Anuncis asiàtics que necessiten ser compartits

Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Porto uns dies una mica enganxada a mirar anuncis coreans, i tots porten un estil massa diferent als d'aquí, el mateix passa amb el japonesos que són encara més randoms, per això he pensat que estaria bé fer un tema dedicat a tots aquest anuncis asiàtics que ens doni la sensació que s'han de compartir!

Curiositat: A Corea els anuncis se'ls diu CF.

Aqui deixaré alguns anuncis coreans:

Aquest home supso que tots el coneixeu, i bueno el que anuncia... entenc que es algun estri pels músculs de la cara o la boca...
Text amagat.


Aquest el trobo tant random, aixo de personalitzar els gelats em mata massa (sobretot els dos de la perruca xDDD)
Text amagat.


Ara toca deixar-vos un anunci d'alcohol, Soju (crec)
Text amagat.


I per últim deixaré dos anuncis que es van fer MOLT famosos a corea el 2017, no son anuncis que jo ensenyaria com a necessaris de compartir pero si que son molt randoms xDDD
Text amagat.


Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Meina ha escrit: 20 març 2018, 12:28Aquest home supso que tots el coneixeu, i bueno el que anuncia... entenc que es algun estri pels músculs de la cara o la boca...
A mi em sembla més aviat una mala excusa per fer callar algú xDD

Bé, us en deixaré alguns que ja han esdevingut clàssics atemporals:

Consome Panchi!
Text amagat.


Bananes Dole
Text amagat.


I aquest també compta com a asiàtic, així que...

Formatge Panda
Text amagat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us porto dos grans anuncis que ja són un clàssic per a tots nosaltres i que es fiquen dins el teu cap i no t'abandonaran mai... :pervertmoon: :pervertmoon:


No pot faltar en aquesta recopilació el ball dels xiclets Fits!!




I aquest li dedico especialment a la @Nafi, ya tu sabeh!

PUDDI, PUDDI! :ilu: :ilu: :ilu:

Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

M'uneixo a lo dels anuncis!!!!

Primer ve un anunci molt random d'un parc d'atraccions d'aigua i de banyadors!
Text amagat.


Després ve un... que.. bueno, és divertit veure l'explicació dels porus de la pell i de com els eliminen :roll:
Text amagat.


I finalment un (que el noi també surt a un dels anuncis de la Meina) de menja. Aquest el van fer així perquè aquell any es va fer un programa de supervivència on hi participaven 101 noies, i van fer aquesta cançó (aquesta està modificada per a poder fer l'anunci però ja m'enteneu) ballant totes 101 noies.
Text amagat.


aquí us deixo la versió original de la cançó, per si a algú li pica la curiositat :roll:
Text amagat.


També tenia un anunci molt bonic tailandès o taiwanès (i yaoi) però m'han eliminat el compte que l'havia traduït, si el trobo ja el posaré!!
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Ostres, jo no en conec gaires, pero aquest em va agradar molt. No se on el vaig veure, però com que té una història i me la vaig veure tota. :3 Per si el voleu veure:

Text amagat.
Respon