Fotos de menjar

Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Imatge

Mochi xinès de xocolata pura,
he mossegat enmig de la natura
la teva massa congelada i dura.

Tot i que tens la textura adequada,
m'entristeix la teva curta durada.
Va, Minato, alegra'm amb un "m'agrada".
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

I vosaltres, hi posau llimona, a la paella? Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo avui he anat a dinar al restaurant Coreà que m'heu recomanat abans pel xat. :3

Era el primer cop que anava a un coreà, així que no puc comparar ni res, però he menjat molt bé, massa i tot, ja que m'he sentit inflat el que quedava de dia, segur que per menjar 2 plats amb arròs. :scratch:

Text amagat.
Imatge

El primer plat he demanat "bimbibap", la foto no serveix per el "postureig", ja que tenia l'ou rebentat, però estava molt bo, a més el meu novio ha demanat el mateix i no li agrada l'ou, així que li he afegit al meu plat per tenir-ne doble ració 8)


Imatge

De segon, no recordo com deia, arròs amb calamars i verduretes, m'ha agradat també, no se si s'havia de barrejar o no, suposo que sí, jo és el que he fet.

Al principi tenia la intenció d'anar a un japonès, però estic content d'haver provat una cosa diferent i nova per mi, té una mica altre rotllo.

Així que ja sabeu, a recomanar-me restaurants que jo els aniré provant tots. :razz:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge
L'arròs jasmine aquest fa una oloreta boníssima.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuichi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Hai, hai, hai
Entrades: 14
Membre des de: 06 set. 2021, 23:46
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Estic provant de fer la dieta keto un altre cop, que en el seu dia em va anar molt bé. Aquí teniu una carmanyola que vaig fer-me un dia que sortia a dinar a la UAB


Imatge

Amanida variada amb enciams, espinacs, col, xoriço i formatges

Verdures variades (bròquil, espàrrecs, trompetes negres, pebrotets i raves) amb butter chicken (pollastre amb garam masala)

Pastís de formatge keto (sense farina ni sucres)
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Boness!
Retorno al meu propi post per tal d'ensenyar-vos el meu primer cop en un Japonés! Vam anar a l'Udon de arenas aquest dissabte passat.
Vam demanar per compartir:Shanghai Xiaolongbao, gyozas de porc i tinturas de verdures. Després per mi em vaig demanar sopa de miso i per postres un dorayaki amb gelat de xocolata. Només tinc foto de la sopa peró.

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs fa unes setmanes vam ser a Berlin i vaig tastar el Pho, una sopa típica del Vietnam i us he de dir que és boníssima i que un dia a veure si tinc temps de viure una mica i en faig, perquè era per cagar-se i no torcar-se.

Imatge

Tenia una llesca de gingebre que vaig esquivar amb gran mestria. A la foto no es veuen els fideus però eren els típics d'arròs d'aquests transparents que venen ja fins i tot al Mercadona. El brou espectacular. No quedarà més remei que tornar a Berlin per tornar-ne a menjar.
Avatar de l’usuari
Ryuichi
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Hai, hai, hai
Entrades: 14
Membre des de: 06 set. 2021, 23:46
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Hola a tots! Darrerament no he estat gaire actiu al fòrum així que he pensat en deixar-vos unes quantes fotos amb plats que he cuinat aquesta setmana i una petita explicació sobre la meva dieta.

Jo sempre he estat una persona amb un apetit voraç i poques ganes de controlar el que menjo. Per tant, des d'adolescent, he tingut un pèl de sobrepès, això de tenir una mica de panxeta, que et sobren 3 o 4 kg, tampoc res d'alarmant. Quan vaig anar al batxillerat, vaig passar per una època dureta i vaig engreixar-me 25 kg que van estar amb mi fins gairebé 4t de carrera, on vaig fer una dieta anomenada dieta "keto" i vaig perdre els 30. Vaig quedar-me massa prim i tot! Vaig aguantar amb aquest pes, que fluctuava 10 kg amunt 10 avall, és a dir, roçant l'infrapès i el sobrepès, però no excedint mai ni per dalt ni per baix.

El problema és que en arrel d'una depressió, fa poc més d'un any vaig perdre control total sobre el que menjava i vaig tornar a engreixar 30 kg. Vaig arribar a un punt on tenia l'autoestima tan trencada que només realimentava aquesta depressió. Fa poc vaig decidir tornar a fer aquesta dieta. Em va bé perquè com tinc poc control sobre el que menjo, el fet de restringir certs grups d'aliments m'ajuda a tenir uns patrons mentals sobre el que puc menjar i el que no, i si hi ha alguna cosa amb ingredients que no puc menjar, ja la descarto i tinc la voluntat més forta que no pas si decideixo fer la típica dieta "sana" de reduir greixos, porcions més petites, etc.

Aquesta dieta té punts molt bons, com que no passes gana i que pots menjar aliments molt bons. Consisteix a fer que el cos passi de fer servir carbohidrats (glucosa) com a font d'energia a cossos cetònics (greixos). És una dieta basada en menjar greixos, i direu: com pot ser que menjant greixos t'aprimis? Doncs sí! Hi ha una gran fal·làcia al voltant dels greixos, però no són pas dolents!

Això sí, és una dieta molt i molt restrictiva on t'has de comprometre a no tornar a menjar grups d'aliments amb carbohidrats durant la duració de la dieta. Si un dia t'ho saltes i et menges un tros de pastís o un entrepà, trigues 1 setmana aprox. a tornar a entrar a l'estat de la cetosi.

Deixo alguns dels plats que m'he fet i aviam que us sembla!

Imatge

Això és una "Pizza no pizza": la base és de carn picada + un ou + sal i pebre + una mica de parmesà. Per sobre li poses tomàquet i ho poses al forn 30 min. Ho treus i decores per sobre com si fos una pizza. En el meu cas: xampinyons, bacon, tomàquet, formatges variats + de cabra i alfàbrega. Direu: I tot això es pot menjar en una dieta? Sí! En aquesta sí.

Imatge

Pasta d'ametlla amb pollastre, bolets i bròquil a la bechamel keto. Què és? Bé, primer he fet carn picada amb una mica de ceba, sal i pebre, bròquil i bolets saltejat. Després he fet una bechamel (per un altre plat) i el que m'ha sobrat ho he afegit. És una bechamel on substitueixes la farina per algun greix tipus formatge fresc fins que espesseix. La pasta d'ametlla està feta amb farina d'ametlla. La farina d'ametlla no fa bons postres ni pastes perquè és massa gruixuda (és ametlla molta) però si s'aconsegueix trobar la raríssima i caríssima farina d'ametlla desgrassada, l'única farina apta per keto que funciona més o menys com la farina normal per la seva consistència de pols (uns 18€ els 400 grams), pots aconseguir fer un símil força convincent de la pasta. Car, difícil de trobar i complicat de fer, però val la pena si vols donar-te un "capritxo"

Imatge

Un deliciós "tartar"? (no sé si cataloga com a tartar pel tipus de tall i tal, però bé) de salmó, alvocat i tomàquet d'amanida amb oli, sal, pebre, salsa de soja i una mica de picantó :)

Imatge

Pebrots del "piquillo" farcits de lubina amb betxamel. El peix blanc no m'entusiasma però van quedar-me deliciosos!!!

Espero que us hagi agradat! Salut!
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Doncs jo avui a la tarda tenia ganes de menjar pancakes, i al moment que els anava a fer he pensat "i si provo de fer pancakes de matcha?". Així que li he comentat a la meva mare i m'ha proposat de fer meitat i meitat, meitat normals i meitat de matcha, i seguint els consells de la meva mare així ho he fet.

Les fotos són molt cutres però aquí les deixo:

Meitat de pancake normal (sobre) i meitat de pancake de matcha (sota)
Imatge

Meitat de pancake de matcha
Imatge

I res que estaven bonissim i segurament que algun dia repeteixi!
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Holaaa!

Quina pinta els teus pancakes, Meina! Això ho haig de provar jo també!

Jo vaig fer codonyat l'altre dia. M'ha sortit una mica amarg perque li haig de posar una llimona pelada però no li vaig treure bé la pell blanqueta i li ha donat un pèl d'amargor. Tot i així és ben bo el codonyat amb formatge.
Imatge

No durara pas gaire!😋
Respon