Club del Baró de la Birra

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Veig que la meva super col·lecció d'etiquetes no us va molar, cosa que em faria pupa al kokoro si encara fos capaç de sentir alguna cosa, però l'únic que necessito a la vida és el suau somriure de la cervesa i una bona tullichionne. Així que no sé, vinc a fer un post d'una cervesa BBB (bona, bonica i barata) per omplir una mica el temps que queda abans d'anar a dormir i haver tudat un dia més de vida.

Imatge

Foto tot artística de la birra que treu fum i tot. No, no treu fum, és el fum de la bbq que feia el fantàstic i atractiu @Minatoni

Nom: Abbaye d'Aulne
Tipus: Blonde
Origen: Bèlgica
Grau de tulluchionne in sanguine: 6 graus, casi nada pal cuerpo
Preu: No gaire, però ni me'n recordo. Duia molt de temps a la gelera la veritat
On comprar-la: Al Lidl, crec, perquè sinó on he pogut comprar aquesta gasòfia?


A veure, sincerament: em va agradar. Molt més del que esperava i segurament més qualitat que el preu que vaig pagar, que no degué ser gaire. Perquè si la vaig comprar va ser perquè era barata i cervesa econòmica no casa gaire bé amb Fundatis Anno 657...

A banda d'etiquetes que fan pudor de mentida, el líquid daurat que engana el pensament em va agradar. És una mescla entre la Blue Moon, la meva predilecta i una cervesa normal d'aquestes que entren fàcilment, com ara una Argus Suave. Perquè m'entengueu, té un cert regust cítric no preponderant però prou subtil perquè el notis i et deixi un regustet agradable.

Conclusió sincera, perquè Lidl no m'ensiborna amb cerveses bones perquè li faci ressenyes merdoses (per desgràcia): sincerament, bona, fàcil d'empeçolar i hi diu molt amb les patatilles recepta xurreria marca Hacendado mentre espereu que el foc es faci per poder dinar. Jo la recomano molt.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Doncs ahir de tornada a casa vam passar per l'IKEA...

Lo sábados en el Ikea
Si por mi fuera me los tiraría
Pero no lo hago
No te puedes tirar un día
(Físicamente imposible)


Poesia moderna, Me lo tiro, Berto & the border boys




I vam trobar aquestes gerres tot guapes per 1.5 euros. Llavors vam passar a comprar dues litrones, que ja han desaparegut. Funcionen bé xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon