Dark Souls

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

Dark souls


Imatge

Fitxa tècnica


Desenvolupador: From Software
Publicador: Namco Bandai
Director: Hidetaka miyazaki
Data de publicació: 22 setembre 2011
Genere: Rol
Plataforma: PS3, Xbox 360 i PC
Duració: aproximadament 40 hores
rejugabilitat: practicament infinita

Sinopsi:



La veritat és que no té una sinopsi clara, ja que aquest, és un joc que no t’explica una historia com a tal sinó que l’has de buscar tu, així que us deixo la cinemàtica inicial

https://www.youtube.com/watch?v=ItWdR7B8Td8


Opinió personal:


Aquest és el meu joc preferit, amb diferencia, i tinc varis motius pels quals està en aquesta posició.

Dificultat:


Text amagat.
Comencem amb el fet de que el joc és complicat. Us trobareu molta gent que us diu que el joc és difícil i per “jugadors hardcore” Peró res més lluny de la realitat, el joc no és difícil sinó que requereix que juguis com ell dicta, ja que aquí no ets un superhome capaç de partir muntanyes per la meitat, tu ets un merdes més i això requereix que juguis amb cap.
El joc planteja un munt de situacions que es poden resoldre de diferents maneres. Per exemple el tutorial: Comences el joc amb una espasa trencada, un arma que no és millor que anar amb els punys i quan et trobes el primer enemic de veritat resulta que és ni més ni menys que el boss de la zona. Aquí és quan la gent diu que el joc és difícil ja que enfrontar-te a un boss amb una arma de merda és una putada i extremadament difícil, però tenim tres opcions,matar-lo a base de cops de puny el qual és una feina titanica ja que trèiem 2 punts de vida, no ens podem curar i el boss te com 2000 punts de salut, podem matar el boss amb unes bombes que ens poden donar com a regal al començar la partida amb les quals el matarem de 4 tocs i la opció més recomanable, fugir i tornar quan ja hagem aconseguit un millor equipament. Bé de fet les opcions que tenim son 4, i aquesta ultima és morir. morir en aquest joc és un esdeveniment diferent que el que trobaríem en altres jocs, aquí la mort forma part de la historia i de les mecàniques, però això ho explicaré en un altre punt.



Sensacions:


Text amagat.
En aquest punt explicaré millor certs punts que he esmentat en l’anterior però basant-me en com ets sents tu al jugar-lo. com havia dit el joc requereix que juguis com ell diu, dons bé, en la resta de jocs soc partidari d’alta mobilitat, armes rapides i si pot ser una a cada mà evitant qualsevol cosa relacionada amb la protecció si aquesta em treu la possibilitat d’esquivar correctament. amb aquest pensament vaig començar a jugar el joc per primera vegada. al cap d’uns minuts l’escut era el meu millor amic i em vaig acabar agafant una arma molt pesada i lenta i actualment jugo amb un escut pesat, armadura pesada i una arma més lenta encara. com havia dit tu ets un merdes més i com a tal més et val anar ben preparat.

Seguint amb aquest punt de que ets un merdes el joc no para de recordar-to, per començar la vida que et treuen els enemics es enorme, un sol enemic el pot matar tranquil·la-ment sobretot si no t’has acostumat als controls, la musica és decadent, tots els enemics important son grans, alguns que també son humanoides et treuen varis caps d’alçada fent que tinguis la sensació de que ets una formiga lluitant contra un gegant. el mon és enorme i no hi ha cap tipus de mapa el qual reforça encara més la sensació de que no ets ningú.

Aquesta sensació fa que quan mates a algun boss o et passes una zona et sentis el puto amo ja que contra tot pronòstic n’has sortit victoriós, encara que ho hagis hagut d’intentar 100 vegades.
Imatge
Aquesta imatge descriu clarment la sensacio de joc ;)



Jugabilitat:


Text amagat.
Aquí no m’enrollare tant, simplement m’encanta. És un sistema de combat complex però molt satisfactori i citant a DayoScript: “Darse de hostias aqui és un placer.”



Historia:


Text amagat.
És meravellosa però no us en diré res. Només diré que l’haureu de buscar ja que aquí no tindreu un narrador explicanvos un conte, aquí esteu vivint una historia i a traves de l’escenari la posició dels enemics, objectes… haureu d’anar esbrinant el que ha passat.


Escenaris:


Text amagat.
Aquí mencionaré només els moments: AHHHHH. el mon és NO lineal així que hi han moltes maneres d’arrivar a un lloc, un moment AHHHHH es produeix quan te n’adones que una zona connecta amb una altre per un camí que no sabies


Conclusions:


Realment podia seguir comentant coses, però no vull passar-me aquí tot el matí i son coses que per veure-les bé hauríeu de jugar-lo. així que la conclusió és la següent:

Imatge

https://www.g2a.com/dark-souls-prepare- ... lobal.html

Aquí podeu trobar-lo de 5 a 10 euros aprox

Nota personal 10/10
Nota realista 9/10
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

JO HI HE JUGAT!

He de dir que hi va haver un temps que hi vaig estar força enganxat i em vaig plantejar fer el post a Tadaima, però no volia explicar res de la història ni res així que crec que ho has fet perfecte! :lloa:

Vaig començar a jugar al DS perquè un amic es va comprar el 3 quan va sortir i em va convidar a jugar mentre ell mirava i es reia de mi (tipus la sèrie de Loulogio + Outconsumer, molt recomanable sobretot si hi has jugat, et parteixes de riure). Em va atraure força i vaig baixar-me el primer per provar-lo a casa.

He de dir que després de que el cavaller fosc del burgo de los no muertos em violés bastament, només després que la resta de enemics "normals" es celebressin festins amb el meu pobre negre cavaller cop rere cop, vaig deixar el joc xD

Però després el vaig reprendre i amb ajuda de alguna guia de tan en quan (perdoneu-me xD) i dels videos del Lou, vaig anar avançant, però l'he deixat aparcat i no he continuat. M'he quedat (crec) quan
Text amagat.
a la ciutat subterrània, intentant desesperadament trobar el lloc on hi ha el següent boss mentre tothom m'enverina i em destrossa el personatge...

Per sort vaig poder aconseguir una espasa de caballero oscuro que reparteix a base de bé! :banana:

A mi m'agrada més esquivar que aguantar els cops i vaig amb armadura pesada i anell de Havel

El 3 també l'he deixat, ja que jugo a casa de l'amic i bc examens no quedem ja per jugar. Em vaig quedar a
Text amagat.
la zona pantanosa, també amb el puto verí, encenent les torxes abans dels Abyss Watchers


No se, el recomano molt per tothom que els hi moli el rollo sadomasoquista i també els que busquen un desafiament. Li poso un 9/10 als dos jocs ja que la història, la música i el disseny és espectacular, però la jugabilitat (del 1, sobretot) deixa molt que desitjar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kouen Ren
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Fear The Old Blood
Entrades: 32
Membre des de: 18 ago. 2016, 21:02
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

És sens dubtes una de les meves sagues de videojocs preferides xD No hi ha cap joc de la saga en el que no m'hi hagi deixat menys de 300 hores. Vaig començar amb el dark 1, després vaig jugar al 2, després el demon's, el bloodborne i finalment el 3

És un tipus de joc que m'agrada pel seu realisme, hi ha més d'una persona que em diu que moltes vegades és injust perquè si no t'ho saps et mors el primer cop que passes per certs llocs, però a mi m'encanta, això hauria de ser normal, és evident que els enemics no t'hi han convidat i no tenen per què donar-te peixet xD
Tot i això, a mi el que m'atreu no és la dificultat, és la inmersivitat d'un món fet al més pur estil Berserk on pots trobar personatges de tot tipus... n'hi ha que t'inspiren confiança, n'hi ha que no però vols saber què és el que farà i els segueixes el joc, n'hi ha que sempre et demanen ajuda i al final et sorprenen... i el més èpic és que això es trasllada també a l'online on pots trobar des del tio més honrat al mes miserable.
Per a mi el millor és el dark 1 on el mapa et fa flipar en colors cada cop que conectes un punt amb un altre i te sens dubte els combats més èpics i els personatges més entranyables. (també és el que més hores he jugat i més Lore interpretat xD)

PD: per cert, els dlc d'aquesta saga són una maravella que val la pena comprar
Imatge
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

Bank, t'animo moltisim a rependrel i acabar-lo, inclus si vols et puc fer una mica de "Sherpa" :D

Jo no considero que la jugabilitat de l'1 sigui dolenta, a lo millor és una mica incomode ja que és un sistema de combat molt diferent d'altres jocs, pero el trobo extremadament adequat pel tipus de joc que és.

Kouen Ren, tens tota la raó sobre lo dels DLC de fet no conçebeixo el dark souls 1 sense l'artorias de l'abismo

Per cert soc l'unic que li molaria un coperatiu del dark souls 3?
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Kouen Ren
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Fear The Old Blood
Entrades: 32
Membre des de: 18 ago. 2016, 21:02
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Kharu ha escrit:Bank, t'animo moltisim a rependrel i acabar-lo, inclus si vols et puc fer una mica de "Sherpa" :D

Jo no considero que la jugabilitat de l'1 sigui dolenta, a lo millor és una mica incomode ja que és un sistema de combat molt diferent d'altres jocs, pero el trobo extremadament adequat pel tipus de joc que és.

Kouen Ren, tens tota la raó sobre lo dels DLC de fet no conçebeixo el dark souls 1 sense l'artorias de l'abismo

Per cert soc l'unic que li molaria un coperatiu del dark souls 3?

precisament del 3 no voldria un cooperatiu, sóc un gran hater de les invasions i si vols jugar amb un amic t'impedeixen passar-ho bé i avançar en aquesta entrega. En l'1 i el 2 si que m'ho passo bé fent coop xD si us interessa jo jugo amb ps3/4
Imatge
Respon