Fotos de menjar

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

L'altre dia vam tornar a fer torrada.

Imatge

Aquesta vegada vaig provar la tècnica del dry brine, que és bàsicament, posar sal a la carn i deixar-la destapada, a sobre una reixa, a la gelera durant tota la nit.

Vaig trobar que va quedar bé.

I aquí teniu una animació de la xemeneia d'encendre el carbó. Va bastant bé.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aquest cap de setmana ha tocat pizza!

He fet la pasta amb la panificadora la nit abans i ha tovat tota la nit. Mirau que infladota està!

Imatge

Després, devers una hora abans de posar-nos-hi, he dividit la pasta i l'he feta tornar a tovar un poc:

Imatge

Res gaire especial: cuixot dolç i salat i un poc de salsa de tomàtiga casolana (tomàtiga i all).

Imatge

Taxan!

Imatge

Bonus: pizza amb pinya by @UkiHana

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Text amagat.
Aquest cap de setmana han vingut uns amics i ahir vam dinar okonomiyaki i avui amb les sobres he tornat a fer!
Imatge
el meu dinaaar
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Vinc a compartir un pastís que vam fer ja fa bastant temps pel cumple d'una amiga:

Imatge

Com en aquella època ens feia sempre de taxista, i li agraden els cotxes, jo i la meva parrella vam intentar fer un pastís amb forma de cotxe. Depèn de per on el miressis estava prou aconseguit.
Text amagat.
Imatge

Per l'altre costat semblava que hagués patit un accident :roll:

Imatge

I vam comprar lacasitos per fer la matrícula, però ens va faltar algun número... Així que vam pintar el 4 amb retolador, i crec que un altre també tot i que no sé veure quin per les fotos :razz:
I tot i que no fa molt bona pinta de color verd, estava prou bo :3
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Imatge

Avui he menjat canelons de la meva àvia, :3 que per Sant Esteve sempre en fa, també n'ha fet vegetarians pel meu germà i estaven bons, tot i que només n'he agafat un per no deixar-lo sense que ell no pot menjar gran cosa. :x

I res, que porto 3 dies menjant com un rei, i tinc tapers amb sobres per tota la setmana, així que no heure de cuinar res durant uns quants dies :cheers:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us porto una foto dels putos millors tallarins amb allada que he fet a la vida. I no només us mostro la foto, sinó que en un atac de generositat amb molts de precedents, us explico com els he fet. Alerta spoiler de delícia al post.

Imatge

Ingredients:
Gambes de les grosses, de les de veritat. 6 per a dues persones.
1 grapada de gambes petites congelades.
All. Molt. Tant com vulgueu.
1 caiena (només una, trust me, que la primera vegada que els vaig fer en vaig posar dues i va ser mort instantània)
180 grams de tallarins per a dues persones.
Julivert congelat del Mercadona per decorar per sobre.

Com faig aquesta puta delícia?
Primer de tot dona amor a les putes gambes que han quedat al congelador del sopar de Nadal i les descongeles. Després agafes una paella i hi poses oli i fas les gambes fins que estiguin dauradetes per fora. El que ens interessa és que amollin suquet i quedi la paella ben greixosa. Quan estiguin les gambes dauradetes per defora, les retirem i tallam l'all i la caiena.

Ara pots posar una olla amb aigua que vagi començant a encalentir-se. A la mateixa paella que tens el suquet de gamba fica alls (tants com vulguis) tallats en làmines i la caiena i quan els alls hagin agafat coloret, fica les gambes cutres congelades... congelades. És a dir, les gambes de paquet congelades les has de posar quan encara estan congelades. Per què? Perquè amollaran aigua i això farà que no se't cremi l'all a la paella i desferrarà els trossos de la gamba grossa que hi hagin quedat aferrats. Truc de l'almendruc, del meu cervell a la vostra cuina.

Quan l'olla que tens putoabandonada comenci a estar calenta com unes aigües termals d'un animu, li fiques els tallarins i els tens el temps que digui el fabricant, no seré jo qui li durà la contrària. Mentrestant peles les gambes bones que havies fet el primer de tot. I sí, aprofites per llepar-ne el cap i els teus dits llefiscosos.

Poses les gambes grosses amb les gambes cutres i, ara atencionne, quan els tallarins estiguin fets, atures l'olla i hi aboques un cullerot d'aigua de la pasta a la paella amb l'all i les gambes i després hi aboques els tallarins a la paella i ho remenes.

Julivert congelat que ve en bossa del Mercadona per sobre i a gaudir, que és bo del cagar. Ja m'explicareu si mai els feu a veure si piquen massa o què.



Post fet mentre escoltava Novi God. Sorry si alguna cosa sona un poc a rus...
Josep Navarro Bes
0
1

Imatge

Ma mare i jo avui hem fet un coc de maçana i ens ha quedat espectacular! Millor que tota la resta de dolços que hem fet mai.

Hem fet servir una recepta de Youtube, però en una mica menys de sucre i farina i un detall a més a més: posar 10 min abans d'acabar de coure's una mica de farina, oli i sucre ben remenat al damunt on no hi ha poma.

https://youtu.be/Bdph0rTUZEk

És un coc molt típic de Terres de l'Ebre, i molt fàcil! Atreviu-vos-hi! Em podeu parlar si voleu saber-ne més! 😉
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui hem anat a la fira i hi tornava a haver el kebab de porc! 🐖

Imatge

Imatge

És ben bo, ja que no és la pasterada estranya premsada, sinó que és carn de porc sense gaire porcades (pun intended).
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Avui he decidit gastar el mega pot de manteca de porc que tenia a la nevera a punt de caducar-se. He fet galetes pq soc una cookiebitch.

Jo mai segueixo la recepte igual igual aixi que comentaré els canvis que li he fet A LA RECEPTA QUE HE SEGUIT.

SI CLIQUEU ALS LINKS US SURTIRA EXACTAMENT EL QUE HE FET SERVIR JO:
100 gr de manteca de porc
60 gr de sucre de coco que tenia por ahi per gastar + un bon chorru de edulcorant liquid del lidl (Because diabetis)
1 ou
1 cullerada de llet graan
275 gr de harina de blat
mig paquet de Levadura random
Sal
Un bon grapat d'Ametlla molta de la que s'utilitza per fer els panellets.
Atmetlles trossejades i tostadetes cruixens del mercadona que sempre li llenço pq quedan fantastiques.

0- POSEM EN MARXA EL FORN.
1 - ES BARREJEN ELS SUCRES, LES AMETLLES,LA LLET, L'OU, LA MANTECA DISSOLTA AL MICROONES, LA SAL I LA LEVADURA. PIM PAM.
2- QUAN QUEDI ENGANXIFOS, LI TIREM LA FARINA POC A POC I BARREJEM FINS QUE COSTI BARREJAR I ES QUEDI DURILLO.
3- ENS NETEJEM LES MANS I LA MAGREJEM FINS QUE ESTIGUI COMPACTA COM UNA MASSA DE PIZZA.
4- POSEM UN PAPER DE FORN, I ANEM AGAFANT, LES ARRODONIM, LES TIREM A LA PLATA I LES AIXAFEM BEN AIXAFADES PQ QUEDIN BEN PRIMETES.
5- HO COLOQUEM TOT DINS DEL FORN I ENS ESPEREM EL QUE FACI FALTA DABANT, AMB EL MOVIL, FINS QUE NOTEM QUE SENS CREMEN I CORREM A TREURELES. (mai faig cas de el que ens diuen que esperem)
6- vuala

Foto de les galetes, que en si no tenen bona pinta (no magrada posarli xocolata a les galetes magraden aixi) pero estan que thi cagues i super PERFECT CRUNCH.
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jo avui he fet Hotteoks, street food coreà, qué son una mena de tortitas amb fruits secs, sucre, o alguna cosa a dins. Els que he fet jo estaven plens d'una pasta feta amb sucre, mel i nous.

Només he fet foto a un per que quan hi he pensat ja m'havia menjat els altres...

Imatge
Imatge
Respon