanyar aquest missatge i ja està, encara que si no t'agraden les anteriors aquestes tampoc esclar, però al menys si t'agrada l'art marcial pots disfrutar-ho visualment. xD

La "pega" algunes vegades, ja no només en dubstep sinó en general, és que la part del climax triga, i si no tens paciència avalues una cosa incompleta (per això jo normalment escolto les cançons senceres o gairebé). A la següent per exemple, el punt d'inflexió arriba quasi al final, al minut 2:35 més o menys comença a pujar.

Lensko - Circles [NCS Release]

Text amagat.

Però en canvi aquesta arriba molt d'hora.

The Upper Limits & ThisNameIsAFail - Skybound (Versió curta)

Text amagat.

I poso una d'un koreà, que així redueixo les possibilitats que les noies de Tadaima m'assassinin. xD

Audioscribe - Free Fall [NCS Release]

Text amagat.

En fi, deixo una última possiblement la que menys agradaria, però es cortesía del canal ja que és exclusiva seva, perquè segons ell, diu que ha editat "una mica" una que es diu "Dat Step". Dic "una mica" perquè per mi no té massa a veure, però bueno. M'agradaria saber com ho fa.
Text amagat.


PD: Tanco el dubstep. XD
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Grimmy ha escrit: 22 oct. 2018, 18:16Però tinc un dubte, no t'agrada el dubstep en general dius, oi? Suposo que no en posaré gaires més doncs
Ara m'has deixat ben parat...

Per quins setze ous has de deixar de posar una música que a tu t'agrada pel fet de que a mi em faci o em deixi de fer el pes?

T'asseguro que si tots i cadascún dels altres 231 membres de Tadaima us posèssiu en filera per a postejar un darrera l'altre que no us agrada el Metall oldie infraconegut i que no voleu que posteji més YouTubes d'aquest estil, jo us engegaria a dida 231 cops, acompanyant cada engegada amb un clip d'una banda més metàl.lica, més fosca i més antiga que l'anterior.

Per exemple:
Text amagat.
Els Cirith Ungol són una banda californiana formada al 1971 que té l'honor d'ésser una de les fundadores (sino la original) del génere Doom Metal.
Un metall fosc i dens que posa l'èmfasi en ritmes lents i pesants i que pretén evolucionar des de las bases de Black Sabbath ignorant tota influència aliena, ni la més alegre i lleugera d'Aerosmith o Kiss ni la interpretació endurida i de tempo accelerat de les bandes britàniques de la NWOBHM.
Amb penes i treballs hi ha registre videogràfic dels seus primers temes.
Em va encantar aquest muntatge d'un fan que utilitza tot d'escenes emblemàtiques de films de terror i sèrie B per a il.lustrar una de les millors cançons del seu àlbum estrella: King of the Dead (1984).

Black Machine / Cirith Ungol


Imatge

Posa el que et surti de la fava, home!!
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 oct. 2018, 15:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Herbie Hancock - Cantaloupe Island


Text amagat.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

El Hespiritu ha escrit: 22 oct. 2018, 22:44
Grimmy ha escrit: 22 oct. 2018, 18:16Però tinc un dubte, no t'agrada el dubstep en general dius, oi? Suposo que no en posaré gaires més doncs
Ara m'has deixat ben parat...

Per quins setze ous has de deixar de posar una música que a tu t'agrada pel fet de que a mi em faci o em deixi de fer el pes?

T'asseguro que si tots i cadascún dels altres 231 membres de Tadaima us posèssiu en filera per a postejar un darrera l'altre que no us agrada el Metall oldie infraconegut i que no voleu que posteji més YouTubes d'aquest estil, jo us engegaria a dida 231 cops, acompanyant cada engegada amb un clip d'una banda més metàl.lica, més fosca i més antiga que l'anterior.

Posa et que et surti de la fava, home!!
Ahahahaha penso el mateix, el que jo pujo es perque m'agrada a mi, i se que practicament ningu escolta el que penjo,pero segur que si les escoltessiu li agafarieu el chill, provo amb aquesta, molta potencia de bass.

Two Feet - Back Of My Mind



Text amagat.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Jo sempre els escolto, Akami.
Igual només durant deu o dotze segons, però sempre.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Tranqui, que no et sorprengui. Soc jo que soc així, sempre estic massa pendent de l'altre gent. Sobretot en aquest tema on es tracta de compartir clips per si a algú altre li mola, perquè per un mateix no cal penjar res. Per això ho deia més que res.

Dit això soc conscient que el dubstep podria no ser dels sons més atractius generalment, i jo tampoc és que en sigui fanàtic ja et dic.

Poso una japo kawaii random xD
Text amagat.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Henry Hall - Here Comes The Boogeyman

<3
Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon