En Sam recomana: La saga Danganrompa

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Atès que estem a menys de dues setmanes del llançament de la 3ra part d'aquesta saga, he trobat que és un bon moment per fer aquesta recomanació^^. Bé, mans a l'obra!

Seronyas i Seronyos, nenios i nenias, cabres i cabrons, benvinguts a una nova entrega de....
Text amagat.

En Sam recomana una saga de videojocs poupular però la gent fa veure que no la coneix i es llegeix el puto post.



Possiblement motls de vosaltres coneixereu aquesta saga per l'adaptació d'anime del primer joc, si és així ja podeu tancar aquest post i pegarvos un puto tiro a la cara :D Si no heu mirat l'anime o després de volarvos la sesera heu perdut la memoria... doncs molt millor, aquell anime destrossa la magia del joc, així que prohibit mirarlo(fins que el completeu, clar).Pels que no sabeu de que va la cosa(si es que hi ha algú), els jocs segueixen una trama de misteri, assesinats i bastant humor(Ja ho explicaré millor a la fitxa del joc).

La saga de moment consta de tres jocs: Danganronpa: Trigger Happy Havoc, Danganronpa 2:Goodbye Despair i Danganronpa Another Episode: Super Despair Girls. I en res sortirà el Danganronpa V3. Els que són indispensables són el 1 i el 2, el another episode és gracioso i te parts que són millor no jugar en public(els putos desenvolupadors van més calents que un gat en flames).

Els dos primers formen part del gènere de novel·la visual, espereu moltíssims diàlegs, personatges kawaiis i moltes, moltíssimes waifus(i algun que altre husbando). Mentre que el another episode és un shooter 3D(als pavos se'ls va anar la bola). Cal dir que els jocs van sortir originalment per PSvita, però tenen una versió per PC.
No sé que més dir, que em fot pal pensar... Així que poso les fitxes dels jocs o jo que sé, joder.

Danganronpa: Trigger Happy Havoc


Imatge

Fitxa tècnica Samaelica


Nom: El que diu a dalt.
Genere:Novel.la visual i misteri
Hores a Estim:0 cap
El pelaso del minato es sensual?: sempre


De que va la cosa?


La Hope Peak Academy és l'escola més prestigiosa del món i no pots entrar així com així, per poder entrar-hi t'han d'escollir i l'acadèmia només agafa a estudiants que són els millors (literalment) en cada àmbit.
En Makoto Naegi és un estudiant normal i corrent, però l'escola és possa en contacte amb ell, ja que han fet un sorteig per escollir a l'estudiant que és bo en el camp de la sort i li ha tocat. Quan arriba el dia d'entrar, es mareja i queda inconscient... En despertar-se troba que és dins de l'escola però no hi ha manera alguna de sortir (les portes i finestres estan tapiades) i que juntament amb ell es troben altres estudiants de l'acadèmia. Al cap de poca estona es presenta un nou personatge, en Monokuma, un osset de peluix blanc i negre. Aquí és on comencen les polles, ja que aquest animalet els ofereix una manera de sortir de l'escola... matar a un altre estudiant sense que et descobreixin. Si mates a algú i no et pillen, tots els altres alumnes són castigats i pots sortir, però si mates i et descobreixen... només tu seràs castigat i els altres continuaran tancats fins que es cometi un altre crim.(Amb castigat entenem com executat). A partir d'aquí comença un joc macabre per la supervivència que et farà estar segut a la cadira fins que el completis.

Que en penses del joc???


És una novel·la visual molt ben parida, combina parts d'investigació, socialització,minijocs i desenvolupament de personatges.

Opening del joc


Text amagat.


In game shots

Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge
He posat només waifus, ja que així faig bait.

Perquè polles jo hauria de jugar-hi?


Per les waifus. No hi ha res pitjor que encarinyar-te d'una waifu i que després la palmi. :(
Nota personal: Ni puta idea, vaig mirar l'anime i no he jugat al joc : ^)

Següent joc!

Danganronpa 2: Goodbye Despair


Imatge

Fitxa tècnica Samaelica


Nom: El que diu a dalt.
Genere:Novel.la visual i misteri
Hores a Estim:Més de 70
Algún dia acabare el post i podré anar a sopar: Aixó espero.

De que va la cosa?


La mateixa merda que el primer, però canviant el cole per una illa, personatges diferents i moltes més coses canviades.I més waifus!!! >.<

Que en penses del joc???


Doncs que és com el primer, però molt millor en tot. Casos, personatges, waifus, husbandos. Es nota molt que té millor motor gràfic el joc.

Opening del joc


Text amagat.

In game shots


Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge

Perquè polles jo hauria de jugar-hi?


Per què t'has passat el primer i t'ha agradat tant que vols més.
Nota personal: (waifus/husbandos) - Saske



No parlaré del another episode ni del v3, ja que serien major spoilers tant per vosaltres com per mi( que un me l'estic passant i l'altre només ha sortit a japó i internet està ple de gent dolenta D: < )
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

moltíssimes waifus(i algun que altre husbando)
A veure, a veure... Els husbandos no pareixen gaire husbandos, la veritat i això és un fallo bastant gran des del punt de vista fujoshi. On són els tios atractius? A mi em pareix molt bé que l'argument sigui xulo però si falten guachils buenorros de gran bellesa i somriure perfecte, el joc ja perd part de la gràcia...

Tio, que fins i tot un dels husbandos pareix el Tatsu del Xenoblade Chronicles X...

Text amagat.
Imatge


Uuuuuuuuuf, intens. De totes maneres, veig que no hi ha gaires rabos i em decep profundament i això em fa replantejar-me la meva existència... Si eso, li donaré una oportunitat a l'anime aquest (si eso, perquè jo trio l'anime que miro en funció de quants tios buenorros hi ha) i ja, si eso, si m'agrada potser jugo al joc quan acabi els 300 jocs als quals jugo ara mateix i, si eso, ja et comentaré què tal, si m'ha agradat i tal. :hippie:

Zenkyuu per la recomanachionne, us regalo un husbando:

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esthor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 28
Membre des de: 02 nov. 2015, 00:07
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

Uff quant de temps sense comentar cap post... :urahara:

Casualment estic d'acord amb el senyor Samael, aquest joc es una passada i és 100% recomanable. Quan vaig jugar al 2n, em passava les tardes senceres viciant-me :blush: i ara estic contant els minuts per a poder comprar-me el 3r!!!

El joc té molts bons personatges i bona historia, a més a més de deixar-te sense paraules a mesura que vas avançant.

Pel que fa a l'anime jo vaig mirar el 1r i em va molar molt (no he jugat al joc del 1r, només al segona així que no el puc comparar, pero si em va agradar més jugar al 2n joc) Pel que fa a l'anime del 2n, que no se per què es diu Danganronpa 3, és una basuuuuuuura i em va spoilejar moltes coses, així que no el mireu perquè no es com la primera temporada del anime.

I ara arribem a la millor part: LA DELS HUSBANDOOOOS!!! :visca:
A la senyoreta Hanako li preocupava no poder sangrar pel nas cada vegada que vegues un personatge masculí buenorro, (com a totes) però no hi ha per a què preocupar-se... si, hi ha alguns que dius: que fa aixó aquí?... però també hi ha bon material :dit:

Com a demostració volia posar una de les millors "parelles" per a mi (no són oficials, però si en la meva ment). A veure no hi ha perill d'spoiler per a que fa al joc, però si algú no vol veure cap avanç dels personatges que no miri aixó:

Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Podria ficar coses molt més poderoses però us faria spoiler, així que us haureu de conformar amb això... :sang:
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Doncs jo també sóc dels que va veure l'anime i em vaig desesperar amb en Monokuma. En general em va agradar el sistema de joc i el seu caire detectivesc, després les morts bizarres dels assassins eren d'aupa.

Respecte a Shippejos&Shit, no vaig tenir ni les ganes ni la voluntat de imaginar qui queda amb qui. I mira que desde el principi ja et volen colar al prota amb una. De totes maneres, l'única que em va semblar viable ja la posaré quan editi el post.

En resum, joc interesant, anime salvable i bona recomanació del @Samael
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Kami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 17
Membre des de: 24 ago. 2015, 14:35
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

La veritat és que els jocs són increíbles però no he vingut aquí a donar-te la raó. Ahir borratxo em vas demanar que vingués i deixés constància que ets un fals, que ni has jugat al primer (i has vist l'anime de merda aquell) ni et passes el Despair Girls ni a la de tres, que comentés així de passada que tot això t'ho havia recomanat jo, i alguna altra cosa més que ara mateix no recordo. Però si era llegir-me el post, t'asseguro que no ho he fet.

Text amagat.
L'anime és un abort i un insult al joc original, però ens ha donat gifs de la Kirigiri i és casi worth it.
Imatge
Respon