Club del Baró de la Birra

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


Birra, escumosa, cervesa, bebercio, tullidora de sentits... la birra rep molts noms, però en tots els idiomes significa excel·lència. Les fades de l'escuma cervesera m'han visitat i m'han xiuxiuejat que en aquest lloc de la Internet resideixen molts fans d'aquest beuratge dels Déus.

Per això us convido a unir-vos al Club del Baró de la Birra, amb l'objectiu de compartir opinions i recomanacions sobre el bon bebercio i descobrir gràcies als altres nova birra que, potser d'altra manera, no ens hauríem atrevit a tastar.

Començo jo la sessió inaugural del club presentant-vos la meva cervesa preferida!

Imatge

Nom: Hoegaarden
Origen: Bèlgica ||*||
Tipus: cervesa de blat
On es pot comprar? Carrefour. També l'he vist al Corte Inglés, si teniu peles.
Preu: Barat, 1,37€. Amb els diners que et sobren de la paga et pots comprar un kebab i eructar com un senyor.

Personalment m'agraden les cerveses que no peguin molt fort, perquè ja sabeu que soc de tullichionne molt fàcil. Especialment tenc predilecció per les de blat belgues i aquesta m'agrada perquè és molt suau i engata a poc a poc. A una persona normal no crec que li faci pessigolles, la veritat. Acabo un poc contentilla quan prenc les darreres gotes, tot sia dit, però you know, it's me.

El regust que deixa m'encanta, no és gaire fort, però així mateix és present. De color no us sé dir, perquè soc una puta heretge i la bec directament a l'ampolla, sorry, podeu jutjar-me si voleu. Entra molt, molt fàcilment, que pim que pam i qui s'ha begut la meva birra? Ah no, que he estat jo...

La recomano així del chills, per un dia del tranquis, per beure una cosa lleugereta simplement pel plaer de beure. Combina bé amb patatilles de les bones, de les super cruixents del Mercadona, trust me, ho he tastat.


Espero amb ànsies les vostres recomanacions, barons i baronesses!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Nom: Delirium Tremens
Origen: Bèlgica
Tipus: ale forta (8.5%)
Podeu trobar-la al Carrefour o a l'Alcampo.
Preu: 2.75 € la botella de 33 cl

Els belgues saben fer cervesa. En fan de molts de tipus, la Witbier com la que ha passat na @UkiHana ara, les d'abadia, les de fruites... I també en fan de molt fortes, com aquesta, que solen ser de fermentació triple. A mi, la veritat és que m'agraden.

Aquesta en concret és forta. Se li nota el gust d'alcohol ben notat (està a mig camí de la cervesa i el vi). Però tot i així, és suau, amb el sentit que és... rodona. No sé si m'explic. El gust és fort, però és com ample i t'acompanya bé.

Si voleu tastar-ne cap d'aquestes fortes, crec que és una de les millors que podeu provar si heu de començar.

Imatge
La de l'esquerra, al HERMAN de Berlín

Si anau mai a Brussel·les, feu una visita al Delirium Café, que té més de 2000 cerveses a la carta.
Imatge

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquest horabaixa el @Minatoni i jo hem anat a l'Alcampo, que no tenen camp però hi pots passar una estona agradable perquè ara han posat com una zona molt grossa de productes a un euro i, si no tens res millor a fer, pots quedar-hi a un racó observant com la gent es torna boja omplint el carrito.

Darrerament hem trobat que al Carrefour hi ha poca varietat cervesera, així que hem omplit la bossa.

Literalment.
Imatge


I aquí teniu la selecció en la qual hem decidit deixar-nos el sou.
Imatge
Reconec que m'ha fet gràcia la Te Deum perquè està en llatí, una aquí té les seves prioritats a la vida. Potser té gust de romà a la parrilla, ja us ho explicaré en pròximes entregues.

Imatge
Al @Minatoni li ha fet gràcia comprar-se cervesa feta de barrufets. El procés és agafar un barrufet que barrufa i ficar-lo dins una barrufaolla que barrufabull fins que els treuen el suc, talment com si fossin una bosseta de te. Ja us informarà el Minato si el gust de barrufet està barrufaaconseguit.

Vinga, vull veure la vostra birra, siau alcohòlics, que és cap de setmana!
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Imatge

La Black Numbers "Highlands Scotch Whisky" és una cervesa envellida durant 8 mesos en bota de whisky escocès de les Terres Altes d'Escòcia. La foto és del confinament 8)
La vam comprar per la web de Guineu, però la tenien en un bar que ens encantava i va tancar :'(

›Tipus de cervesa: Imperial Stout.
›Brewing company: Guineu.
›Origen: Valls de Torroella (Bages).
›Grau d'alcohol: 12,0%.
›Aroma: alcohol, whisky.
›Sabor: amarg amb tocs de xocolata.
›Gas: Poc.
›Cos: Dens.
›Percepció de l'alcohol a la boca: alt, 8/10

És una de les meves birres prefes de les cerveseres catalanes, sóc molt fan de les Stouts envellides en bota i més encara amb barril de Whisky <3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Bon dia, avui us vinc a portar una cervesa artesana molt poc coneguda de les remotes terres de... ah, no, m'he liat, és la puta estrella:

Imatge

Ta-daaaa! La puta estrella, també coneguda com a estrella damm, sobretot en els casos en què cal diferenciar de la nostra veïna, cada dia més popular, l'estrella galícia.
Nom: Estrella Damm
Origen: Can fanga
Tipus: cervesa especial, diu l'ampolla. És una pilsner amb arròs. O com diu a l'etiqueta, "AR ROZ".
Emborratxamenta: 5.4%, excepte al regne unit que en té 4.6% perquè són raros.
On comprar-la: On no comprar-la, seria la pregunta, a catalunya. A qualsevol lloc on tinguin permís per a vendre begudes alcohòliques, si ets major de 18 anys, i si no, a qualsevol immigrant que vagi dient "cervesa-bier" pels carrers de barcelona*
Preu: Més que les de marca blanca, i menys que les pihes

Cal dir que jo n'estic bastant fins als ous, perquè n'he begut quantitats immenses al llarg de la meva vida, i més que res que cansa una mica. Però fa la seva feina, no desagrada, és una opció segura.

Pros:
- temazos als anuncis
- és aquell amic que sempre hi és, encara que és una mica pesat
- fa la seva feina
- no és xibeca ni cruzcampo
Contres:
- sempre estrella tio
- no pagues el transport però pagues el marketing

*últimament s'estan començant a diversificar, i de vegades tenen altres marques de cervesa, com ara l'anteriorment anomenada estrella galícia.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Com diu en Boris amb la seva saviesa infinita, best beer is cheapest beer.

Imatge

Festbier, Wheat Beer i Black Beer.
Són fetes per Lidl, fabricades per Perlenbacher, crec.
Doncs lager, de blat i negra.
Graduació normal.
Gust... no gaire, la veritat. Un poc anem a dir-ne... aigualides (però bé, les cerveses alemanyes són així, eh?)
Preu: les tres llaunes (un litre i mig) per UN EURO.

Veredicte: per un miserable euro, no val la pena pensar-s'ho gaire, no? :D
Ja sabeu que no en sóc gaire fan de les negres (però m'agradaria agafar-lis el gust) i de lager tanmateix hi ha les barates de sempre. La de blat, però, està prou bé, així que l'altre dia hi vaig tornar i vaig gastar DOS EUROS en sis llaunes. Stonks.

Imatge
Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Bon dia, amants de la cervesa. Avui us porto un altre clàssic, conegut pels compradors habituals de la gran cadena alemanya LIDL. La puta Argus Suave. SABOR NACIONAL.
Imatge

Aigua, malta d'ordi, blat de moro, extracte de llúpol, i el més important, no hi podria faltar: colorant: caramel amònic. Excel·lent.

Nom: ARGUS SUAVE
Origen: Alemanya Murcia (què us havíeu pensat, eh?)
Tipus: lager normal i corrent
Emborratxamenta: 5%
On comprar-la: Al lidl fill meu, és la marca blanca del lidl d'espanya.
Preu: Per menys de 4 euros tens el pac de 12 llaunes, si no recordo malament.

Doncs això. Ets pobre? No ets pobre, però ets un garrepa? Beus prou cervesa al dia que és un bon lloc per retallar? Vas sempre a comprar al lidl? Doncs ARGUS SUAVE, bona gent. SABOR NACIONAL. L'escuma desapareix abans que hagis trobat l'objectiu de la càmera per fer la foto. De debò que és sorprenent com de ràpid que se'n va.
Fun facts:
- A casa meva sempre n'hi ha. Si s'acaba, toca anar al lidl. Un cop no vaig anar a comprar en 2 setmanes perquè encara quedava argus suave.
- Li posen colorant perquè si no, seria verda.
- Abans no hi havia argus suave ni especial, era argus a seques, quan van fer canvi se'm van trencar tots els esquemes.

Doncs això, que si no l'heu tastat ja feu tard, la vostra cartera ho agrairà.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Si anau gaire sovint pel lidl, haureu vist les Steam Brew.

Imatge

A menys d'un euro la llauna de mig litre, són una aposta bastant segura.

Imatge

Avui vos xerraré de la German Red.
Imatge

És bastant fosqueta i té un gust bastant fort, cosa normal si tenim en compte el 7.9% d'alcohol que du.

Tot i això, sí, no és només alcohol, té un regust que és bastant bo.

Veredicte final: val més que l'euro que costa.

PS: després vaig quedar-me sobat al sofà i em va pegar una sabatada que em va deixar que no sabia en quin món estava. També n'havia fetes dues de suaves d'en cosa abans 🤣
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Atenció, aquest post inclou violència i destrucció, no és apte per a menors. No intenteu imitar aquest post a casa vostra.

Imatge

Nom: Brewdog Elvis Juice
Tipus: IPA
Origen: Escòcia
Grau de Tullichionne: 6,5
Preu: 2,85 euros tudats. Us estalvio el mal tràngol, no la compreu.
On comprar-la (no la compreu): Jo la vaig pillar a l'Alcampo

Doncs a veure, he de dir que la vaig comprar amb tota la putíssima il·lusió del món: "Oh, una cervesa de fruita, tenen bon gust i engaten poc, tastem-la!" Aquesta versió de mi, innocent i imbècil, va decidir comprar la Brewdog Elvis Juice, i malgrat que vaig veure que era IPA que sempre té un gust un poc més fort, vaig pensar que seria suc de fruita amb un regustet amarg de cervesa.

Realitat: no ens l'hem pogut beure, ni el @Minatoni ni jo. El primer glop que he fet d'aquesta cervesa m'ha deixat desconcertada... Tenia gust de sang, literalment. El primer que he pensat és que no era bona, que m'estava bevent un poso o, que sé jo, en definitiva, que el gust de la cervesa s'havia alterat d'alguna manera. Literalment gust de sang.

A més, que a cada glop que anaves fent, es tornava més cítrica. Mentre la tenies a la boca no era tan horrible, era una fruita difícil d'identificar (arancia) però amb un gust interessant. El problema venia quan t'empassaves el líquid i la sensació era xunguíssima i que no m'ha agradat gens.

En definitiva, no la compreu, de veritat, que no ens ha agradat a cap dels dos i, al final, l'hem hagut de deixar.

Fracàs absolut.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estic trist.

El dia que has de tirar més de mitja cervesa per l'aigüera és un dia trist.

No puc afegir gaire cosa. El primer glop no ha estat malament, però a partir d'aquell moment, els receptors de l'àcid es deuen saturar o alguna merda i tot té gust àcid. Massa àcid.

S'han passat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon