Per molts d'anys, Samael

Bloquejat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Avui és un gran dia! Perquè avui el Hentai-senpai, Samael-chan, es fa un poc més gran i ja se sap que les persones quan més grans som, més creixen en eroticitat sensualosa.

Seguint l'èpica tradició de regalar-nos alguna cosa, et posaria un vidéo traumàtic, però tu ets el sensei en aquesta disciplina i no puc emular-te... A més, tu no havies d'obrir una acadèmia per ensenyar-nos a gaudir de la vida? O era una secta? Tant és, sigui el que sigui que facis, et pegarem pallissa igual (prepare your body for the pallissa incoming)

Espero que la ninfa dels bons moments et guii perquè passis un dia de puta mare, facis una parranda de la hòstia i que, de vespre cremis tres o quatre containers (pensa en posar-los abans ous de caterpie, prenen millor!)

Et presento a la ninfa dels bons moments.
Imatge

PD: Aquest post està patrocinat per l'ensaïmada que m'he fotut al congrés del Minatoni. Eh, fem una secta de l'ensaïmada? Que bona que estava...

Text amagat.
Eh... quants anys fa que et conec?? Eres un mocós que ni tan sols tenies els putos 18? Eh, quin xusma, que no t'havies ni d'afaitar quasi! Res, que encara que te'n vagis a viure al tropic de capricorn (és un bon lloc, jo tinc mirat allà un xaletet per l'estiu 2016, parranda i pipa de la paz inclosa al preu final) jo et seguiré felicitant... i pegant pallissa o molestant-te per contar-te que les gitanes que venen a la feina fan bé la seva feina.

No perdis mai el teu somriure ni l'optimisme! :hug:


Per molts d'anys!
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Moltes felicitats Samael!!!

Després de tants anys junts, totes les aventures que hem passat plegats i les històries de...
Val val, no cola. Doncs res, felicitats, que duris molts anys més en la nostra companyia i la dels unicorns i recorda que les bananes són bones per la salut :D
Et deixo el crossover de bananes i unicorns pel teu goig personal:
Text amagat.


I ja per acabar, demanar-te perdó per enèsim cop per no poder quedar mai que baixes aprop de Reus (sembla que vinguis expressament quan no puc XD) et dec una birra per això :D i per l'aniversari també xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

MOLTES FELICITATS SAMAEL!!


Ara em vaig a repetir, moltissimes felicitaaats, espero que hagis i acabis de passar un dia molt genial, amb molts arcs de sant martí, unicorns i floretes, i mengis molt de pastis, i et facin molts regals :3

Text amagat.
Aqui et deixo un unicorn kawaii de regal, pero vigila que no es menji el teu pastis, sembla molt golafre!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

SAMAEEEEEL!
MOLTES FELICITATS!!!!!
Espero que hagis passat un gran dia!

PD:les felicitacions no són lo meu culpa al calentament global
Imatge
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Moltíssimes gràcies nois! Ja m'estic fent vell... D:

Encara recordo quan vaig entrar al fòrum per primer cop, tenia 17 anys acabats de fer i ara ja en tinc 21(com passa el temps xD). Continuo pensant que registrar-me en el fòrum de Bleach ha estat una de les millors coses que he fet mai, gràcies a una tarda d'avorriment he pogut conèixer a gent meravellosa que ja fa molt de temps que forma part de la meva vida. Així que no patiu que em tindreu durant molts anys més donant la bara per aquí(si no sóc assassinat pel maligne imperi 7z).

PD1:No pateixis Bank, algun dia ho lograre!
PD2:Patx, jo també sóc 0 original fent dedicatòries i tal, lo important és participar :)
Bloquejat