Les veus de l'ànima

Respon
Avatar de l’usuari
Sora
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 04 gen. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 16 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

Uola penya, ja fa uns anys va sortir un documental que es diu "les veus de l'ànima" segurament molts de vosaltres ja l'heu vist, però poster algú no! Recordo q quan va sortir el vaig trobar brillant, va ser molt tendre mirar al docu, em transportava a la meva infància quan mirava anime i no tan sols sabia q ho era.

La tasca dels dobladors catalans en l'anime es brutal no només per la feina ben feta sinó per tot el q han aportat a la nostra llengua. Segur q molts de nosaltres parlem el català millor gràcies a ells. Quants insults ens ha ensenyat el vegeta? Ara en serio, gran tasca d'aquestes persones, q a través de l'amor a la llengua i a l'anime han fet una cosa molt bonica. Tot el meu respecte.

Per altra banda, el docu crec q el van fer un grup de estudiants com a final de grau (o alguna historia així, no ho recordo bé, potser en el docu ho diu) però la veritat esq no te res a envejar a "grans produccions" d'empreses privades, els meus respectes per ells també.

Els vaig ensabonar molt en el seu moment, i ho faig també ara, ja ho veieu jeje. En fi sense més dilacions, q ja us he fotut una bona xapa us deixo amb el documental, que el gaudiu!

Cliqueu la imatge per veure el documental (vimeo):
Imatge

Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Ei, doncs jo no l'havia vist.
La veritat és que m'ha agradat moltíssim, tots aquests dobladors catalans són els herois de tota una generació. Realment aquest món és emocionant i especialment bonic, esperem que d'aqui no gaire temps, quan tot vagi una mica millor puguin tornar a posar el 3XL i doblar anime amb la intensitat de fa 15 anys.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Jo tampoc!
I fua..es inevitable no emocionarse amb aquet docu. (No puc dir gaire cosa ja que ja heu dit tot el que es podia dir vosaltres :red: ) Preciós.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

L'acabo de mirar (va sortir als recordatoris del xat ahir i me'l vaig desar), em sembla una molt bona feina i efectivament no té res a envejar a altres documentals "professionals". M'ha semblat interessant veure la reacció dels actors de doblatge a les sèries que han doblat i la seva resposta a l'atenció que hi para el públic.

Força interessant, gràcies per compartir-lo!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon