Nivells de participació

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Morte-Diem ha escrit: 05 gen. 2023, 09:47 Demano la possibilitat que els usuaris puguin decidir dins el seu perfil si volen participar en el sistema de nivells o no, encara que això impliqui perdre tots els beneficis que aquests tenen.
Deixant de banda que això és tècnicament mal d'implementar, voldria saber per què algú voldria quedar-se amb el nom de color gris, no poder fer servir emoticones de Tadaima al xat, no poder fer servir el color de lletra al xat, no poder fer servir un avatar animat, etc.

Jo no ho entenc.

Si em diguessis que vols "tot el que teníeu abans sense fer cap missatge", podria entendre-ho i la resposta seria fàcil.

Però entenc que el que em dius és "no faig missatges perquè no m'agrada alguna de les millores que abans no hi havia" (no t'agraden nous els colors de nom d'usuari?) o "no faig missatges perquè em vas tocar els nassos amb el sistema de nivells".

Elaborem un poc això i, si algú se sent igual, podem parlar-ne.

Salut.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Minatoni ha escrit: 05 gen. 2023, 12:00 Deixant de banda que això és tècnicament mal d'implementar, voldria saber per què algú voldria quedar-se amb el nom de color gris, no poder fer servir emoticones de Tadaima al xat, no poder fer servir el color de lletra al xat, no poder fer servir un avatar animat, etc.

Jo no ho entenc.

Si em diguessis que vols "tot el que teníeu abans sense fer cap missatge", podria entendre-ho i la resposta seria fàcil.

Però entenc que el que em dius és "no faig missatges perquè no m'agrada alguna de les millores que abans no hi havia" (no t'agraden nous els colors de nom d'usuari?) o "no faig missatges perquè em vas tocar els nassos amb el sistema de nivells".

Elaborem un poc això i, si algú se sent igual, podem parlar-ne.

Salut.
Ja n'he parlat molts cops sobretot pel xat. A mi uns nivells que es resetegen cada setmana no em criden gens l'atenció i els trobo pesats, em dona la sensació que en comptes de fer posts per gust estic treballant a canvi d'uns nivells que no he demanat.

Òbviament que vull tenir tots els beneficis que tenia abans no apareguessin els nivells, però és que si tu creus que els nivells funcionen bé per "obligar" que la gent faci posts doncs ja t'espavilaràs, poca cosa hi puc dir jo.

Estic a favor de les medalles i fins i tot dels nivells permanents (sense cara, porco rosso) però estic completament en contra d'uns nivells que estàn posats per obligar que la gent postegi a desgana i que a més a més són paper mullat perquè cada setmana baixa el nivell.

Tampoc sóc capaç d'entendre com et costa tan d'entendre la meva posició (que repeteixo que no és el primer cop que l'exposo): Jo penso que en el fòrum la gent hauria de fer posts perquè li agrada fer posts i comentar una sèrie perquè li ve de gust i no pas comentar-la perquè després es podrà posar un GIF com a foto de perfil o bé perquè tindrà més emoticones disponibles.

En resum, que si no puc recuperar els beneficis que tenia abans de que entressin els nivells, prefereixo no tenir beneficis i mantenir-me allunyat d'uns nivells que van en contra del que jo penso que hauria de ser un fòrum.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Entenc el que vols dir, @Morte-Diem.

Un fòrum és un lloc on la gent hi participa. Si això no passa, ens hem de reinventar. I ens hem reinventat així.

Quant als "reconeixements" permanents. De què serveix que algú durant una temporada "es passi el joc" i llavors deixi de jugar? Nosaltres no volem això. Seguint l'analogia dels videojocs, en comptes de (bé, més aviat, A PART DE, perquè no s'han llevat) tenir un final del joc i així te n'oblides i no el toques més, hem introduït missions setmanals que pots anar fent si vols seguir jugant.

Perquè, què volem nosaltres? Que la gent faci 100, 200, 5000 missatges i llavors passi de tot o que en faci aproximadament un cada dia perquè això vol dir que mira anime i vol compartir l'experiència amb la resta?

Sí, entenc que "et sentis obligat", però això és el mateix que quan els pares "t'obliguen" a estudiar. Ho fan per un bé. És clar que jo no soc ton pare, però alguns podem veure "el bé" que fa falta perquè Tadaima tengui vida. Si és això el que costa, trob que ho podem fer.

Podem parlar-ne tot el que vulguis. Però en principi, el sistema de nivells es queda. La sensació després de dos anys és que els que feien més missatges, en segueixen fent (potser més) i els que quasi no en feien, segueixen igual. La resta d'usuaris, en general, s'han animat a participar més amb els nivells.

Puc entendre que en un moment em vaig passar amb les "restriccions" o que el sistema tenia algunes mancances (com haver d'esperar al final de la setmana per pujar de nivell), però el sistema en si funciona.

Imatge
No m'ho invent. És clar que hi ha molta variació entre mesos, però la tendència del 2019 i 2020 (abans dels nivells) i la tendència del 2021 cap endavant és clarament diferent.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola.

Avui acabam de posar una novetat en el sistema de nivells.

Segur que alguna vegada vos heu trobat que heu fet més missatges dels necessaris per mantenir el nivell, però no prou per pujar de nivell.

Possiblement, també hagueu pujat de nivell i hagueu fet alguns missatges "de més".

Llavors, aquests missatges "sobrants" ajudaran a la setmana següent.

En teoria hauria d'anar bé, però la veritat és que és BASTANT COMPLICAT i pot ser que alguna cosa no vagi bé. Vos demanam que si vos n'adonau d'alguna cosa que no vagi com toca, ens ho digueu.

Per començar bé amb aquest nou sistema, hem fet que TOTS tingueu una bonificació com si haguéssiu arribat al vostre nivell actual amb el màxim de missatges de més que es compten (tants com nivell actual).

El funcionament és un poc complicat, però crec que vos el sabrem explicar.

Primer cas: ens passem en pujar de nivell

Si et passes de "x" missatges per pujar de nivell, la setmana següent seràs un nivell més i necessitaràs "x" missatges menys per pujar de nivell. Addicionalment, necessitaràs la meitat d'aquests "x" missatges menys per mantenir el nivell. Aquest valor de "x" no podrà ser mai superior a la diferència entre els missatges necessaris per pujar i mantenir el nivell.

Imatge

Per exemple, si ets nivell 2, que demana 3 missatges per mantenir el nivell i 6 per pujar a nivell 4, si fas 9 missatges (3 de més), la setmana següent seràs nivell 3 i necessitaràs 3 missatges menys per tornar a pujar de nivell (de 10 a 7) i 1 missatge menys per mantenir el nou nivell 3 (de 6 a 5).

Segon cas: ens passem per mantenir el nivell

Si et passes de "x" missatges per mantenir el nivell, però no basten per pujar de nivell, la setmana següent necessitaràs "x" missatges menys per pujar de nivell (mantenir-lo costarà el mateix).

Imatge

Per exemple, si ets nivell 3, que demana 6 missatges per mantenir el nivell i 10 per pujar a nivell 4, si fas 8 missatges (2 de més), la setmana següent en necessitaràs 2 menys per pujar a nivell 4 (per tant, 8).

Extra: les bonificacions ajuden a obtenir més bonificacions

Les bonificacions rebaixen els requisits per obtenir més bonificacions. És a dir, que si pujam o mantenim el nivell, la diferència es calcula segons el requisit rebaixat.

Imatge

Seguint l'exemple anterior, ara només ens fan falta 8 missatges per arribar a nivell 4, però en feim 9 (menys que el requisit original), llavors la setmana següent tendrem una nova bonificació de 1 missatge.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon