Oldcodex

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La música és sensualitat i vida i junt formen un grup anomenat Oldcodex. Sí benvolguts tadaimers, us porto un poc de bona música perquè us desembafeu dels coreans i escolteu un poc de rock japonès del bo i que se us enganxi dins el cap i no pugueu deixar de cantar!!


Imatge

Oldcodex



Oldcodex és una banda de rock japonesa creada al 2009 formada per Tatsuhisa Suzuki, YORKE, Ryo Yamagata, Taizo Nakamura i Shinji Omura. El seu primer single, Blue, va ser llançat l'any 2010 i, des d'aleshores, han posat música a nombrosos openings d'animes com Free, Servamp, Kuroko no Basuke o God Eater (bàsicament molts dels animes on apareix el Suzuki Tatsuhisa com a seiyuu).

I bé, poca cosa més per dir, simplement escolteu-los!! Us poso les que m'agraden més:








I unes quantes més que, tot i que estiguin dins un spoiler, també molen:

Text amagat.


Si sou fans de free aquesta us ha de sonar:










Ja no us poso més perquè sinó us passaré tot youtube xD



Dir també que no tenen una discografia molt extensa, però personalment m'agrada molt com sona i em dona molta energia :hurra: Espero que us agradi, trobo que tenen un estil molt xulo i potser alguns de per aquí s'hi sentiran a gust amb aquesta música. Per cert, no sé per quin motiu a tots els videoclips surten llençant per tot pintura... És una cosa que em fa moltíssima gràcia però no he trobat enlloc on n'expliquin el motiu xDD

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Des que vaig veure Free! que aquest grup em té enamorada, sobretot després de descobrir que en Tatsuhisa era el seiyuu d'en Makoto; com a actor de doblatge també m'agrada molt, però això ja és un altre tema. Pel tema dels videoclips i la pintura, em sembla haver llegit alguna vegada que simplement al noi li agrada pintar, però tampoc és que fes una cerca exhaustiva per tant... és una qüestió que es deixa a l'aire XDD Però és cert que aquest tema em va semblar curiós perquè ho feien en tots els videoclips i tu, no quedava malament ^^


Rage On
Text amagat.


Feed A
Text amagat.


Walk
Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

No sabia que en Tatsuhisa Suzuki formava part d'un grup de rock! M'encanta la seva veu com a seiyuu així que li dornaré una oportunitat igual que el anime Free! ara que sé que també canta el opening!

Arigato per la recomanció!!!!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon