Jocs de beure amb anime

Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

No se com explicar-ho millor en el titol. Resulta que amb una amiga ens ha donat per fer el seguent: Agafar un anime dolent i una ampolla d'orujo o licor de crema i fer un xupito cada vegada que passa alguna cosa que no tingui sentit, que doni mal rollo, que hi hagi comedia involuntaria, normalitzacio de conductes toxiques o qualsevol altre cosa de l'estil depenent de l'anime. Perque ho enteneu millor us poso els exemples que hem fet:

Hanyou no yashahime: Beure cada vegada que es caga en Inuyasha, que qualsevol personatge fa alguna estupidesa sense sentit per avançar la trama o quan et deixen anar una imbecilitat com la de "se que en el fons t'agrada ser femenina".

Nanatsu no taizai: Beure cada vegada que en Meliodas es comporta com un babos o que rebi una llepada de cul que no es mereix.

El cas es que estic faltat d'idees i per aixo s'accepten suggerencies, siguin anime o no. El que busco es algo que faci riure-pena. I us aviso que el nivell esta alt, perque en els dos jocs anteriors una ampolla d'orujo ens ha durat 2 o 3 capitols.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

És com un drinking bingo, no?

Imatge

M'encanta la idea.

Crec que ho hem fet alguna vegada... ara no record si va ser a una nit d'anime o si va ser a un eurovisió que vam seguir tots al xat.

Però sí, crec que ho hauríem de repetir.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Només tres paraules: «El meu Pico».
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ereza ha escrit: 10 ago. 2022, 15:28 Només tres paraules: «El meu Pico».
Va ser amb això que vam fer el Bingo, però?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Minatoni ha escrit: 10 ago. 2022, 15:28 Va ser amb això que vam fer el Bingo, però?
No em sona haver-ne fet... Tot i que ben bé podria haver-me'n oblidat. El que sí que ens va quedar pendent va ser mirar-ne l'últim capítol, no?
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Tornant al tema que deia en @drew-kun, però... potser estaria bé fer-ne una de genèrica, no? Està clar que cada anime coixejarà més d'una banda que de l'altra, però jo diria que en general, podem fer bingos genèrics que serveixin un poc per tots.

D'aquesta manera, hi haurà animes més clixé amb els quals la botella volarà i animes més "poc convencionals" amb els quals no beuríem quasi gens. Està clar que si feim el bingo a posta per cada anime, fins i tot podríem acabar-nos la botella en aquest darrer cas, però potser seria injust.

Potser també el que es podria fer és deixar algunes caselles buides per omplir-les amb coses a posta de l'anime en qüestió.

Probablement se m'està anant l'olla.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Amb els amics un cop vam fer això de beure amb el capítol 21 de la primera temporada de Pokémon "Adiós Butterfree".
Bevíem cada cop que deien "Butterfree", vam acabar tots una mica malament :pandajoose: :pandajoose:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Sembla molt divertit! :pandaparty: Tot i que jo aguanto poc l'alcohol i no vull agafar un coma etílic xD a veure si hi ha una alternativa pels que no volem acabar pets?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estel ha escrit: 10 ago. 2022, 22:37 Sembla molt divertit! :pandaparty: Tot i que jo aguanto poc l'alcohol i no vull agafar un coma etílic xD a veure si hi ha una alternativa pels que no volem acabar pets?
El mateix però beveu el que vulgueu. O mengeu crispetes. O sardines. L'important no és el beure, sinó fer l'idiota.

:pandasiphyper:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon