Obres Fanmade

Respon
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Segur que tots alguna vegada haureu vist per YouTube muntatges visuals de tot tipus, amb actors, en 3D, en animació 2D, etc, creades per gent normal i corrent, sense els recursos d'una gran empresa que tot i així són dignes peces d'art. Doncs ara és hora de compartir les vostres troballes en aquest tema, perquè al menys jo les vull veure, si és que realment valen tant la pena.

Se'm va acudir el fil, al veure dues obres d'art fetes per fans, que superen per molt els productes originals actuals d'Star Wars.

La primera tracta del popular personatge Darth Maul que per desgràcia va tenir poca presència en la saga principal. El Fanfilm està fet per un equip alemany, amb actors reals, denominat T7pro. Sens dubte el millor material que he vist des de l'episodi III:

Darth Maul: Apprentice


Text amagat.


SC 38 Reimagined


Tots sabem que la primera pel·lícula, l'episodi IV, és molt vell i quants més anys passaren més es notà la falta d'experiència i de recursos que hi havia a l'època. Així doncs com a primer combat d'espases làser, deixa molt que desitjar en quan a espectacularitat, realisme i coherència amb la saga. Doncs com bé diu el nom del fanfilm, l'escena és re-imaginada a com seria realment un combat entre l'Obi-Wan i Darth Vader. També usa actors reals i mitjançant tecnologia 3D implementen les faccions de l'ancià Obi-Wann (Alec Guiness). Aquest està creat per FXitinPost.

Text amagat.
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 des. 2019, 01:26, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

UOooo! Que guapo!
Doncs jo havia vist això:

Text amagat.
surreak l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2019, 22:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Mola, no recordo si l'havia vist ja, està molt treballat.

Aprofito per deixar aquí les famoses animacions que tothom haurà vist ja de Dragon Ball Ñ, basada en el procés:

Text amagat.


Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bé, el títol ho diu tot. Està molt ben fet i mola bastant, només que els personatges en quan a disseny són molt simples. xDD
Text amagat.


Possiblement els "ninots de plastilina" més èpics de la història.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Grimmy ha escrit: 26 set. 2019, 20:34 Bé, el títol ho diu tot. Està molt ben fet i mola bastant, només que els personatges en quan a disseny són molt simples. xDD
Text amagat.


Possiblement els "ninots de plastilina" més èpics de la història.
Omg quan la música comença a sonar, m'encanta haha!

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Tio ningú més ensenya res, que trist. xD

Jo posaré un clàssic, la parodia de Naruto que més em va fer riure fa una pila d'anys (i on la qualitat és pèssima). Si has vist Naruto té gràcia i si vas morat d'alguna cosa o has begut suposo que encara te'n fa més, però jo em vaig partir en el seu moment sense necessitat.

Text amagat.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ara que fa poc que ha sortit l'última pel·lícula de l'última trilogia (i que encara no he vist), deixo alguns més d'Star Wars, d'alta qualitat, perquè qui les hagi vist pugui fer comparacions. xD


Vader


Fan-film realitzat per Star Wars Theory, un dels YouTubers d'Star Wars amb més influència, on en aquest cas gràcies a la seva feina en aquest primer capítol del projecte, ha sigut contactat pels mateixos Lucasfilms. NO posa el focus en la coreografia dels sabres làser.
Text amagat.


Hoshino


Aquest tampoc es centre en un combat de sabres làser, però el desenvolupament del personatge i el rerefons és sublim. Sembla mentida que amb tan poc temps es pugui fer tan bé.
Text amagat.


Dark Jedi


L'actuació no és perfecte, però les coreografies realitzades són pel meu parer de les millors que he vist.
Text amagat.


PD: I dos regalets de l'actor del primer fan-film d'en Maul:
Text amagat.


Respon