Personatges odiats dels videojocs

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Vale si, es una copia del post dels pitjors personatges de l'anime, pero siguem sincers, tots desitgem fotre caldo als maleits toads que ens esperen al final de cada mon per dir-nos que la nostra princesa esta en un altre castell, i personalment crec que el mes adequat es fer un post a part, per postejar si els odiem per imbecils o perque ens han amargat l'aventura amb un combat que es folla la corba de dificultat.

Dit aixo, endavant, descarregueu el vostre hate contra els toads, contra la Navi o contra el Miltank del tercer gimnas de Oro y Plata. Jo us cedeixo aquest honor perque tinc dos personatges que no trago i que, perquè enganyar-nos, han estat el que m'han motivat a fer el post:

Gladio i Lilia de pokemon Sol y Luna, dos miserables que arruinen l'argument del joc, mes tenint en compte que el 90% es centra en ells:

Text amagat.
Imatge

Anims campio que tu pots!!


Text amagat.
Imatge

Doncs sera perque t'has fet pipi a sobre com sempre nena.


Perque els odio tant? Doncs spoiler alert:

Text amagat.
Tots dos son fills d'una mare amb greus trastorns psicologics i decideixen fugir-ne robant-li dos pokemon resultat dels seus experiments. Per fugir d'ella en Gladio es tan tonto que no nomes s'apunta a una organitzacio criminal sino que a mes va a petar a la que treballa per aquesta mare de la que tan vol fugir, cosa que demostra lo inteligent que es. El posat d'aquest nano em posa dels nervis, qualsevol diria que pateix un cas greu de chunnibyou, ja sigui perque es creu que la seva ma te voluntat propia o perque es posa la ma davant de la cara pensant-se que d'alla en sortira una mascara de hollow. I pels que creieu que es un entrenador molt fort, penseu que no pot guanyar al monyes del seu jefe ni amb un monstre de 570 d'stats base al qual li pot cambiar el tipus.

Pero la seva germana es pitjor: Nomes fa tres coses: Plorar, queixar-se i fer-te la pilota. No te pokemons a part de la puta Nebulilla inutil aixi que et toca a tu fer-li de guardaespatlles i arrossegar la seva aberracio de la naturalesa fins a la bossa cada cop que s'escapa perque ella no es pot ficar a les zones d'herba, no fos cas que un professor surti del no-res i li doni un pokemon. I tu com un tonto has de fer tot el que et diu perque sino la trama no avança. Comença odiant els combats com si fos membre del team plasma, pero al final decideix fer-se entrenadora i anar a Kanto. Us asseguro que pensar-hi em treu totes les ganes d'un re-remake de Kanto. Per cert, algu em pot explicar el suposat canvi que pateix despres de l'assalt al laboratori? Perque segons el joc algo cambia pero sense pokemon segueix necessitant algu que li tregui les castanyes del foc. I l'escena del final en la que sembla que es vagi a declarar..... No se si pensar que es bisexual, pansexual o que te una obsessio malsana amb el/la prota, la qual segurament li ve de familia.

En fi, nomes espero que Ultrasol i Ultraluna no centrin tant la seva trama en ells, almenys no tant com els originals.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Ase falta desir nada más?

Tot i que he de dir que tampoc no molestava taaaaaaaaaaaaaaaaaaant.

Ja en pensaré algun altre ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Jo posaré dos personatges en aquest post:

El primer crec que el coneixem i l'odiem tots:

Rese T.

de l'Animal Crossing
Imatge
T'apareix si l'anterior cop que has jugat no has guardat la partida, i no importa quants cops et disculpis, mai està content amb la disculpa, així que simplement et dediques a ignorar-lo fins que es cansa i marxa.

El segon personatge no és tan conegut però és un estil de Navi:

Mariposea

de Fantasy Life
Imatge
Bàsicament és una inútil a la que has d'estar protegint constament per a què no la matin i estàs a les seves odres, has d'anar allà a on vol anar ella, perquè no hi pot anar volant amb les seves ales. A més es dedica a parlar per tu i tu et quedes amb cara de aquesta pesada no em representa.
Text amagat.
Finalment resulta ser la filla d'un Déu però prefereix ser una humana i viure a la terra :facepalm:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Cicero


de The Elder Scrolls V: Skyrim

No diré res, ja que un sol vídeo resumeix el perquè de l'odi (encara que en certa manera és genial) que produeix aquest personatge:
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Yuzu
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 13
Membre des de: 01 nov. 2017, 00:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Jo en diré un, Saymour de Final Fantasy X, no només es pesat, sino que a demés es un plasta i es dificil D:
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Buf, els personatges que més odio crec que són bàsicament per paranoies meves, perque no són necessariament desagradables.

Keira Metz, del The Witcher 3


Imatge

Crec que és una opinió impopular, però no la suporto, em moro de fàstic. Té una veu de iaia estrident, és una pesada, i va de guai.
Text amagat.
Va arribar un punt que em vaig frustrar tant amb ella, que la vaig matar. No sé si formava part d'una missió o què, però bé, em vaig quedar a gustíssim.


Maestra de la 3a Flota, del Monster Hunter World


Imatge

La de la dreta. Aquesta no és tan odiosa (ni punt de comparació amb l'anterior) però m'ha fet gràcia i ràbia alhora, últimament que he estat viciant al Monster Hunter de manera perjudicial per a la salut humana.
És la líder d'una flota, però no fa res més a la seva vida que estirar-se rodejada de llibres a esnifar encens. Cada cop que et veu t'exigeix que facis coses, i si no les has acabat i la tornes a veure, t'ho restrega per la cara i et dóna pressa i tensió.
Hi ha gent que ho interpreta com un empoderament, però jo només ho veig com un personatge idiota que l'únic que t'aporta és tensió innecessària (ja en tens prou pegant-te amb tots els monstres que existeixen i desestabilitzant molt evidentment l'ecosistema).



Bé, de moment aquests són els que se m'han acudit, dels últims dos jocs als que he viciat.
Avatar de l’usuari
Intervencion
Sense cara
Sense cara
LlPnF - Rawführer
Entrades: 7
Membre des de: 05 juny 2019, 01:36
0
1
Pronom: Masculí

Adalt han dit en Cicero... així que Cicero per aquí també xD quin fàstic de pavo maxo
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Els que dieu Cicero, hi estic d'acord un dels moments mes gratificants que m'ha donat Skyrim es precisament
Text amagat.
poder-lo matar amb les meves propies mans

Jo vinc a hatejar contra els personatges de Zelda. N'hi ha molts que mereixen el meu odi, la Navi, L'Ezero (ull no confondre amb Ereza, l'Ereza es un crack) que es com una Navi en forma de barret i a mes amb un caracter insofrible, la Fay, que es una Navi en forma d'espasa sagrada, el nen goron doblat per en Luffy al BOTW, o el semiarbre otaco fastigos del Wind Waker, que es tan gordo que no pot ni correr, que es treu les seves llavors amb la ma per deixar-les tirades pel terra. Pero jo tinc molt clar qui es el pitjor personatge de la saga i per molta diferencia:

El puto Obab i tota la seva secta:
Imatge
Soc jo o les seves maraques s'acaben de correr?

Perque tant d'odi si m'amplien la motxilla? Doncs be la missio que t'encarrega el jefe es reunir totes les llavors de kolog. I sabeu que son les llavors en realitat? Be... La descripcio diu que fa una oloreta peculiar, la resta ja us ho imagineu. Pero lo pitjor ve quan les trobes totes.

Text amagat.
Com a premi et donen la llavor kolog suprema com a mostra d'amistat. Per si no us ha quedat clar de que va la cosa us deixo la imatge:
Imatge
ET REGALEN LA SEVA PUTA CACA!!!!!

I llavors ens preguntem perque la gent els tortura a TOTK? Despres de tot aixo, a mi tot el que els hi pugui fer la comunitat em sembla POC:

Respon