En Sam recomana: Rogue edition

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Bueno bueno bueno, però que tenim aquí????? Si és una altra fantàstica i meravellosa entrega de la super coneguda sèrie de posts de....
Text amagat.

EN SAM RECOMANA COSES ÚTILS PER LA VIDA O NO, PERÒ FEU-LI CAS QUE SAP DEL QUE PARLA ALGUNES VEGADES I SI NO S'HO INVENTA(PERÒ HO FA TAN BÉ QUE SEMBLA CREÏBLE ALGUNES VEGADES I ALTRES NO TANT PERÒ LA GENT FA VEURE COM QUE SI I LLESTOS).


Com ja sabeu el meu portatil està en la puta merda i francament no puc jugar a jocs triple A(ni X :( ). Així que he de tirar de jocs de companyies petites que requereixin poc i els pugui tirar minimament(Galls d'indi, vamos). Aquesta vegada us vull recomanar un parell(mallorquí) de jocs del genere Rogue que són els que més m'han agradat.

But w8?Que és el genere rogue?
M'afalaga que em feu aquestes preguntes ... :red:
Doncs un joc de l'estil Rogue és caracteritza per ser molt dificíl, dependre de la aleatorietat i sobretot que si mors s'ha acabat tot, no hi ha manera rumana de guardar la partida.
La gracia es que són partides "curtes"(entre 10-50 mins) en les que has d'arribar al final del joc o morir en el intent. Aquest sistema de partides ràpides els fan tremendament adictius i al final acabes dient: "una més i a dormir" però saps que t'estas enganyant i no aniràs a dormir en 4 o 5 hores més.
Els mapes en aquesta classe de jocs són generats aleatoriament pel que fan que cada partida sigui única, cosa que porta una rejugabilitat infinita.
I finalment, l'altre punt important són els objectes, també aconseguits de manera aleatòria et brinden diferents habilitats (algunes de bones, altres meh) per tal de facilitar-te(o no) que segueixis avançant en el joc.
Bàsicament en resum és: Començar, pillar items, palmar, reinicar, pillar items, avançar un xic més que abans, palmar, reinicar....

I bé, un cop explicat aquest gènere una mica per sobre(que segur que molts ja sabieu de que tracta) passo a recomanar els mai faburite uans.(No m'enrollare massa, ja que he de recomanar uns quants i és feina lol(l'idea és que les conegueu i ja si us interessen investigeu una mica vosaltres ;) ))))))))))

El primer, sense cap mena de dubte és el rei dels Rogues. El puto Rogue al que li he dedicat més hores i te més puto contingut de l'història de l'humanitat:

The Binding of Isaac:Rebirth

(més el Dlc(més el Dlc del Dlc)).

Imatge

Fitxa tècnica Samaelica


Nom: El que diu a dalt.
Genere: En sirio?
Hores a Estim:Moltes
Truita de patates amb ceba o sense: sense

De que va la cosa?


Basicament així en resum ets un puto nen en pilotes que vas plorant per matar a monstres avortats, merdes amb potes i altres coses desagradables mentre vas fent pactes amb el diable per transformar-te en una espècie de cosa que mata més que abans per tal que finalment puguis matar a la teva mare i tornar a entrar al seu pussy per allà matar a més avortos i coses. És bàsicament això, però com molts cops.

[center]Que en penses del joc???[/center]


Esta wapo xavales.

[center]In game shots[/center]


Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge

Perquè polles jo hauria de jugar-hi?


Doncs molt fàcil, aquest joc salva el cul en èpoques d'exàmens. La seva rejugabilitat infinita fa que aquest joc et faci oblidar que demà tens un examen i a més et fa oblidar també del penediment de no haver fet una merda. Ara en sirio, si no l'heu provat mai, doneu-li una oportunitat, no us arrepentireu, i si ho feu doncs xapeu la boca o us casco :D .

Nota personal: Satan/Pinnaples
"I would kill my mom again"-IGN


La següent magnífica recomanació és ni més ni menys que....

[center]ENTER THE GUNGEON[/center][/b]


Imatge

Fitxa tècnica Samaelica


Nom: El que diu a dalt.
Genere: No se, quin serà????
Hores a Estim:Menys que al Isaac,però bastantes.
Hitler was right?: Maybe.

De que va la cosa?


Ets un payo que has fet algo molt dolent en el passat i vols canviar-ho, i aleshores sents una llegenda de que hi ha una arma capaç de matar el passat. Així que com un loco vas a la Gungeon(Armazmorra) a buscar aquella arma per així poder enmendar els teus crims (o el que sigui que t'atormenta). A partir d'aquí el joc és un shooter bullet hell, en el que t'has d'enfrontar a hordes de monstres(super kawaiis) que viuen a la Gungeon per tal de poder accedir a la sala més profunda i així canviar el teu destí.

[center]Que en penses del joc???[/center]


A nivell de disseny d'enemics i armes aquest joc és de 10, amb un humor constant no saps mai amb quines sorpreses et podràs trobar: Bales que disparen bales? Hell yes. Pistoles que disparen peixos? Hell yes. Molts ginyos a altres jocs i pelis? HELL YEAH.

[center]In game shots[/center]


Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge

Perquè polles jo hauria de jugar-hi?


Si t'agrada el gènere, no pots no jugar a aquest. Amb una estètica i un disseny únics fan de l'esperiencia de joc una aventura memorable.Molt més dificil que l'Isaac posarà a prova als jugadors casuals en aquesta mazmorra plena de bales i trampes.

Nota personal: Omg that bullet is now a Chicken/Cthulhu


I finalment avui recomano un més o no acabaré mai... Aquest ultim és....

[center]RISK OF RAIN[/center]


Imatge

Fitxa tècnica Samaelica


Nom: El que diu adalt.
Genere: Poder ROGUE,no estic molt segur....
Hores a Estim:Poquetes, però intenses.
Val la pena comprar ous al super: Si et venen de gust si.

De que va la cosa?


Aquesta vegada és tracta d'un shooter en 2 dimensions en el que cada personatge te només 4 habilitats les quals tenen un cold-dowm(semblant al sistema dels Mobas). Ens posem a la pell d'uns "exploradors" espacials que viatgen en un carger i aquest s'estavella en un planeta desconegut. Hauran d'anar avançant pel planeta fins trobar la seva nau per així poder tornar a casa.

[center]Que en penses del joc???[/center]


Per ser un joc fet només per dues persones... és la putissima polla. La jugabilitat és increïble, a més de que pots jugar online fins amb 4 amics! El disseny dels enemics mola i el seu lore és interessant. Però sobretot ressalta per un disseny de personatges jugables molt complet, cada un és molt diferent que els altres i ofereix una experiència de joc única. Però el millor d'aquesta joia és ni més ni menys que la banda sonora.

[center]In game shots[/center]


Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge

Per que polles jo hauria de jugar-hi?


Doncs només per la banda sonora ja hi hauries de jugar. Personalment aquest joc te una OST que és la meva preferida de toooooots els jocs que he jugat mai, li tinc un carinyo molt especial. Us la deixo per si la voleu escoltar.
Text amagat.

Nota personal: The ground can be space/Magma Worms


I... això és tot per avui ^^
Algun dia d'aquests(en 4 o 5 mesos) acabaré la llista que encara em queden un parell a mencionar :p
Espero que els doneu una oportunitat que valen moltíssim la pena. I recordeu un post de

En Sam Recomana

no és oficial si no te el sello de la fedora. Salut!
Imatge
Respon