Rànquing de Torrons 2021

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Darrera aportació del Mercadona a aquest rànquing particular. Havia deixat per al final el torró que em pensava que m'agradaria més i del qual havia llegit i vist millors crítiques per la xarxa: Natillas con galleta. No és Natilhas com bolachas, cosa que vol dir que a Portugal tenen millor criteri i no els mola la merda.

Imatge

Mireu, us donaré un consell, gratuït, per la cara, perquè us el passeu pels collons: no feu cas dels ressenyadors de torrons, no en tenen ni idea. La crítica s'aplica a mi també, evidentment. Tothom posava les natilles ben a dalt del top, per sobre del de Pistatxo i Crema (Kinder Bueno) i, és clar, jo havent tastat aquests dos, esperava una delictatessen superior. I no.

No us diré que sigui dolent, és aurea mediocritas. No és molt dolent, tampoc és molt bo. Diria que, contràriament als seus germans de Pistatxo i Cream, és excessivament empalagós i que el gust autèntic de la natilla si vols te l'imagines. A més, tenint en compte que és de natilles, esperava una textura molt més cremosa.

El tornaria a comprar? Nop, aquest nope. Tinc millors opcions i també de pitjors. El compraria si vingués a casa meva algú que no conec del tot, aquest crec que pot acontentar la majoria però no entusiasmar ningú, però mai no passarà això perquè odio tenir gent a casa. Coses bones que pugui dir? Té una mica de canyella, així com si ho haguessin volgut fer molt pro i trossos de galleta massa exagerats, que li volen donar textura crunchy però talla una mica amb la fluïdesa de la mossegada. El crunchy està bé si es nota però no destorba les dents, si els fa treballar una mica de més ja és massa.

I fins aquí el meu rànquing d'enguany. No puc menjar més torró, de veritat que no puc. Li tinc mania i tot ja...


Rànquing:
1. Torró de Pistatxo Hacendaño
2. Torró de Cream (perquè no poden dir Kinder Bueno) Hacendaño
3. Torró de Natilhes com Bolachas
4. Torró de Llimona i Xocolata Blanca (no em va entusiasmar tant com al Minato, com podeu comprovar)
5. Torró de Xocolata amb Cacauets fregits amb mel.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo també comentaré l'aberració aquesta que és el torró de natillas aquest.

La cosa és que s'han passat. Com la cervesa aquella Elvis Juice que ja vam comentar, que tenia massa gust.

Aquest torró ha estat massa dolç i massa gust de canyella, que no combinava gens bé amb l'excessiva dolçor del torró ni amb la xocolata de la cobertura.

Sí que m'ha mig agradat la textura dels trossos de galleta, però, eh, això és tongo, no? Estam pagant galleta a preu de torró? (Bé, i 60 grams de sucre per cada 100 grams de torró).

La cosa... no el compreu. No és menjador. Na @UkiHana el posa per enmig de la classificació, però qui s'ha fotut quasi tota la barra he estat jo perquè si no l'hauríem haver hagut de tirar (que, sincerament, potser ho hauríem d'haver fet).
  1. Xocolata blanca amb llimona.
  2. Pistatxo (és bastant bo, eh... quasi tant com el de llimona)
  3. Fort barater del mercadona
  4. Kinder bueno del mercadona
  5. Xocolata amb cacauets fregits amb mel (meh).
  6. Natillas con galleta (ecs!)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Wilhelm
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 21 des. 2021, 18:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 8 cops
Gràcies rebudes: 16 cops

Hola a tothom. Fa uns dies vaig veure el fil i volia fer la meva aportació com a catador de torrons amateur. Així que aquest Nadal després de llençar la casa per la finestra tinc la santíssima trinitat dels torrons (patrocinat per torrons Vicens):

Imatge

Començant pel d'abaix de tot tenim el torró de trufa i taronja que, la veritat sigui dita, no té gaire gust de taronja, en podria tenir més, així que és bàsicament una teula de trufa amb aroma de taronja (res podia sortir malament d'aquesta barreja). Recomanat pels amants de la xocolata.

En segona posició tenim el de tiramisú, un gust molt ben cuidat i que recorda molt a un tirmaisú de debó, no només pel tast, sinó també per la textura de melindro a sota. Com a nota negativa no té gaire gust de cafè, se li nota molt més el licor. A més a més quan el talles és trenca amb una quants bocins.

I en primera posició el ja mencionat torró de xixona tou d'ametlla, potser el millor amb la delicadesa que comporta, les propietats que té i ser el que més fibra porta. Com a punt dolent té que malhauradament no el pots menjar sense emmerdar-te les mans :(

P.D.: No he posat el Suchard perquè això era un rànquing de torrons i el Suchard, evidentment, no és un torró, és una addicció.
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Bé, ara que ja ha passat l'època, us vinc a comunicar el líder i guanyador indiscutible i definitiu d'aquest estupend rànquing de torrons. I aquest és...

El Torró de Jungly!


Imatge

Efectivament, el meravellós torró de Nestlé de xocolata amb llet i trossets de galeta. És caríssim, a 2,99€ per 232 grams (12,89€/kg), però val la pena. La veritat és que el vaig tastar sense gaires esperances i em va flipar. I a muns pares, que aquestes coses els la suen molt fort, també els va encantar. O sigui està ben parit aquest torró.

Imatge

El torró en qüestió no té cap secret. Xocolata normal per fora (amb un dibuix que em fa pensar que l'han fet amb una pistola de pegament termofusible, m'angoixa una miqueta, confesso), i per dins una espècie de pasta de xocolata amb trossets de galeta. És el punt perfecte d'empalagositat i de duresa, sense ser massa dolç ni massa amarg, un gust de l'interior excel·lent i amb els trossos de galeta per afegir novetat i que no sigui gaire repetitiu.

Imatge


És, tadaimencs, el millor torró que existeix. No només això. Per mi és l'únic torró que existeix. Sabeu per què? Doncs perquè és l'únic que em consta que no té cap mena de fruit sec :riu: Ja poden sortir xixones i torrons de nosequè, que per mi no existeixen, tots porten sempre fruits secs (per qui no ho sàpiga, tots els fruits secs sense excepció em maten molt fort per al·lèrgia, i el pitjor és l'avellana). Ah, i alerta. Encara que compreu un torró de xocolata amb arròs "i prou" d'aquells que venen porai per no assassinar al vostre estimat amic o familiar al·lèrgic als fruits secs, aneu amb compte. Sempre resulta que la xocolata du ametlla o avellana. És que no falla. El Nadal és una època feixuga pels que som fàcilment mortals.
Josep Navarro Bes
0
1

Per mi el millor torró que he menjat mai és "La Colmena", el de yema cremada (marsapà) de les pastisseries de Barcelona. N'he tastat de molt bons però aquest és superior. És molt artesanal, molt melós i suau a la boca, flonjo i encertat de dolç. Ara bé, una barreta val més de 20€... Crec que només el pots comprar per Nadal. Al menys una vegada a la vida l'heu de tastar.
Respon