Club del Baró de la Birra

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Nom: Tyris PimPam Pumpkin
Tipus: Pumpkin Ale
Origen: València, la terreta
Grau de Tullichionne: 6,4
Preu: 2,47, la paga el Jack Skelleton, perquè és Halloweeeeen
On comprar-la: Doncs vaig fer de piha un dia i la vaig pillar al Corte Inglés


És Halloweeen seronyos i seronyes i s'ha de celebrar. Sí, sí, aquí tots som molt pro-castanyada però, a veure, quantes cerveses amb gust de castanya hi ha? I quantes amb gust de panellet? Si és que no sabem fer indústria, per favor...

La cervesa en si és un poc una decepció, però moderada. A veure, si em vens que és una cervesa amb gust de carabassa, vull que m'exploti el cap de puto gust de carabassa, sentir el seu sabor a cada glop, com si tingués carabassa líquida a la boca, però no, tot és pur màrqueting. El regust de carabassa és molt anecdòtic, gairebé te l'has d'imaginar.

Però he de dir que a banda de l'absència a carabassa, és una cervesa que es deixa beure bé, que té bon gust i que entra fàcil. La tornaria a comprar pel gust de carabassa? No, evidentment, perquè gairebé no en té i per beure una cervesa normal, no cal comprar-ne una amb suposat gust de carabassa.

Imatge
Vivim al límit, ben a prop de la data de caducitat, però lo que no mata engorda.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, l'altre dia vam sortir a passejar i vam veure el Toutatis Bar. Ja coneixíem les cerveses Toutatis, que són una marca de cerveses artesanes d'estil belga fetes a Mallorca, però no sé si les havíem tastades. El que no sabíem era que tenen un bar (bastant gros) ben al centre de Ciutat.

Imatge
Les taules.

Imatge
Els tiradors.

Imatge
Una de les pintures del sostre.

La qüestió...

Imatge
Vam demanar una Dark Strong Ale (dreta) i una La Fruitée (esquerra). 3.9 euros cadascuna. No és barat, però es pot pagar bé.

Jo vos parlaré de la Dark Strong Ale, na @UkiHana ja vos contarà què tal l'altra, que jo no la vaig voler tastar.

Llavors... em va agradar. És molt forta (9.8% ABV) i sí, em va recordar bastant a totes aquestes cerveses belgues fortes, però així com aquelles solen ser molt... seques? No sé com dir-ho, però tenen molt de gust d'alcohol, no vaig notar el mateix en aquesta. No em malinterpreteu: és forta, però té gust de més que només alcohol (les altres també, però aquesta és un poc més rica, no sé què dir-vos). La descripció diu que el gust pot recordar al vi perquè duu poc llúpol. Sí, puc estar-hi d'acord :rofl: .

En definitiva, bona tria.

Imatge
Bonus: una de les finestres.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Creieu en Déu Nostre Senyor? Hauríeu. Perquè Déu, al vuitè dia creà la cervesa, i en va beure del seu calze i digué: Que els meus fills elaborin suc de civada i n'escampin la seva embriaguesa pels dominis de Déu. Que no quedi cap home sota el cel que no conegui l'embriagació dels seus efluvis, doncs jo l'he creat i puc dir-vos que és bo.

I jo, com a deixeble fidel de la paraula del nostre ésser creador, vinc a difondre la perfecció dins una botella.


Imatge


Nom: Blue Moon
Tipus: Magnífica. Witbier
Origen: Americana. Sí, pot posar Belgian White, però no Made in Belgium. La fan a un soterrani a Minesotta (nah, m'ho he inventat)
Grau de Tullichionne: 5.4 Just per agafar el puntet si ets jo.
Preu: 1.43. Diners ben invertits. Trust me
On comprar-la: On sigui, però compra-la.

Germans, quan vaig tastar aquesta cervesa em vaig convertir. Què puc dir-vos del beuratge que em va fer canviar el meu estil de vida i consagrar-me al nectar dels Déus? La Blue Moon és autèntica dinamita. És molt semblant a les cerveses blanques belgues, però m'agrada perquè té un regust cítric inesperat (a veure, inesperat si no n'has begut mai) i et deixa la boca amb alegria i les neurones empardalades.

Sí, a mi m'engata, però també soc poc tolerant. Jo la reservo pels dies especials, aquests dies que vols enviar els teus pensaments a la merda i ho vols fer amb estil, d'una manera única i diferent. I pel preu, ho pots fer perfectament. M'agrada ensumar-la, la veritat, perquè només els efluvis ja provenen del Mont Parnàs i et transporten a la cambra d'Adonis.

He de dir que la Hoegaarden (la primera ressenya que vaig fer) i la Blue Moon són les meves cerveses preferides. S'assemblen molt, són del mateix estil, però aquesta té el gust cítric mentre que la Hoegaarden és més convencional. Jo us animo a tastar-la, ara que si no us mola el gust de taronger de Minesota potser no us agradarà la barreja.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Seguim amb les Steam Brew de fa tres setmanes!

Imatge

Nom: Steam Brew Wheat Pale Ale
Tipus: Cervesa de blat (witbier)
Origen: Alemanya.
Podré conduir?: 5.6% ABV.
Preu: menys d'un euro una llauna de mig litre. Baratíssima.
On comprar-la: Al Lidl.

A veure. És bastant barata. No és la cervesa més barata del supermercat, però és bastant barata. I tot i així, és bastant bona.

És una cervesa de blat com les que ha posat na @UkiHana o la Patronus que vaig valorar fa uns missatges.

Així com la Hoegaarden o la Blue Moon tenen aquest regust interessant i la Patronus no el té per res (la sensació és com si beure pa), en aquest cas és com una situació al mig: és un poc més suau (en el sentit que està com a més currada) i té cert regust interessant però res massa boig.

En definitiva, val més que l'euro que costa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Poc moviment beodo veig a Tadaima, just saying, em pensava que la tullichionne seria real en vosaltres...

Imatge
Cervesa, crispetes i Stargate SG-1

Nom: A.K. Damm
Tipus: Aigua, sincerament
Origen: Alsàcia
Grau de Tullichionne: 4.8
Preu: 0,94, per si vols fer la tullichionne amb estil per menys d'un euro.
On comprar-la: Lidl, mejor precio y calidad

Si vols quedar com un pro davant persones que no han begut una cervesa a la seva vida els pots treure una A.K. Damm, que no sabran què cony beuen i es pensaran que els has servit un got de cervesa elitista perquè la botella és minimalista. És la cervesa que recomanaria a una persona que no li agradi la cervesa, perquè té gust d'aigua amb regust d'una cosa que es diu cervesa.

A una A.K. Damm li falta personalitat, li falta coratge, li falta gust. Et venen aquí la moto del Mètode d'Alsàcia com si fos aquí una cosa molt innovadora i super subtil i us diré una cosa: a Alsàcia no saben fer puta cervesa. A més, que té una cigonya estampada a l'etiqueta, això sembla que li dona punts. Pur màrqueting, només soc una víctima més del capitalisme que ha perdut un euro.

És aigua i un poc de cereals mostrats així una mica ràpidament, sense que hagin tingut temps de deixar una forta impressió en el líquid, com qui té peresa de dutxar-se i només es fa netes les aixelles per no fer mala olor. Si fos una persona, seria aquesta classe de gent. Us relacionarieu amb algú així? No, doncs tampoc compreu aquesta cervesa, tret del cas que vulgueu iniciar algú en el camí de la perversió cervesera, aleshores sí perquè és aigua.

Puc ser menys hater? Sí, però... avui no.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Més Steam Brew!

Imatge

Nom: Steam Brew Session IPA
Tipus: India Pale Ale
Origen: Alemanya.
Podré conduir?: 4.9% ABV.
Preu: menys d'un euro una llauna de mig litre. Baratíssima.
On comprar-la: Al Lidl.

Hi tornam amb les cerveses aquestes ridículament barates.

A veure, una session IPA, pel que he entès, és una versió light de les IPA. Perquè entenc que les IPA tenen certes coses que són estranyes i poden no agradar, com tenir un poc més d'alcohol (no necessàriament molt més, però sí un poc més), menys dolçor i més amargor. Llavors... les session IPA crec que són una versió light de tot això, i pel que he vist tenen poca graduació.

És a dir, les session IPA són un tipus de cervesa suau amb un toquet més amarg, però res extraordinari.

I això és el que és aquesta cervesa. Una cosa bastant normal amb un toc exòtic, però ja està. Res massa arriscat.

En definitiva, una vegada més, val l'euro que costa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Per fi el meu xicot ha acabat de carbonatar la birra i ja hem pogut tastar la Russian Imperial Stout que va fer fa uns mesos, ha sigut la primera i ha sortit boníssima!
El vaig ajudar, però al final em vaig dormir i ell es va passar tota la nit fent xup xup amb les maltes i els llúpols :pervertmoon:

A veure si li faig una bona foto com cal i us ensenyo almenys com ha quedat visualment.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs els Reis em van dur un regal ben troll.

Etiquetat com a carbó, qualitat suprema, burricae qualitas, collita 2022, he rebut... una llauna de Cruzcampo.

Imatge

Així que la vaig ficar a la gelera... i en puc fer la valoració.

Imatge

A veure. Evidentment, no és la primera vegada que bec Cruzcampo i supòs que no serà la darrera.

La cosa, no, no és una cervesa bona. Tampoc és dolenta, no m'entengueu malament. És aigua groga i un poc de bimbolles. És més, té com a gust de sifó, més que de cervesa.

És moooolt clara, amb molt poc gust. Molt freda, mira, es pot beure. Puc entendre que un dia que arribes tot suadot a casa, obres una d'aquestes molt freda i et pot llevar la set.

Ara bé, per llevar-te la set també pots beure aigua o llimonada, a veure si m'entens.

La cosa, no és una cervesa bona, però tampoc és dolenta. És més, diria que el gust tan suau que té mereix cert respecte, perquè per exemple, altres cerveses barates com l'Argus Suave tenen certes notes dissonants que segons com són un poc estranyes, cosa que aquesta no té.

Ara bé, pel preu que té, la veritat, preferesc fotre'm tres Argus Suaves, o una cervesa un poc bona com l'Estrella.

TL;DR: cervesa cutre a preu de cervesa bona.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

@Minatoni fa un parell de setmanes vam passar pel lidl i vam comprar les steam brew. Me les he estat bevent sense assaborir-les ni fixar-m'hi massa, però n'estic content. Cap no és l'hòstia dins de la seva categoria, però són barates, el que diu a l'etiqueta, i de mig litre, o sigui que molt content. En tornaré a comprar.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs avui vinc a mostrar-vos una cosa molt íntima i personal, un trosset de la meva ànima però amb alcohol: la meva col·lecció d'etiquetes de cervesa! Sí, en faig col·lecció. Podria col·leccionar coses més útils (tot i que ja em direu què més útil que el record d'una birra) però he triat ser una despulla humana i actuo en conseqüència.

Aquí les teniu! Quina, en la vostra opinió, hi falta, a la col·lecció?

Imatge
Aquesta és la primera pàgina que vaig completar, al 2020 quan la vida era estranya i no tenia res més a fer a casa que beure i beure, com los peces en el rio.

Imatge
Segona pàgina, que va ser un poc del chill. Encara no era conscient que en feia col·lecció. Com veieu Blue Moon i Hoegaarden sempre al cor <3

Imatge
Aquí ja vaig ser conscient que se m'acabava d'anar l'olla i que per algun motiu desconegut estava col·leccionant això i va ser un "bé, ok, mira de posar-ho amb una mica de gràcia i a veure quan et dura la curolla". La meva preferida d'aquesta pàgina? La Rosa Blanca.

Imatge
Aquí vaig voler separar-ho per colors i m'hauria quedat molt millor si, en comptes d'una pàgina groga i una de negra, les hagués mesclat, però en aquell moment em va parèixer guai. La millor? La Judas. I l'Estrella la vaig beure a casa d'uns amics del Minato.

Imatge
Sí, heu endevinat que l'etiqueta de la Delirium es va rompre i vaig intentar arreglar-ho com vaig poder, però la composició ha quedat... estranya. La millor, la que necessita més gnom.

Imatge
I aquestes van ser les darreres birres del 2021. A partir d'ara, moltes més etiquetes per omplir la llibreta i cervesa per omplir la panxa. I tothom hi surt guanyant.

Espero que feu col·lecció de coses més útils que jo <3
Respon