Nivells de participació

Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Xail ha escrit: 01 oct. 2021, 23:58 També aprofito per dir que l'altre dia vaig pensar que podria ser interessant compensar (o aprofitar-te) de quan et comenten un post que has creat tu, potser és una bona forma de motivar a crear posts interessants. Però tampoc sabria com aplicar-ho aquí, potser que et pugui contar la meitat dels missatges que necessites?? No ho veig clar però ho deixo aquí per si algú en treu una idea interessant.
La idea de compensar els posts creats em sembla molt bona! Sobretot quan són propostes d'activitats, que així creen molta activitat al fòrum :D
I sí, és xungo mantenir el nivell :(
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui he fet alguns canvis més.

El xat de l'app i el de la web ara van un poc més al mateix nivell i ja hauríeu de poder fer servir les mateixes opcions (notablement, hi faltaven els mems).

Per altra banda, he fet que les sessions del xat ja no es tanquin per no escriure-hi missatges. Ara només es tancaran deu minuts després de la darrera comunicació amb el servidor (per exemple, si tancau la finestra).

De manera experimental, he fet que el xat vagi un poc més fluid. Ja em direu com va quan hi hagi molta gent connectada. Si al final acaba funcionant bé, el canvi quedarà per aquells de vosaltres que sigueu nivell 1.

Per altra banda, per incentivar l'activitat al fòrum, podrem fer servir emoticones, emojis i bbcodes a partir del nivell 1. Per poder canviar el color de la lletra serà necessari ser nivell 2 o més.

De moment, cap d'aquestes limitacions per nivell està activada. Deixarem una setmana de marge per nivell que demanem, de manera que no perdeu el que ja estau acostumats a fer.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Hola, vinc a dir la meva humil opinió. Em fa l'efecte que els nivells de participació ara s'han convertit en una mena de càstig. Abans era una mecànica per veure qui feia més posts i et posava un color diferent al nom etc. i ja està.

Sobretot em sembla greu perquè les mecàniques que es volen treure són coses a les quals tothom estava acostumat i algunes tan bàsiques avui dia com és penjar imatges. El color de lletra al nivell 2 també em sembla massa alt.
No em sembla bé perquè no tothom té el temps i les ganes de fer posts setmanalment. Potser durant setmanes no fas posts i després una en fas molts (llavors si tens nivell 0 només pujaries al nivell 1, cosa que encara no et faria tenir colors). Els nous usuaris i els usuaris que tornen estarien privats de totes aquestes coses.
Començo a veure que el xat es tornarà avorrit sense imatges, colors... i a més tens la pressió sempre de fer posts, no sigui cas que perdis el privilegi de fer X.
Conclusió: hi estic totalment en contra.

PD: penso fer totes les trampes del món i penjar imatges en altres servidors i enviar els emojis en altres formats :)

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
hitsujigumo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 15
Membre des de: 12 set. 2020, 16:59
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

No vull desmerèixer la teva feina ni molt menys però sona com si hi hagués usuaris de primera i de segona... No m'acaba d'agradar això.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bon vespre.

Arran del que hem anat parlant pel xat, hem fet uns quants canvis:

Primer, i bastant important, les pujades de nivell ara haurien de ser immediates. Això vol dir que de seguida que un usuari compleix el requisit per passar al següent nivell, canvia de nivell sense haver d'esperar que acabi la setmana.

Les baixades de nivell segueixen sent al final de la setmana.

Així, si sou nivell 3, per exemple, veuríeu això:

Imatge

I en fer el desè missatge, canviareu el nivell, però els requisits seguirant sent els del nivell amb el qual heu començat la setmana.

Imatge

Si en acabar la setmana ja heu pujat de nivell, no ho tornareu a fer. D'altra manera, si durant la setmana perdeu algun dels missatges que us han fet pujar de nivell, tornaríeu enrere (això no hauria de passar quasi mai, però bé).

Segon, hem fet que els nivells puguin ser disjunts. Això vol dir que ara podrem fer que sigui més fàcil mantenir els nivells. Per exemple, per pujar a nivell 3 podem demanar 6 missatges, però per mantenir-lo que bastin 5 missatges.

Què proposau? Una cosa com el que va proposar en @Xail aquí?

Tercer, hem fet que qualsevol usuari, independentment del seu nivell, pugui enviar url màgiques (ja podíem fer-ho abans i vaig posar-ho per a nivell 1; no ha estat encertat). Això vol dir que si escriviu una adreça d'Internet, es tornarà automàticament un enllaç.

Quart, hem fet que els usuaris de nivell zero puguin tornar a enviar bbcodes (també ho podien fer abans; no ha estat encertat) però alguns són substituïts pel seu contingut: img, media, h1, h2, h3, h4, video, b, i, u, strike. Així, si un usuari sense nivell vol posar una imatge al xat, en comptes d'això hi apareixerà l'enllaç.

Cinquè, hem fet que els usuaris de nivell zero, quan enviïn un emoji, en comptes de ser eliminat, és substituït pel seu shortname. Així, si algú sense nivell envia "🌚", es convertirà a ":new_moon_with_face :", de manera semblant als smilies (emoticones del fòrum) i als emojis quan s'escriuen amb aquest codi.

Llavors, a mode de resum, les pujades de nivell haurien de ser immediates, podem fer que sigui més fàcil mantenir els nivells (parlem-ne), tots tornam a tenir url màgiques i tots podem fer servir els bbcodes importants.

Per poder fer servir emojis, emoticones i alguns bbcodes no essencials al xat (img, media, etc), necessitarem ser nivell 1 -- un missatge a la setmana.

Per poder fer servir el color de lletra al xat, necessitarem ser nivell 2 (aquesta setmana encara està reduït a nivell 1) -- tres missatges a la setmana.

Per acabar, no vull entrar en cap discussió per aquest tema. Crec que tots sabem què és Tadaima.cat. Els que vos pensau que és un xat amb un fòrum al costat, ho heu entès al revés. Vos convid a redirigir aquests esforços que invertiu en queixar-vos cap a fer el que se suposa que volíeu fer quan vos vau registrar aquí: parlar de manga, anime, videojocs, cultura japonesa i qualsevol altra frikada d'aquestes que ens uneix.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bon vespre.

Vos duc la darrera actualització.

Tot i que sembla que mai ho havíem prohibit a les normes de manera explícita, sabeu que no tenim gaire costum de fer servir avatars animats i... pareix que és una norma no escrita que no es poden fer servir.

Crec que no té per què ser així. Així que... feis servir avatars animats si vos fa ganes!!

Podeu fer servir la fantàstica pàgina ezgif.com per canviar-ne les dimensions, retallar-los, llevar-ne fotogrames, reduir-ne la qualitat, etc. Va molt bé, la veritat.

Quan pugeu un avatar animat, si teniu el permís perquè es mostri animat, així es farà. Si no, se'n mostrarà el primer fotograma estàtic.

Llavors... n'hem parlat un poc. No creiem que això hagi de ser bo d'aconseguir, així que havíem pensat de deixar-ho per nivell 4, més o manco. Com ho veieu?

El que sí que crec, és que podríem fer com darrerament i començar deixant-ho disponible a nivell 1 i anar-ho pujant un nivell cada setmana, així podreu provar-ho i, si vos interessa, mantenir-ho ;)

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Hola! Se m'ha acudit una idea pel fòrum.

Al xat, a partir de cert nivell, podem posar mems (com el del travolta, les celles, el préssec...). Podríem posar-los també al fòrum? Crec que els mems, poder posar-los als posts, seria molt divertit!

Què en penses @Minatoni?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estel_volador ha escrit: 27 des. 2021, 12:45 Hola! Se m'ha acudit una idea pel fòrum.

Al xat, a partir de cert nivell, podem posar mems (com el del travolta, les celles, el préssec...). Podríem posar-los també al fòrum? Crec que els mems, poder posar-los als posts, seria molt divertit!

Què en penses @Minatoni?
Gràcies per la idea, però no és tan fàcil. Tot i així, ho mirarem.

Salut.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bon dia.

Arran d'un suggeriment que vau fer l'altre dia, hem fet que es pugui personalitzar el color del nom de l'usuari.

Per fer-ho, només heu d'anar al tauler de control, secció d'edició del perfil i triar el color que vulgueu. No ho abuseu per fer servir colors que costin de llegir.

Imatge

Tot i que aquesta recompensa estarà pensada pel nivell màxim (6), farem com habitualment i aquesta primera setmana estarà disponible per tots els usuaris de nivell 1 o més i demanarem un nivell més cada setmana, fins a arribar a nivell 6.

Nota: hi ha un petit "error" en el sistema que farà que si el vostre nivell canvia, el color del vostre nom d'usuari es posarà al color del nivell, encara que pugueu tenir-lo personalitzat. Simplement, tornau-lo a canviar i ja està. Quan això quedi a nivell 6, no passarà res perquè no es pot pujar més i, en baixar, haureu de tornar al color que toqui :)

Salut!

PS: hem revisat alguns permisos antics que no estaven associats a cap nivell i hem fet que els usuaris de nivell 5 puguin a) afegir nous mems al sistema de mems del xat i b) gestionar la comptabilitat pernil·liana.

PS2: en línia amb el que vam parlar amb tots durant l'agost, vam fer que no calgués nivell per poder fer servir moltes coses al xat, com les imatges, els codis de format o les emoticones (tipus whatsapp, les exclusives del fòrum demanen un nivell).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Demano la possibilitat que els usuaris puguin decidir dins el seu perfil si volen participar en el sistema de nivells o no, encara que això impliqui perdre tots els beneficis que aquests tenen.
Respon