RUST

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Títol: RUST
Gènere: Aventura, Supervivència, Jugador contra jugador, Online, fabricació de base
Data de llançament: 11 Desembre de 2013 (Actualització general a principis del 2016)
Companyia: Facepunch Studios (Creador del conegut Garry's Mod)
Plataformes: Microsoft Windows
Preu: 19'99€


Resum


Rust és un joc que podríem denominar com a "indie". És un projecte dut a terme per poques persones, que ha estat fins ara en versió alpha Tot i ser un joc completament lliure de bugs, glitches o hacks. El joc està en constant millora, així que és difícil avorrir-se ja que cada mes hi ha coses noves.

Objectius


L'objectiu principal de Rust, com tots els jocs de supervivència, és sobreviure. El joc consisteix en crear-se una casa amb els recursos que s'hagin recol·lectat el més sòlida possible perquè els jugadors enemics no hi puguin entrar. Un cop tens la teva casa i ja has recol·lectat prou recursos com per fer una bona quantitat de pólvora, pots intentar entrar a la casa del teu veí i robar-li tot el seu botí.

El principal problema de rust, és que és un joc difícil a l'hora de jugar-hi sol, per això mateix, desde ara mateix faig una crida a tothom qui hi estigui interessat de jugar-hi o que hi jugui per unir-nos tots en un mateix servidor i començar a demostrar qui mana.

PD: Anire actualitzant aquesta entrada, segons tingui temps, ja que és un joc molt complex com per explicar-se només amb un parell de paràgrafs.

Text amagat.
Imatge


Text amagat.
Imatge


Pagina oficial: https://playrust.com/
STEAM:http://store.steampowered.com/agecheck/app/252490/
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

EI!
Doncs fa poc em vaig viciar a veure videos del RUST per youtube i em va picar el gusanillu de jugar-hi... I MOLA MES DEL QUE M'ESPERAVA! Si t'agrada constuir aquest joc es quasi ilimitat per que puguis ferte cases impossibles i divertides, amb camps ilegals de carbasses que venen molt bé per halloween... i FINS I TOT PINTAR COSES I FER UN MUSEU DE ELMOS!!! XD
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Mola moltissim anar a buscar gent, trobar casetes amagades i raidejarlos (enara que molaria mes apendre a disparar i no deixar que em matin a la primera pels nervis XD). Com diu el @Morte-Diem, si jugues a aixo SOL seria impossible a no ser que siguis un faker o algo. Mola també que hi hagin tants servidors amb diferents ajudes o coses i la comunitat de dintre del joc es activa i grasiosa. Mola mola!

A veure si algú s'anima a jugar-lo amb nosaltres per discordo i a REBENTAR A LA PENYA!!
(CASA NOSTRE, ARRIBA ESPAÑA!: )
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon