Fem un videojoc?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Se m'ha acudit una idea que crec que mola xD
Que a la història hi haguessin uns quants personatges que es trobessin, i cadascun fet per cadascú de nosaltres (una mica com uns avatars que ens representin, però no té per què ser un retrat, potser un personatge completament diferent). Imagina't que es trobessin en un bar que es diu Tadaima :joy:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Bon vespre a tothom :pcool:

A veure, acabo de jugar al "To the moon", m'ha encantat i el tema de l'RPG maker em smebla una bona manera de fer un joc senzill amb una plantilla.

Crec que és possible i que seria súper guai fer-ne un :pandaberry:

Pel que fa a l'argument, havia pensat en una història que podria combinar fantasia i realisme. A veure què us sembla:
Text amagat.
Un noi/una noia està en coma a l'hospital. Quan encara era conscient, el dia a dia no li agradava i la seva escapada era en la fantasia, en un joc/llibre/lo que sigui, ple de personatges i un món fantàstic en el qual se submergia.
Quan està en coma, primer no se n'adona del que li ha passat i somia en el món fantàstic en el què es refugiava. Poc a poc se n'adona del que passa però tot i així no té gaire voluntat de despertar. Els familiar i amics que el visiten, a través de parlar amb ell, cantar-li... fer-li despertar records, li van donant motivació per a despertar. Aleshores alguns dels personatges es tornen els seus enemics per què no desperti, i ha de lluitar per a poder-los vèncer i despertar!
Dramàtic i èpic, què us sembla? Però bé, és una idea.
Us faria gràcia reprendre la idea?
Respon