Últimes Adquisicions

Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Al saló del manga de rubí vaig acabar comprant-me Cells at Work en blu ray:
Imatge

I com a regal em van donar aquestes enganxines i aquest full de paper de part de l'autora que diu que et quedis a puta casa que hi ha covid:
Text amagat.
Imatge
I aquest poster:
Text amagat.
Imatge
I aquesta bossa:
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

L'empresa Nihon Falcom de videojocs ha fet 40 anys i jo en sóc molt fan, així que vaig comprar la seva samarreta i no puc estar més feliç. :blush:
Imatge

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Hey! Avui us porto el que em vaig comprar al saló del manga i el que m'he comprat avui passejant.
A l'esquerra, podem trobar un one shot basat en Death Note, mentre que a la dreta podem trobar el que m'he agafat avui, el primer volum de tower of God edició física, una edició especial que s'ha fet ja que la serie esta publicada com a webtoon.
Finalment, a dalt, podem trobar una edició japonesa d'un videojoc de la GBA d'una de les meves sages preferides (l'atre és el trails), megaman el ciberguerrer. En aquest cas, la traducció el títol a occident va ser "battle chip challange" (una tradució molt lliure pel que tinc entés) i és un spin off dels videojocs orignals que té un estil de joc completament diferent.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La meva última adquisició es una samarreta de Shingeki no Kyojin, el meu auto-regal que havia d'arribar abans del meu aniversari però gràcies a la rapidesa (nótese el sarcasme) de Correos, ha arribat 2 dies tard :riu:

M'encanta, desde el primer moment que la vaig veure, vaig tenir clar que la volia i en directe impacta encara més.
Imatge
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Recordem aquells alegres anys (2017) on havia caigut per casualitat a tadaima i vaig participar en el meu primer song... ENVIANT UNA MARAVELLA COM AQUESTA ANOMENADA TERRA E... ?
UkiHana ha escrit: 30 jul. 2017, 22:31 Gran opening per a un anime bastant desconegut! Personalment m'ha sorprès molt!!

12 - Terra e, enviat per Manolini amb 169 punts (5,02% del total)

Endscape, per UverWorld.

DONCS ARA MILKY WAY, OSIGUI JO EN UN UNIVERS PARALEL, HA TRET EL MANGA EN CASTE I SOC LA PERSONA MES FELIÇ DEL MON I EVIDENTMENT HE CORREGUT A COMPRARME'L AL MATEIX MOMENT QUE L'HAN TRET A LA VENDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BONISSIMA HISTORIA, BONISSIM ART, TOT GENIAL!!!!! NO US EL PERDEU

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Per fi! Ja tinc en la meva posessió un manga d'aquesta dècada en català i que no és bola de drac! :pandaawwshakezoom:
Compreu-vos-el tots! Doneu-hi suport!
Imatge

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

@Lluis_Cat Sembla que t'he fet cas :p ,llàstima que el primer ja el tinc en castellà.
I ja que estava comprant també a caigut Hooky, que em sembla prou interessant gràcies a tu @manolini

Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Feia molt, moltíssim temps que no comprava res relacionat amb manga. Fa poc vaig decidir que compraria la col·lecció completa de Chainsaw Man, aprofitant que la tenen tota publicada al castellà, i avui he comprat els dos primers volums. És una cosa que tenia moltes ganes de fer, ja que he llegit pocs mangues i encara menys en físic.

També aprofito per posar la dessuadora de Shingeki No Kyojin que em van regalar els meus amics pel meu aniversari.

Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

AVUI he desembutxacat tota la poca pela q tenia i mhe comprat dos(tres?) jocs q volia!!! La coleccio creix poc a poc.

alakazum 1 i 2 i l,exploding kittens
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon