Barretes de xocolata

Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Benvinguts al magnífic fil de les barretes de xocolata, barretes energètiques (no esportives), xocolatines llargues, i altres marranades dolces que poguem encabir!

Últimament estic en una investigació per trobar la barreta de xocolata (sense fruits secs) més bona i més assequible. Estic recopilant molta informació, així que he decidit compartir-la amb vosaltres.

Barretes Lion Choco


Galeta farcida de caramel (34,2%), cereals cruixents de blat (8,7%) i recoberta de xocolata amb llet (38,7%). Al·lèrgens: Llet i blat. Traces de cacauet, soja, i fruits de closca.

Imatge
Imatge


Comencem amb la barreta de xocolata més bona que he tastat en la meva vida. El gust és bo, caramel, galeta i xocolata amb llet, amb això no pots fallar. Però allò que fa aquesta barreta espectacular i la millor de la història, és la textura. Les capes estan perfectament pensades, és tota una obra d'enginyeria. Magnífica.

Imatge

Les venen al Mercadona, un paquet de 3 barretes costa 0,85€, a 9,44€/kg.

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Lion Choco
Gust: 9/10
Textura: 10/10
Quantitat: 30 grams per barreta (petita)
Preu: 0,29€ per barreta




Barretes Lion Breakfast Cereal


Cereals amb crema de caramel (20,1%) i xocolata amb llet (5%). Al·lèrgens: Blat, llet, soja i civada. Traces de fruits de closca.

Imatge
Imatge


Aquesta ja és un tipus diferent. No és tant de xocolata, sinó més tipo energètica. És prou bona, integral i sensació "healthy" (tot i que no ho deu ser). Pesa menys que la Lion Choco però és més gran i més llarga. És bastant més saciant.

Imatge

Les he trobat al Caprabo, un paquet de 6 barretes costa 2,70€, a 18€/kg.

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Lion Breakfast Cereal
Gust: 7/10
Textura: 7/10
Quantitat: 25 grams per barreta (llarga i saciant)
Preu: 0,45€ per barreta
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

He entrat esperant trobar xocolata, però he trobat OR! <3

És a dir, m'encanta el post, m'encanta el tema, m'encanta tot. I he de confessar un pecat i és que mai he tastat les barretes Lion! Mai de la vida! No us diré que no sabia que existien perquè mentiria, però no em feien el pes. No són com les bounty, que el coco em tira cap enrere i ara veig que era cega però @Loraninja m'ha obert els ulls and I'm a believer.

Confesso que soc una persona tradicional, el meu gust per les barres de xocolata es basa en les que hi ha a la màquina de la feina: kinder bueno, snickers, twitch, mars i toblerone, posades en ordre de preferència, sent el toblerone el més rebutjat i mai comprat. Abans he comprat haribos i m&m's que no pas toblerone, però ens desviem del tòpic.

Imatge

Com veieu, de tant en tant cau un kinder bueno, perquè cal un al·licient per continuar vivint. Que a més el paquet tot catxondo et demana "y tu en que eres bueno?" Sincerament, en res, so sad. I encara el menges amb més ansietat... I a més la tassa és robada xD

Personalment són el meu top 1 en relació quantitat i preu, potser empatat en deliciositat amb els snickers. Sí, m'encanten els snickers però valen el mateix i ve menys quantitat. El Kinder, pel mateix preu duu barres més llargues i en duu dues!! A més, la textura del Kinder és crunchy però sense passar-se, no cal fer un gran esforç maxil·lar però es nota que hi és.

Imatge

Veredicte Kinder Bueno

Gust: 9,5/10
Textura: 10/10
Quantitat: 43 grams per barra i en venen dues! Casi nada pal cuerpo!
Preu: 1,20€ a la puta màquina de la feina, és com estafa màxima però no tens un Mercadona a prop i pagues per no tenir una capsa de kinder bueno dins el calaix.

Next stop, Mercadona, a comprar un paquet de Lions... :crispetes:
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Twix


Imatge

Bé, amb aquestes barretes no puc ser gaire oficial perquè només en conservo aquesta foto. Les vaig comprar al Spar a 1,99€, a 13,27€/kg, tres sobres de 50 grams (tot i que a dins de cada sobret hi havia dues barretes de 25 grams cadascuna). No estan mal però el preu és prohibitiu (si et menges una sola barreta llavors no tant, però siguem sincers: qui té la força de voluntat milenària per obrir un paquet de barretes i no menjar-se-les totes?), el gust em va semblar normal, i la textura em va ofendre una mica molt. Més que res la part de la galeta: semblaven nevaditos. No sé si n'heu menjat mai, és la cosa més empalagosa de la història. Menges un nevadito i t'embarasses. Imagina't si et menges un nevadito envoltat de caramel i xocolata. Explotes i mors.

Veredicte Barretes Twix
Gust: 7/10
Textura: 3/10
Quantitat: 25 grams per barreta (50 grams el paquet)
Preu: 0,33€ per barreta (0,67€ per paquet)



Barretes de caramel i galeta


Al·lèrgens: Blat i llet. Traces d'ou, cacauet, soja i fruits amb closca.

Imatge
Imatge


No sé què dir-vos. Jo n'hi dic "les barretes sospitoses" perquè mare meva. Vaig trobar un paquet i ja voreu, una pinta de drama brutal. I després a l'obrir-les totes trencades. Són barretes tipus twix, i tot i la mala pinta i la sospitositat, crec que són més bones. Potser una mica massa dolces, però entre el preu i el gust i una textura suportable, són ideals.

Imatge

No li vaig fer foto al preu ni en conservo cap tiquet. Internet diu que al Carrefour costen 1,67€ el paquet, a 5,76€/kg, tot i que jo diria que les vaig comprar a 1,49€ o així. I aquesta és la foto del drama i la mala pinta:

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Caramel Galeta
Gust: 7/10
Textura: 7/10
Quantitat: 29 grams per barreta (58 grams el paquet)
Preu: 0,17€ per barreta (0,33€ per paquet)


Les barretes del poble, s'han gastat zero diners en publicitat i en packaging i així són barates i accessibles.


Barretes Choco Galeta


Caramel (34%) i galeta (31%) coberts de xocolata amb llet (35%). Al·lèrgens: Blat i llet. No consten traces.

Imatge
Imatge


La versió Twix de l'Hacendado. Són minúscules, et menges un paquetet i et quedes amb una gana terrible. El mateix que la versió sospitosa del Carrefour: La textura de la galeta és millor i menys feixuga que un nevadito, i en general és prou correcte. Passa que són super petites.

(No sé què n'he fet de la foto de l'interior, se m'ha perdut. Potser la foto d'aquestes barretes és la que he posat a l'anterior del Carrefour, però bé. Que és lo mateix, us ho podeu imaginar)

Les venen al Mercadona, un paquet de 10 barretes (en parelles, o sigui són 5 paquetets) costa 1,15€, a 5,75€/kg.

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Choco Galeta
Gust: 7/10
Textura: 7/10
Quantitat: 20 grams per barreta (40 grams el paquet)
Preu: 0,11€ per barreta (0,23€ per paquet)


Aquestes també sembla que siguin les barretes del poble, perquè el preu és maquíssim. Però són realment minúscules, potser és l'unic error que tenen. I ja veieu que la comparació del preu per kg entre Hacendado i Carrefour és molt similar (5,75€/kg el primer i 5,76€/kg el segon) o sigui a l'hora de la veritat podeu escollir lliurement que és el mateix.


Les barretes que he investigat de moment: (menys les Twix que no me'n queden)

Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Mister Choc Caramel & Biscuit


Caramel (33%) i galeta (32%) coberts de xocolata amb llet. Al·lèrgens: Blat, llet, mantega. Traces d'ou, soja, cacauets i fruits de closca.

Imatge
Imatge


Gent, he trobat les barretes del poble per excel·lència. Tipus Twix com les anteriors, però barates as fuck. Més grans que les d'Hacendado del Mercadona, són de la mida de les barretes sospitoses del Carrefour, i ni més ni menys que 40 cèntims més barates per kg! El gust ja sabeu, res de nou, totes les tipo twix són iguals (però les Twix en sí són tremendament empalagoses i a sobre cares perquè pagues marca).

Imatge

Les venen al Lidl, un paquet de 10 barretes (en parelles, o sigui són 5 paquetets) costa 1,55€, a 5,34€/kg.

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Mister Choc Caramel Biscuit
Gust: 7/10
Textura: 7/10
Quantitat: 29 grams per barreta (58 grams el paquet)
Preu: 0,15€ per barreta (0,31€ per paquet)
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Barretes Nestlé Extrafino


Galeta neula coberta de xocolata amb llet (47%). Al·lèrgens: Blat i llet. Traces de cacauet, soja, i fruits de closca.

Imatge
Imatge


Les primeres barretes que m'he penedit de comprar. I no, no eren les Twix (que no estaven gaire apassionants però eren prou menjables, només empalagoses). No m'han agradat gens. Que les retirin del mercat perfavor, quin horror. A veure, també us he de dir que a mi el rollo neula barquillo no m'agrada gens, o sigui la partida ja era dolenta. Però és que són barretes minúscules, excessivament dolces (són com mossegar sucre, almenys el sucre és deu vegades més barat), i la textura és nefasta. Potser sóc jo que no m'agraden les barretes d'aquest estil (perquè sé que a la gent els Huesitos els sol agradar), o sigui tampoc em feu gaire cas. Bé, en conclusió, que sort que només m'he gastat un euro i pico, i ha sigut en honor a la ciència, gràcies no en compraré mai més.

Imatge

La vaig comprar a l'Esclat a 1,15€ el paquet de 6 barretes, a uns 10,65€/kg.

(no en conservo foto però seguríssim que em va costar això perquè en conservo el tiquet)

Veredicte Barretes Nestlé Extrafino
Gust: 3/10
Textura: 2/10
Quantitat: 18 grams per barreta (minúscula)
Preu: 0,19€ per barreta
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Barretes Chips Ahoy


Galeta amb gotes de xocolata (11%) parcialment recoberta amb xocolata amb llet (34%). Al·lèrgens: Blat i llet. Traces d'ou i sèsam.

Imatge
Imatge


Bueno gent estic que flipo. Aquestes barretes han sigut inesperades totalment. He entrat a un Mercadona exclusivament a comprar uns panets d'all del forn que estan espectaculars, però de camí m'he topat amb un embús de carretons i gent inútil, i m'he agut d'aturar. I he aixecat la vista cap al prestatge. I allà hi eren, barates, blaves i magnífiques.

A veure, no ens enganyarem, aquesta barreta no té cap secret: chips ahoy recoberta de xocolata. Fi. Però partint de la base que les chips ahoy m'encanten, i en forma de barreta, doncs fantàstic tot. És dureta, vaja. L'únic que em falla una mica, és que potser la xocolata del recobriment em sembla una micoooona massa poc dolça. Però un no-res.

Imatge

Les he comprat al Mercadona a 1,00€ el paquet de 5 barretes, a uns 7,14€/kg.

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Chips Ahoy
Gust: 8,5/10
Textura: 7,5/10
Quantitat: 28 grams per barreta
Preu: 0,20€ per barreta



Totes les barretes que he provat fins ara:

Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Barretes Cloetta Kex Chokolad


?¿?¿?¿?¿. Al·lèrgens: Llet, gluten i soja.

Imatge
Imatge


No sé. Me les van regalar, i què havia de fer? Menjar-me-les, i és clar. Els ingredients estaven en una llengua qualsevol i em vaig passar mitja hora amb el traductor de google per esbrinar si duien fruits secs o alguna cosa mortal, però no en duien pas.

Imatge

Eren prou bones, la xocolata feia molt de gust de kit kat, i la galeta de l'interior tipo barquillo crec que és l'únic que m'ha agradat mai. La textura no em va apassionar igualment, però era millor que la horrible Nestlé Extrafino que vaig tastar una vegada. Enormes i amplíssimes, prou incòmodes de menjar. I quan la vam intentar partir per compartir-la amb la família hi va haver un assassinat, es trenquen només mirant-les.

Imatge

Sincerament, ni punyetera idea del preu ni d'on han sortit. Me les van portar de Suècia (o de Suïssa, no em va quedar clar). O sigui que podríem considerar que són gratuïtes perquè són un regal (?). (barretes gratis per tothom!)


Veredicte Barretes Cloetta Kex Chokolad
Gust: 8/10
Textura: 5/10
Quantitat: 60 grams per barreta (enorme)
Preu: ?
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Cachobarra Flakes de Nocilla


Galeta farcida de crema de nocilla (39%) i xips de cereals (9,7%). Al·lèrgens: Blat i avellana. Traces de llet, soja i ou.

Imatge
Imatge


Res, ja deveu intuir què coi m'ha passat, oi? Efectivament, he comprat les barretes sense llegir els ingredients i resulta que duen Nocilla, que òbviament té pasta d'AVELLANA. Doncs res, em moriré al·lèrgicament. No us preocupeu, que un paquet me l'he menjat per fer-vos una avaluació. Veniu a veure'm al cementiri, perfavor.

Mira, crec que m'han decebut una mica. Fan gust de mort (per mi, clar) per culpa del tros de la nocilla, però la resta potser ni tan mal. És com els chocoflakes però amb gust de mort i una cosa fastigosa (la nocilla que per mi és mortal), però invertit. És a dir, l'exterior de la galeta en comptes de ser blanc és de xocolata, i les boletes de cereal de dins en comptes de ser marrons són blanques. I mira ves. Minúscules i cares (11,11€/kg, poca broma). És que els chocoflakes són millors, de gust, de textura, d'absència d'al·lèrgens, i de preu (5,48€/kg, gairebé al nivell de les barretes del poble).

Imatge

Les he comprat al Spar a 1,00€ el paquet de 3 paquetets de dues barretes cadascun (6 en total), a uns 11,11€/kg.

Text amagat.
Imatge

Veredicte Barretes Chips Ahoy
Gust: Mort/10
Textura: 7/10
Quantitat: 15 grams per barreta (30 per paquet)
Preu: 0,16€ per barreta (0,33€ per paquet)
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquest és el meu post preferit de tot el fòrum, només vinc a dir això.

El millor d'aquestes darreres és que pareix que el paquet t'adverteix que fan gust de mort amb això de "la suerte está echada, no la despiertes" perquè si estigués desperta t'incendiaria la casa perquè no les tastessis de dolentes que semblen.

Pareixen un caneló però com molt desafortunat i després d'un llarg període de desintoxicació de l'heroïna a una clínica que no compleix amb la salubritat mínima. Això o un braç de mòmia en molt mal estat robat del British. No sé, ho deixo a la vostra elecció.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Bon vespre,


Jo estic d'acord en que sembla un braç de mòmia. (aportació brillant a aquest fil).

Puc afegir que per a mi "morro fino" les millors barretes són les més cares. Les de kinder bueno o las Kitkat o les Tokke. També m'agraden les que es diuen "huesitos".

Últimament he pecat menjant "phoskitos" . No són barretes però compta com a guarrada. Amb cada paquet regalaven una microfigura de goma de pokémon.
Text amagat.
Imatge
Respon