New 2ds XL

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

New 2ds XL



Imatge

Fa no massa Nintendo va treure la New 2ds XL que personalment trobo que és la millor consola que ha tret Nintendo mai.
No és cap secret per a ningú que considero la família 3ds/2ds les millors consoles al mercat actualment (no hi conto la Switch perquè encara no m'he ni plantejat si és una bona consola o no) ja que la majoria de jocs es poden jugar amb PC i una portàtil sempre és una bona combinació amb el PC.

Dons amb lo que m'agrada ja de per si la consola imagineu la meva felicitat quan han tret la versió definitiva de la família 3ds, una consola barata amb potencia de new 3ds, XL, sense la merda del 3d que no fa servir ningú i lo millor de tot, té carregador!

Bé a lo millor he exagerat, el millor és que no te un disseny de merda com la 2ds normal, de fet trobo el disseny força guai.


Característiques de la consola


-Té la potencia de la new 3ds
-És força gran
-És més lleugera que la New 3ds XL
-Té un preu de 150 dòlars (Encara no hi ha preu confirmat a Europa)
-Inclou carregador per lo que t'estalvies 10 euros
-No te la merda del 3ds
-Té el joystick dret, molt recomanable per jocs com Monster Hunter.
-Disseny interesant encara que careix de personalització (crec)

Comparació 2ds, New 2ds XL i New 3ds XL http://www.nintendo.com/es_LA/3ds/features/compare


I això seria tot. Si us voleu comprar una consola de la família 3ds jo recomanaria molt aquesta (quan surti a Europa òbviament) de fet si mai me n'he de comprar alguna em compraré la versió blanca i taronja :3
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Francament, jo veig aquesta consola com una game boy micro 2, pero no perque sigui una aberracio. No se si us en recordeu, que la micro era una game boy advance que van treure quan ja hi havia la DS i que per tant ja tenia els dies comptats nomes de sortir. Ara que hi ha la Switch que tambe val com a portatil, la 3ds es queda un pel curta, i veig a venir pocs llançaments que valguin la pena d'ara en endavant, acabant amb la familia de consoles 3ds en 2 anys com a molt.

Potser es una estrategia com la ps2 slim, que era una ps2 baratissima que va servir per netejar l'enorme excedent de jocs que tenien, pero siguem sincers, d'exclusius per la new que hi ha? Xenoblade, que nomes es un port del de la wii, Metroid federation force que els fans li han clavat mes puies que a un toro i treuran fire emblem heroes que tambe sortira per la switch (a part de jocs com monster hunter o hyrule warriors que es disfruten mes en una new). Si volen netejar excedents amb la 2ds van que xuten.

I us he de dir que em sap greu perque el disseny m'encanta i la idea en si es bona. Jo tinc la new 3ds i el 3d no el faig servir massa ja que baixa considerablement els fps, nomes en el bravely perque el tipus de grafics que te fan que el baixon no es noti tant i que els escenaris en 3d es vegin de collons, i algun cop amb el xenoblade, pero nomes parant-me un moment a mirar els escenaris, perque si ho faig en un combat el baixon es tal que perdo. En els altres jocs tampoc us perdeu gran cosa (i com menys parlem del pokemon millor). El problema d'aquesta consola es mes que res el moment en que l'han llençat, o almenys es com ho veig jo.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí... sembla que han tret el que sempre havíeu volgut (una 3DS XL però 2D) just quan saben que ja no vendran molt més a la 2/3DS si és que l'estratègia de concentrar-ho tot a la Switch és vertadera (pot ser no ho pretenen realment) i acaba funcionant.

Però bé, independentment d'això... sembla que és el que sempre havíeu volgut, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Intervencion
Sense cara
Sense cara
LlPnF - Rawführer
Entrades: 7
Membre des de: 05 juny 2019, 01:36
0
1
Pronom: Masculí

New 3DSXL és la millor versió de la 3DS. Excepte que t'agradi el 3D asquerós, clar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aprofitant això... creieu que la línia de les GameBoy / Nintendo DS / Portàtils de Nintendo ha quedat difunta per l'èxit que està tenint la Nintendo Switch?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon