Manga Master (Android App)

Respon
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Bones a tots i totes! Avui us porto una App per Android per a tots aquells/es que us agradi llegir Manga online. La App en qüestió es Manga Master, una App que consumeix molt poques dades i té un catàleg enorme de manga. El millor de tot es que els manga que s'hi troben son un recull de diversos servidors que combinen el manga en anglès i en castellà, i també s'hi poden trobar una gran col·lecció de novel·les lleugeres i visual-novels. :ilu:

Text amagat.
Imatge


Una de les millors funcions que té es que recorda per quin capítol vas quan tanques l'App, i es pot canviar entre servidors fàcilment. L'App també permet fer copies de seguretat, descarregar capítols per llegir-los sense connexió, afegir manga a favorits, i es pot consultar l'historial del que has llegit recentment. A més, hi ha classificació per categories i pestanya de recomanats.

Text amagat.
Imatge


Finalment, com a opinió personal, m'encanta aquesta App. No només per les poques dades que consumeix, sino pel fet que es la millor App que he trobat de manga en castellà/anglès, i permet personalitzar els modes de lectura, l'idioma favorit, etc facilment.

PD: Com a bonus, l'icona de l'App es en Pesche, de Bleach :uki: :pernil:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Molt bona aportació! Ja tinc una aplicació de reserva per si mai em falla el MangaRock!
Per cert, hi ha manga llicenciat? Perquè a Mangarock no hi ha One Piece, Shingeki, etc...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Sii, hi surten tots els manga, llicenciats inclosos! (Fins i tot tens One Piece normal i One Piece a color, tot i que fa una mica de mal als ulls :urahara: )
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

L'he baixada, va bastant be, llastima que falten molts titols i molts servidors com tumangaonline o poder fer o linquejar un compte per guardar favorits, pero en general va be.

Avui hem tingut una xarrada i com nomes tenia un capitol descarregat a netflix, m'ha salvat del aborriment.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

doncs l'he provat i he pogut llegir dos capítols de one piece perfectament, però a partir d'aquí em salta un error i ja no n'he pogut llegir més en tot el dia...
Imatge Imatge Imatge
Respon