[Estiu de 2017] Steam Sales

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Imatge





REBAIXES DE STEAM ESTIU DEL 2017



Hora de sortir a comprar tadaimeros! Des de el 22 de juny (fins el 5 de juliol) que estem de rebaixes en la genial plataforma de videojocs per ordinador i en vista de que no hi ha cap post... he decidit crear-lo jo deixant les meves recomanacions personals i per què vosaltres poseu les vostres també.

Abans de començar recordem que el preu que veieu d'una oferta no és definitu, fins l'últim dia els preus poden baixar. Així que us recomano que si hi ha algun joc rebaixat al 20%, espereu, perquè fins l'últim dia de rebaixes pot pujar el descompte . Tot i que els jocs amb un descompte del 75% o superior no crec que es rebaixin més. En aquest cas simplement compreu el joc i a passar-ho teta!

Havent aclarit que cap rebaixa es definitiva, i que un cop rebaixat el preu no pot tornar a pujar, comencem amb les recomanacions.



FURI


Text amagat.

Imatge


Preu 9,99€, 50% de descompte.
Any: 2016
Gènere: Shot'em up, Acció.
Desarrolladors: The Game Bakers.
Descripció: El carceller és la clau. Mata'l i seràs lliure. Això és el que ens diu un tio amb una màscara de conill que inspira poca confiança quan ens llibera de la nostre cel·la.

A partir d'aquest punt ens enfrontarem boss rere boss, res de minions. No, no. Mates al boss i ja estàs pensant en una altre batalla díficil. Perquè els jefes són la mar de díficils. En la dificultat més baixa tenen una dificultat elevada, però tampoc és impossible. Així que no patiu per aquest tema. Ah per cert, el protagonista es un samurai molt badass i amb cara d'amargat després de tant boss. En combat podrem fer shunpos, (quan més el carreguem més lluny anirem), atacs a distancia, atacs cos a cos amb la katana i també podrem bloquejar les hablitats del enemic.

Per acabar el disseny de personatges i d'escenaris és simplement sublim amb una banda sonora que també ho és. Molt recomanat de jugar amb mando!

Tràiler:

Link de Steam: http://store.steampowered.com/app/423230/Furi/



METRO REDUX BUNDLE



Text amagat.

Imatge


Preu: 7.49€ 75% de descompte. Per separat 4.99€ els dos.
Any: 2014
Gènere: FPS, Survival Horror
Desarrolladors: 4A Games.
Descripció: Però quina oferta! De debò si has entrat al post i estàs seguint les rebaixes de steam i encara no tens aquest pack de jocs... CORRE A COMPRAR-LO JA. Encara estàs aquí? QUE VAGIS ET DIC!

El que porto no es un sol joc, si no dos. Metro 2033 REDUX i Metro Last Light REDUX. Basats en les novel·les de Dmitri Glujovski. Ens posem a la pell de l'Artyom, un rus que, degut a un fet apocalíptic al 2013 que va deixar la superfície de la terra totalment inhabitable, viu amb altres persones als túnels del metro de Moscou on aquest haurà de complir una missió mentres s'enfronta a criatures d'aspecte poc amigable i a faccions humanes que se'ls hi comença a anar la olla.

La història està molt ben narrada i la falta de munició, sorolls de criatures estranyes en la foscor, comptar el temps de la màscara quan surts al exterior... farà que tinguem una tensa experiència si juguem al mode supervivència.

Tràiler:

Link de Steam:http://store.steampowered.com/sub/44169


HOLLOW KNIGHT



Text amagat.

Imatge
Preu: 9.89€ 34% de descompte. Al ser un joc nou no crec que el rebaixin molt més, i de debò, val més de 9 euros.
Any:2017
Gènere: Metroidvania.
Desarrolladors: Team Cherry.
Text amagat.
Els hi menjava les pilotes cadascú del estudi.

Descripció: Hollow Knight ens situa en un món trist i desolat, però preciós. Habitat per insectes càrismatics en el que haurem de explorar ENORMES i LABERÍNTIQUES zones on podrem trobar juicy recompenses que ens faràn volguer recórrer encara més aquest món soterrani, tot controlant un bitxo blanquet que brilla molt en aquest món tan fosc. I és molt simpàtic!

Comencem el joc amb 3 habilitats. Fer atacs bàsics, saltar i curar, però a mesura que anem avançant anirem desbloquejant noves habilitats que ens permetran avançar pel mapa i derrotar als bosses que ens trobem. Perquè anem a dir-ho, són difícils. Alguns requereixen de que et donguis de tortes amb ells fins que t'hagis empollat a quina hora van al lavabo! Sens dubte el millor d'aquest joc es que no hi han nivells ni experiència; ets tu qui millora com a jugador a base de lluitar contra enemics. També cal destacar els insectes amb el que ens anem trobant que ens ajudaran a formar l'argument d'aquest joc o simplement ens vendran coses i/o ens entrenaran per fent-se més forts. Jugueu al goty de 2017 amb mando si podeu, almenys per mi ha estat més còmode.

Tràiler:
Link de Steam: http://store.steampowered.com/app/367520/Hollow_Knight/


Fins aquí les meves recomanacions, he intentat ficar jocs barats i que han tingut molt èxit ja que estic segur que a qualsevol d'aqui si els jugués (en especial Hollow Knight, compreu-lo plz) els gaudiria molt.

Espero que proposeu molts jocs i qui sap, potser algú proposa un joc que podem jugar tots plegats ;) .

I deixo per aquí la meva plantilla per recomanar videojocs, però feel free d'innovar si voleu!

Text amagat.

Preu:
Any:
Gènere:
Desarrolladors:
Descripció:
Tràiler o Gameplay:
Link de Steam:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo encara no he comprat res però estic indecida de si comprar-me el NieR: Automata, està rebaixat i tot i així costa 40 nyapos així que no les tinc totes per si al final resulta que no els val. Algú el té i m'asegura que val els 40€ o m'avisa de que ni de conya me'l compri?
Imatge
Respon