Dark souls
Fitxa tècnica
Desenvolupador: From Software
Publicador: Namco Bandai
Director: Hidetaka miyazaki
Data de publicació: 22 setembre 2011
Genere: Rol
Plataforma: PS3, Xbox 360 i PC
Duració: aproximadament 40 hores
rejugabilitat: practicament infinita
Sinopsi:
La veritat és que no té una sinopsi clara, ja que aquest, és un joc que no t’explica una historia com a tal sinó que l’has de buscar tu, així que us deixo la cinemàtica inicial
https://www.youtube.com/watch?v=ItWdR7B8Td8
Opinió personal:
Aquest és el meu joc preferit, amb diferencia, i tinc varis motius pels quals està en aquesta posició.
Dificultat:
Text amagat.
Comencem amb el fet de que el joc és complicat. Us trobareu molta gent que us diu que el joc és difícil i per “jugadors hardcore” Peró res més lluny de la realitat, el joc no és difícil sinó que requereix que juguis com ell dicta, ja que aquí no ets un superhome capaç de partir muntanyes per la meitat, tu ets un merdes més i això requereix que juguis amb cap.
El joc planteja un munt de situacions que es poden resoldre de diferents maneres. Per exemple el tutorial: Comences el joc amb una espasa trencada, un arma que no és millor que anar amb els punys i quan et trobes el primer enemic de veritat resulta que és ni més ni menys que el boss de la zona. Aquí és quan la gent diu que el joc és difícil ja que enfrontar-te a un boss amb una arma de merda és una putada i extremadament difícil, però tenim tres opcions,matar-lo a base de cops de puny el qual és una feina titanica ja que trèiem 2 punts de vida, no ens podem curar i el boss te com 2000 punts de salut, podem matar el boss amb unes bombes que ens poden donar com a regal al començar la partida amb les quals el matarem de 4 tocs i la opció més recomanable, fugir i tornar quan ja hagem aconseguit un millor equipament. Bé de fet les opcions que tenim son 4, i aquesta ultima és morir. morir en aquest joc és un esdeveniment diferent que el que trobaríem en altres jocs, aquí la mort forma part de la historia i de les mecàniques, però això ho explicaré en un altre punt.
El joc planteja un munt de situacions que es poden resoldre de diferents maneres. Per exemple el tutorial: Comences el joc amb una espasa trencada, un arma que no és millor que anar amb els punys i quan et trobes el primer enemic de veritat resulta que és ni més ni menys que el boss de la zona. Aquí és quan la gent diu que el joc és difícil ja que enfrontar-te a un boss amb una arma de merda és una putada i extremadament difícil, però tenim tres opcions,matar-lo a base de cops de puny el qual és una feina titanica ja que trèiem 2 punts de vida, no ens podem curar i el boss te com 2000 punts de salut, podem matar el boss amb unes bombes que ens poden donar com a regal al començar la partida amb les quals el matarem de 4 tocs i la opció més recomanable, fugir i tornar quan ja hagem aconseguit un millor equipament. Bé de fet les opcions que tenim son 4, i aquesta ultima és morir. morir en aquest joc és un esdeveniment diferent que el que trobaríem en altres jocs, aquí la mort forma part de la historia i de les mecàniques, però això ho explicaré en un altre punt.
Sensacions:
Text amagat.
En aquest punt explicaré millor certs punts que he esmentat en l’anterior però basant-me en com ets sents tu al jugar-lo. com havia dit el joc requereix que juguis com ell diu, dons bé, en la resta de jocs soc partidari d’alta mobilitat, armes rapides i si pot ser una a cada mà evitant qualsevol cosa relacionada amb la protecció si aquesta em treu la possibilitat d’esquivar correctament. amb aquest pensament vaig començar a jugar el joc per primera vegada. al cap d’uns minuts l’escut era el meu millor amic i em vaig acabar agafant una arma molt pesada i lenta i actualment jugo amb un escut pesat, armadura pesada i una arma més lenta encara. com havia dit tu ets un merdes més i com a tal més et val anar ben preparat.
Seguint amb aquest punt de que ets un merdes el joc no para de recordar-to, per començar la vida que et treuen els enemics es enorme, un sol enemic el pot matar tranquil·la-ment sobretot si no t’has acostumat als controls, la musica és decadent, tots els enemics important son grans, alguns que també son humanoides et treuen varis caps d’alçada fent que tinguis la sensació de que ets una formiga lluitant contra un gegant. el mon és enorme i no hi ha cap tipus de mapa el qual reforça encara més la sensació de que no ets ningú.
Aquesta sensació fa que quan mates a algun boss o et passes una zona et sentis el puto amo ja que contra tot pronòstic n’has sortit victoriós, encara que ho hagis hagut d’intentar 100 vegades.
Aquesta imatge descriu clarment la sensacio de joc ;)
Seguint amb aquest punt de que ets un merdes el joc no para de recordar-to, per començar la vida que et treuen els enemics es enorme, un sol enemic el pot matar tranquil·la-ment sobretot si no t’has acostumat als controls, la musica és decadent, tots els enemics important son grans, alguns que també son humanoides et treuen varis caps d’alçada fent que tinguis la sensació de que ets una formiga lluitant contra un gegant. el mon és enorme i no hi ha cap tipus de mapa el qual reforça encara més la sensació de que no ets ningú.
Aquesta sensació fa que quan mates a algun boss o et passes una zona et sentis el puto amo ja que contra tot pronòstic n’has sortit victoriós, encara que ho hagis hagut d’intentar 100 vegades.
Aquesta imatge descriu clarment la sensacio de joc ;)
Jugabilitat:
Text amagat.
Aquí no m’enrollare tant, simplement m’encanta. És un sistema de combat complex però molt satisfactori i citant a DayoScript: “Darse de hostias aqui és un placer.”
Historia:
Text amagat.
És meravellosa però no us en diré res. Només diré que l’haureu de buscar ja que aquí no tindreu un narrador explicanvos un conte, aquí esteu vivint una historia i a traves de l’escenari la posició dels enemics, objectes… haureu d’anar esbrinant el que ha passat.
Escenaris:
Text amagat.
Aquí mencionaré només els moments: AHHHHH. el mon és NO lineal així que hi han moltes maneres d’arrivar a un lloc, un moment AHHHHH es produeix quan te n’adones que una zona connecta amb una altre per un camí que no sabies
Conclusions:
Realment podia seguir comentant coses, però no vull passar-me aquí tot el matí i son coses que per veure-les bé hauríeu de jugar-lo. així que la conclusió és la següent:
https://www.g2a.com/dark-souls-prepare- ... lobal.html
Aquí podeu trobar-lo de 5 a 10 euros aprox
Nota personal 10/10
Nota realista 9/10