Idees per "inktobers" i similars

Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

(El minato ha agafat aquest post fet a Inktober 2018 i n'ha fet un de nou)

Vale, veig malament crear un nou post per el que vinc a proposar, no estic proposant un INKTOBER TADAIMIC, si es fa es fara en el seu propi post, vinc a proposar un inktober assumible. Basicament, seria fer els dies que vulguis quan vulguis, osigui, que no fa falta estar-te matant cada dia per pensar en la idea i fer-la, perque siguem sincers, ningú d'aqui ha aconseguit acabar 31 dies d'aquesta manera. Per aixo penso que tinguem moltes llistes o ideas i QUE DURANT TOT LANY O ANYS anem pujant mentre anem fent. Que si no teniu ideas per dibuixar i us ve de gust, mireu la llista i uns microinspireu (???)

En tot cas, deixo llistes que he trobat i la que es va proposar al 2018 i ningú va acabar, per si us fa ganes seguirla ARA QUE PODEU (???) amb temps i gens de pressió:
Atir dels Senders ha escrit: 28 set. 2018, 22:07 [justify]Doncs @manolini i jo hem traduït la llista i hi hem canviat algunes idees que se'ns feien una mica repetitives. Aquesta serà la llista que nosaltres seguirem (o al menys ho intentarem). Qui vulgui seguir-la amb nosaltres és benvingut i qui vulgui fer una altra llista o inventar-se'n una endevant també! :ilu: I si teniu cap suggeriment feu-nos-el saber!!

Així doncs al final ha quedat de la següent manera:[/justify]


Llista Inktober


1. Esperits del bosc
2. Un caçador atroç
3. Màgia de fades
4. Llop temible dels boscos
5. El noi i la bèstia
6. Nimfa d'aigua
7. Lladre màgic
8. Ent moribund
9. La presa
10. El flautista d'Hamelín
11. El secret del drac
12. Noia llop
13. Plantes i bolets
14. El centaure
15. El príncep naga
16. Bosc de bruixes
17. El mag
18. El genet goblin
19. El nigromant o mag obscur
20. Sirenes
21. L'últim unicorn
22. La princesa i el drac
23. L'últim desig de la llàntia
24. Nans
25. El cavaller caigut
26. El regnat del rei
27. L'hermità
28. Trols de les muntanyes
29. Llum de foc de fades
30. Llenyataire
31. Un petó de conte de fades
Imatge
Imatge
Imatge
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 oct. 2022, 16:00, en total s’ha editat 2 vegades.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

@manolini jo penso que si que podries crear un nou post amb aquesta idea per anar posant tots els dibuixos allà! Jo estava pensant proposar un inktober d'un sol dibuix bàsicament perquè jo fa molt que no dibuixo per falta de temps i penso que molts de nosaltres ens passa que no tenim temps i ara se m'està acudint que potser podríem fer una activitat que durés uns quants mesos de fer un sol dibuix que fos ben acabat i anar fent el seguiment?? P ex. D'un tema que triessim entre tots. El primer mes o quinze dies per fer esbossos de composició, després un temps per fer-lo a format final, llavors tinta, color... El que volguem i anar-lo ensenyant i ajudar-nos i així aconseguir fer algo força seriós amb temps i que puguem estar contents del resultat. Nose què us sembla o si preferiu idees per anar fent dibuixos ràpids també doncs penso que podria anar en un post nou i anar posant els dibuixos i no fer només a l'octubre! Com ho veieu?
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola.

Sense ser artista, jo vos puc comentar què crec que va anar millor i què crec que va agradar més.

Crec que fer un dibuix cada dia no és adequat: molts de per aquí no som artistes, tot i que alguns puguem dibuixar (més o manco cometes), així que això és massa.

Crec també que fer dibuixos de coses molt genèriques, com a l'Inktober oficial, no ens inspira gaire.

Per tant, crec que el que vam fer l'any passat va ser una solució de compromís que va anar prou bé, amb quatre dibuixos, un per setmana, amb idees que vam fer relacionades amb els temes que tractem a Tadaima. Si voleu recordar els temes:
Ai_Serenity ha escrit: 03 oct. 2021, 19:47
  • 1. Primera setmana (del 4 al 10 d'octubre): Un fantasma o criatura del folklore japonès.
  • 2. Segona setmana (de l'11 al 17 d'octubre): Un crossover entre dues històries (per exemple, en Walter White (Breaking Bad) a classe de pocions de Hogwarts (Harry Potter)).
  • 3. Tercera setmana (del 18 al 24 d'octubre): Jocs de taula.
  • 4. Quarta setmana (del 25 al 31 d'octubre): Fakémon (Pokémon inventats per nosaltres).
Per tant, i si cercam quatre idees semblants a això i ho anem fent?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

M'agrada molt l'idea de l'Atir d'anar fent un dibuix pas per pas!

I també m'agrada la idea de l'any passat de fer nosaltres el nostre propi inktober, així que vinc a proposar alguna cosa per si es fa:

- Un plat típic de tardor
- Dibuixa un bolet i la seva fauna (exemple un bolet amb un cuc que li surt)
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo també proposaré temes per l'inktober setmanal doncs! I si voleu fer alguna proposta a llarg termini digueu-m'ho i farem un tema per parlar-ne!

- castanyera
- bosc de tardor
- anime preferit de la infància
- carbassa de Halloween
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

N'hem parlat un poc pel xat, així que ho deix per aquí també:

I si ho relacionam amb els animes que es doblaran ara a l'X3?

  1. Esports (futbol, voleibol), per Inazuma Eleven i Haikyuu
  2. Dimonis o el més enllà, per Guardians de la nit i Yu-Yu-Hakusho
  3. Superherois, per My Hero Academia
  4. Crims, per El Detectiu Conan

Després de veure les propostes de na Meina i n'Atir, potser en comptes de fer-ne un de cada, podríem quedar-nos en:

- "Algun dels animes que s'estrenaran ara a l'X3".
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

M’encantaria participar però la veritat és que amb el temps que tinc actualment ho veig una mica difícil, si finalment es fes un dibuix per setmana ho podria intentar perquè reconec que probablement seria divertit i aquesta idea dels anime de l'X3 m'agrada!! :ilu:
Minatoni ha escrit: 03 oct. 2022, 11:23 N'hem parlat un poc pel xat, així que ho deix per aquí també:

I si ho relacionam amb els animes que es doblaran ara a l'X3?
  1. Esports (futbol, voleibol), per Inazuma Eleven i Haikyuu
  2. Dimonis o el més enllà, per Guardians de la nit i Yu-Yu-Hakusho
  3. Superherois, per My Hero Academia
  4. Crims, per El Detectiu Conan
Després de veure les propostes de na Meina i n'Atir, potser en comptes de fer-ne un de cada, podríem quedar-nos en:

- "Algun dels animes que s'estrenaran ara a l'X3".
Per temps potser veuria factible el que diu @manolini i fer-ho cadascú al seu ritme i currar-s'ho si calgués, però com que em conec també sé que d’aquesta manera jo seria poc constant ^^' Tot i que potser tenint un post en actiu seria el que necessitaria per revifar la meva artista interior XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

M'encantaria fer un inktober, i un a la setmana em sembla la millor tècnica.
Lo de fer un dibuix al dia no ho acaba ningú, és una matada, :enfeinat: i t'has de dedicar al dibuix (i treballarhi realment cada dia, o tenir molta determinació de practicar i aprendre) per acabar el mes. Naltros que som uns pringats que passàvem per aquí ni de conya n'aconseguirem un al dia (a no ser que fessim una versió de l'inktober en plan Gartic Phone: Fer un dibuix a saco amb el paint amb poques línies, màxim d'un minut o algo així).

Un a la setmana és fantàstic, temàtiques concretes i cadascú dibuixi el que li sembli tranquilament i sense presses, t'hi pots dedicar perfectament el cap de setmana i fer un dibuixet feliç.
Respon