ARK

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

ARK: Survival Evolved


Nom: ARK: Survival Evolved
Plataforma: PC (steam), PS4, Xbox.
Idiomes: Castellà, Anglès.
Cooperatiu: Servidors limitats a un màxim de 100 persones, recomanables de menys de 30 persones.
Preu: 60€ (DLCs no inclosos)
Altres: Inclou MODS

Enllaç: http://store.steampowered.com/app/34611 ... l_Evolved/
Benvinguts al tema de ARK: Survival Evolved, feia molt de temps que volia fer aquest tema, però per problemes de temps (ocupat jugant a l'ark) no havia pogut començar-lo.

L'ARK és un joc que fa uns 3 o 4 anys va sortir en fase de "early access" costava 20€ i el contingut era molt limitat. Amb aquests anys han multiplicat el contingut, eliminat pràcticament tots els bugs del joc i optimitzat per totes les plataformes, desgraciadament, el joc ara, també ha triplicat el seu preu (de 20€ a 60€).

Però no us espanteu pel preu!!


És un joc que normalment està d'oferta, i que quan ho està, arriba fàcilment al 66% de descompte, deixant-lo altre cop al preu de 20€ (Potser és per això que en pàgines com G2A el podeu arribar trobar fins a meitat de preu). El joc també té 2 DLCs que essencialment són mapes nous amb alguns objectes específics, Els DLCs no són en cap cas necessaris per jugar i disfrutar al màxim de l'ARK, però si que és veritat que són interessants d'explorar, i que per un fanàtic del joc ÉS UNA COMPRA OBLIGADA.

Primers passos



Començaràs semi-despullat a una platja, el primer pas és aconseguir pedra, fusta i fibra per fabricar-te un pic.
-Per aconseguir la pedra hauràs de buscar pedres per la platja i clicar "E" per agafar-la amb les mans.
-Per aconseguir fusta hauràs de pegar (amb les mans) un arbre.
-Per aconseguir la fibra hauràs de clicar la "E" quan estiguis davant d'una planta tipus falguera.

Un cop tinguis el pic, hauràs de crear-te la destral, el pic serveix per recolectar silex i ferro a les pedres, i palla a la fusta, la destral serveix per recolectar pedra a les pedres i fusta a la fusta (hahaha).

A partir d'aqui, t'hauràs de crear una base, que anirà creixent amb el pas del temps i segons les teves necessitats.

Necessitaràs domesticar dinos, tan de terra, com de mar com de aire, necessitaràs un lloc a on guardar-los i protegir-los del dinos enemics.

Les possibilitats d'aquest joc són infinites, i tot i que el joc ja l'han tret de manera oficial segueixen actualitzant-lo amb nou contingut com a minim 1 cop cada 2 mesos. És dificil avorrir-se en aquest joc.

Ja el tinc, i ara, com hi jugu??



El joc té una infinitat de servidors oficials amb un màxim de 100 jugadors cada un, de totes maneres, aquests servidors són una mica massa dificils, sobretot per jugadors que acaben de començar, a més a més no tenen mods. La millor opció per començar és un servidor amb multiplicadors (de XP, de domesticació i de recol·lecció) un x5 o x6 hauria de ser suficient.

Us convidem al nostre servidor!!



El nostre servidor, acabat de crear, de parla catalana i de poca capacitat (8 jugadors max) podria ser una bona opció pels que decidiu comprar-vos-el.
El servidor es diu: [ES-CAT] Morte [Mods]
IP: 85.50.198.212:7777
Discord: https://discord.gg/TnfUjk
Si us hi uniu us rebrem (jo i la @manolini) amb els braços oberts, i intentarem ajudar-vos amb els primers passos.

FOTOS

Text amagat.

Imatge
Imatge
Imatge
Morte-Diem l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 gen. 2018, 15:44, en total s’ha editat 4 vegades.
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

60€ quina bestiesa!! xDD

Es nota que fa dies que no em passo per Steam... jo el vaig comprar quan encara era early access per 20€. Ens hi vam viciar unes 60 hores amb uns amics i el vam aparcar de seguida. Sempre m'ha passat igual amb els jocs. Per això no en tinc massa.
Segur que deu haver canviat un munt de coses des d'aleshores xD

De totes maneres el poc temps lliure que tinc el prefereixo invertir en còmics, anime i sèries que no pas en jocs. Si algun dia me'l torno a instal·lar i encara hi jugueu potser m'hi passo si no us fa res 😂
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

lostbrain ha escrit: 16 des. 2017, 21:52 60€ quina bestiesa!! xDD

Es nota que fa dies que no em passo per Steam... jo el vaig comprar quan encara era early access per 20€. Ens hi vam viciar unes 60 hores amb uns amics i el vam aparcar de seguida. Sempre m'ha passat igual amb els jocs. Per això no en tinc massa.
Segur que deu haver canviat un munt de coses des d'aleshores xD

De totes maneres el poc temps lliure que tinc el prefereixo invertir en còmics, anime i sèries que no pas en jocs. Si algun dia me'l torno a instal·lar i encara hi jugueu potser m'hi passo si no us fa res 😂
Bé, tu ja tens molt de guanyat tenint el joc. Jo et recomanaria que si fa tant de temps que el vas jugar li donessis un cop d'ull, ara han posat el mapa nou gratis de "Ragnarok", amb dinos nous i molt més gran que "the island". Amb 2 anys han triplicat els dinos que hi ha, i duplicat els objectes, val la pena tornar-lo a provar.

A veure si ens hi veiem algun dia! (ara que ve nadal) :razz:
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Al final tant bé que parleu del joc em fareu torna a caure xD Primer em toca fer lloc al disc dur que el tinc ben ple. A veure però si ara per festes hi faig alguna cosa.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, seria divertit jugar-hi plegats, et deixo un link de discord per si t'hi vols unir.

https://discord.gg/TnfUjk
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Ei, doncs me l'apunto que potser m'hi acabo passant. Perquè sí, al final he caigut i l'he tornat a instal·lar xD
L'altre dia m'hi vaig posar unes horetes per recordar i veure com ha canviat, i vaig acabar amb nivell 20, una bona casa, i dinos domats xDD

A veure, doncs, si ara per festes trec més temps i em passo a saludar.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Respon