Fotos de menjar

Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

No ha dit ningú que les fotos o el menjar hagin de ser bonics, no? Doncs abans-d'ahir vaig fer escudella (sí, ve de gust amb la fresqueta que fa, oi?), i hi vaig posar extra de carn (en concret, dos quarts de cuixa de pollastre) amb la intenció de fer el repte de les croquetes. Sóc un dropo i l'únic que faig és comprar un paquet de verdures per al brou i un paquet de carn per al brou, hi afegeixo uns quants cigrons, una patata i una ceba, ho poso tot en aigua i a bullir 3 hores xD Després sempre n'aparto les verdures per a fer-ne un puré (aquest cop no), la carn la menjo tal qual i amb el suc, doncs una sopa.

Aquí el resultat:
Text amagat.
La carn:
Imatge
La sopa:
Imatge
I això per a futures croquetes:
Imatge
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

I després de donar la tabarra amb el pastís de pastanaga finalment el vaig fer, crec que em va quedar una mica massa dolç però igualment em va agradar molt (aquesta setmana que ve miraré de repetir-lo)

Imatge


Text amagat.
Imatge
P.D: Smebla que sigui xocolata però és mentida, és per que faig servir sucre moreno xDD
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

ARA COM ES ESTIU, A LA USAGUI TENEN L'UDON FRED QUE ES EL MES DELICIOS QUE POTS PROBAR A L'ESTIU.

Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo vaig anar l'altre dia al Yatai, que em van recomanar per aquí (L'Ereza) i està molt bé.

Vaig menjar Takoyakis i Okonomiyaki entre altres cosetes i molt bo, amb ganes de poder-me escapar a un dels altres llocs que em vau dir, ara que ja he pogut comprovar que teniu bon criteri. :p
Text amagat.
Imatge

Imatge

PD: El pròxim dia ja intentaré fer les fotos una mica més artístiques, que no tenia pensat pujar-les, tot i que la del Takoyaki com cremaven si vaig intentar-ho.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

No és menjar, és el darrer cul d'hidromel que vaig fer fa dos anys. La filtr perquè ha quedat un cul de llevat al fons i no és gaire bo 🤣.

La cosa, vaig fer servir mel del super baratera i llevat fresc de pa. Al final ha quedat una cosa amb gust de mel gens delicada. Molt basta. Però es pot beure... Més o manco 🤣. En tornar-hi faré servir ingredients un poc més bons hahaha.

@Kharu, mira això!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Minatoni ha escrit: 24 jul. 2021, 21:09 Imatge

No és menjar, és el darrer cul d'hidromel que vaig fer fa dos anys. La filtr perquè ha quedat un cul de llevat al fons i no és gaire bo 🤣.

La cosa, vaig fer servir mel del super baratera i llevat fresc de pa. Al final ha quedat una cosa amb gust de mel gens delicada. Molt basta. Però es pot beure... Més o manco 🤣. En tornar-hi faré servir ingredients un poc més bons hahaha.
Buaaah com m'agradaria provar-ho <3
L'hidromel la vaig provar fa anys d'un amic, però mai més :(

Diumenge vaig menjar això a casa d'un amic. És un pastís de patata que acostuma a portar carn, però vam fer la versió vegetariana amb verduretes i carn vegetal. Després ho vam acompanyar amb un gelat d'aquests de cookies :crispetes:
Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs aquí teniu el vídeo de l'hidromel fermentant!

Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Doncs jo avui he fet la prova de fer lassanya de pollastre, carabassó i bolets, i bonissima!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Oh, mochi de xocolata,
amb el teu gust incomprès,
t'he fet una queixalada
i ja no n'ha quedat res.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Benvinguts a

Les aventures de la Lora i el Bròquil!


(i les verdures en general, que no me n'agrada gairebé cap)

"Gratén" de bròquil, bolets i pollastre


Imatge

Recepta:

Text amagat.
L'he tret d'aquesta recepta però l'he fet com m'ha donat la gana, i hi he afegit pollastre (que per mi és el toc, però és obviable perfectament)
L'he fet dues vegades, una el 2 de juliol que és la foto principal, i una altra avui 5 d'agost que són les fotos de la recepta.

Ingredients:
- 500gr bròquil (quan el neteges es queda en 300g aprox)
- 300gr pollastre (opcional)
- 170gr bolets (nameko, botonets, mescla o el que sigui)
- 4 ous (Potser més. Avui ens ha quedat esqüet, és que no volíem posar nata)
- 1 allet, tallat petitet
- Julivert, tallat petitet
- Nou moscada (si la ralles tu fa més gust)
- Sal, pebre, farigola, pebre vermell... Per l'ou, el que volgueu.

Electrodomèstics: (si aconseguiu reduir el nombre de coses brutes, perfavor dieu-m'ho)
- Arrossera / Vaporera
- Paella
- Forn

Per començar fem el bròquil al vapor. El tallem en arbrets (a mi m'agrada treure-li el tronc que sol quedar dur), posem dos gotets d'aigua, i engeguem l'arrossera (si no teniu arrossera/vaporera, nidea. Si el bulliu quedarà menys gustós) (i sí, en aquell post de maig dic que no hem fet servir mai el vapor, i en aquests últims 3 mesos ja hem amortitzat completament aquests 7 anys, de tanta verdura al vapor que hem fet).

En una paella, fem el pollastre amb sal i oli. El podeu deixar una miqueta cru perquè després s'acabarà de fer. I serviu a un recipient per al forn.

A la mateixa paella (aprofitem per l'amor de déu) fem els bolets amb all i julivert (molt efímerament) i servim damunt del pollastre a la font de forn.

Imatge

Quan el bròquil ja estigui cuit (talleu algun tronquet amb un ganivet. Si costa és que encara és cru) el serviu al damunt.

En un bol a part batiu els ous i saleu (ostres acabo de recordar que avui no l'he salat, ja pensava jo que hi faltava sal), afegiu la nou moscada (una mica, i rallada eh, com vegi algú posanthi la nou sencera golpe de remo), i el pebre o el que volgueu (avui hi hem afegit una mica de pimentón de la vera dolç, però tampoc s'ha notat gaire).

Imatge

Poseu el recipient amb tots els ingredients al forn (prèviament pre-escalfat a 200ºC) durant 20 minuts (més o menys).

Imatge

I voilà! (Efectivament, se'ns ha torrat per sobre. És que hem fet un recipient diferent a l'última vegada, i en comptes de posar-hi nata hi hem posat 4 ous, i no ha sigut suficient. També una idea seria agafar un bol gran, barrejarho tot allà, i després posar-ho a la font. O algo. Encara hem de fer proves)

Imatge
Respon