Inktober Tadaima [2021]

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs el Mina-tazo Matutano m'ha dit que s'havia de dibuixar un joc i mireu, a mi la vida ja em sembla prou un joc macabre, la veritat...

Però dibuixar la vida és abstracte i per desgràcia no encaixa en la categoria de joc de taula, així que he dibuixat les meves estimades cuquis del Kaker Laken Poker (Crockroach Poker, passa que tinc la versió xinesa del joc i està en alemany no acabo de saber exactament per què).

Doncs res, teniu dues cuquis mafioses italianes jugant al pòquer il·legalment mentre esperen que el seu capo torni de trencar cames.

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Crec que tots coneixeu ja el Carcassonne. A mi m'agrada molt. M'he basat en la partida que hi ha a la part de darrere de la caixa. Es nota quan he fet servir la tinta del fons del tinter, eh? XD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Vaig tard! Però he fet això ràpid per no fallar aquesta setmana.
No és pròpiament un joc de taula, bé, sí que ho és ha, ha, són unes figures d'escacs que van treure de Clamp. Aquesta és Miyuki-chan in Wonderland, l'alfil.

Imatge

Afegit en 1 minut 17 segons:
UkiHana ha escrit: 24 oct. 2021, 23:06 Doncs el Mina-tazo Matutano m'ha dit que s'havia de dibuixar un joc i mireu, a mi la vida ja em sembla prou un joc macabre, la veritat...

Però dibuixar la vida és abstracte i per desgràcia no encaixa en la categoria de joc de taula, així que he dibuixat les meves estimades cuquis del Kaker Laken Poker (Crockroach Poker, passa que tinc la versió xinesa del joc i està en alemany no acabo de saber exactament per què).

Doncs res, teniu dues cuquis mafioses italianes jugant al pòquer il·legalment mentre esperen que el seu capo torni de trencar cames.

Imatge
He pensat que era L'Arna Tramposa! :hippie:
Al carcassone també hi he jugat molt, no tant com ho hauria d'haver fet perquè tinc 4 expansions sense estrenar :scratch:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Imatge

Una mica tard, però al final l'he fet :p
Dos nens jugant al parxís, com hem fet tots algun cop a la vida, però el que perdi... ja sabeu... :x
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Imatge

Aquí tenim el fakémon que he fet per l'Inktober de Tadaima. És la versio regional, (podríem dir-ne trubbish de Tadaima). Està basat en una bossa de plàstic al mar, a part de semblar també una medusa, per representar la contaminació del mar, etc. És de tipus: Veri-Aigua.
Volia fer la seva evolució, però m'està costant massa, així que penjo això aquí i qui sap si algun dia evoluciona...

Ja fa un temps vaig fer les meves versions regionals d'un parell de pokémons, i com em costava molt dibuixar-los, vaig agafar el pokémon original amb la versió en píxels dels jocs per editar-lo una mica per sobre (tot i que tampoc m'ha sigut fàcil). Aquest cop he volgut fer el mateix, deixo aquí també els fakemon que vaig fer fa uns messos:
Text amagat.
Imatge
Imatge

Versions regionals de Meowth i Persian, són de tipus fantasma, ja que em vaig basar en les mòmies egípcies pel meowht, ja que vaig veure que també momificaven els gats (les que vaig veure quedava una cosa rara tot allargada) i en algunes imatges de la deessa Bastet per la seva evolució.
Text amagat.
Imatge
Imatge

Imatge
Imatge

I aquí la versió de Cubone i Marowak, que em vaig basar en la decoració de les calaveres que fan els mexicans el dia dels morts (aquelles tan maques plenes de flors).
Representa que el Cubone es pinta la calavera, però malament perquè encara no sap dibuixar (com un nen petit), i la seva evolució ja ho fa ben fet amb les flors ben maques,etc.
Per tant com es dibuixen plantes i tal doncs seria tipus planta-sinistre, per això també li he donat un to més verdós.
Respon