Fotos de menjar

Respon
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

holaaa!

M'encanten els bunyols! Jo en menjo a la temporada de cuaresma. M'agraden moltíssim farcits de crema. Els vostres també deuen ser boníssims. 🤤

Doncs jo us porto la meva primera aventura de hobbit de bolson cerrado que mai vol sortir del seu cau. Però fa uns dies em va venir un rampell boletaire i per primer cop em vaig endinsar en el bosc de la muntanya d'aqui el costat per veure si trobava bolets. Vaig tenir alguns moments de por perque no estic acostumada a anar completament sola per la muntanya. Em vaig espantar fins i tot amb el brunzit d'unes mosques 🤦🏽‍♀️ i amb més coses que no m'hagués pensat mai que em podrien preocupar.

Va valer la pena perdrem una mica perqué vaig trobar un bon grapat de bolets bastant bons. Camagrocs i alguns rovellons que no estaven gaire corcats. Llavors a casa els vaig passar per la paella i ens els vam menjar tal cual saltejats amb oli i sal i als nens els va agradar molt.

Jo estava molt cofoia de la meva valentia sobtada i penso que un altre dia ho hauré de repetir.

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Doncs l'altre dia ens van convidar a dinar a casa de la família i vaig voler fer un pastís de llima i pistatxos. No l'havia fet mai i va quedar prou bé, tot i que em vaig quedar sense llima per decorar i hi vaig haver de posar llimona.

Vosaltres sou més de llima o de llimona?
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@UkiHana @Giggles Si pogués us donaria mil likes per aquestes fotos fantàstiques de menjar en HD.
Jo de pastís de llimona no n'he fet encara, una altra cosa per a fer un dia!

Imatge

Vinc a compartir les cuines meravelloses de ma mare un cop més. En aquest capítol, com que és tardor, ma mare està cuinant plats on tot és taronja i de colors marronosos. Aquí teniu vedella amb bolets i boniatos (+pebrot i ceba)! Queda boníssim! :pandayummy:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui ha estat diumenge de truita de patates.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Vaig comprar uns tortellinis d'aquests del lidl de supernadal farcits de gambes i cranc. En teoria. Segurament no era ni una cosa ni l'altra sinó una pasta amb una mica de condiment perquè tingués un gust que remotament recordés a una cosa sortida de la mar.

Per millorar el producte base vaig posar unes gambetes sense pelar sobre la paella, amb una mica d'oli a foc lent, que fes xup-xup i els vaig rebentar el cap contra la paella perquè treguessin el suc. Sí, sona gore, però és deliciós. Després vaig posar unes quantes gambetes d'aquestes cutres congelades i finalment una carbonara a foc lent per acabar els tortellinis o raviolis o jo què collons sé què eren. Eren bons, i ja està. Pebre bo i formatge per sobre. No sigueu rates amb les gambes.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

La mona que he comprat aquest any :nekopizza:

Imatge

Text amagat.
Feia pena destrossar-la i tot >.<

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Nosaltres aquest any en ves d'una mona "normal" vem fer un Tiramisú que va quedar molt bo!! La foto no és veu massa bé, però és l'única que van fer abans de menjar-lo xDD

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Avui per sopar m'he fet kimbap i us deixo una foto amb els que m'han quedat més bé (tot i així no m'han quedat massa bé d'aspecte) xDDD

Imatge
Imatge
Respon