Pàgina 1 de 2

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 15 juny 2016, 18:20
Autor: Minatoni
Uau!

A l'E3 han fet pública un poc més d'informació del nou Zelda, per a la Wii U. El seu subtítol serà Breath of the Wild i és... espectacular!

Imatge

En aquest joc podrem gaudir d'un món obert i enorme, amb un estil gràfic entre Wind Waker i Skyward Sword que a mi, personalment, m'encanta.

El subtítol deu fer referència al vincle que hi haurà ara entre en Link i la natura, ja que en aquest joc podrem fer servir una destral per talar arbres i podrem caçar i cuinar el que recollim (això de caçar em recorda a l'Assassin's Creed III en certa manera).

Podrem recollir les armes que deixin els nostres enemics, ja que es faran malbé i canviar la roba i armadura que duguem posada (tot i que tots ens imaginem que en algun moment tornarem a portar la roba verda i l'Espasa Mestra).

Bé, us deixo amb un vídeo amb el que ho veureu millor.



Més imatges:

Text amagat.


No sé vosaltres, però tinc un hype de collons gran, molt gran!

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 15 juny 2016, 20:16
Autor: Ereza
Ue! Havia pensat de crear el fil però veig que ja t'hi has avançat :D

Jo també tinc força hype, i he de dir que el tràiler en si em sembla fins i tot una mica pobre comparat amb el que s'ha anat veient en els gameplays.

El fet que afectin a la manera de jugar coses com el vent (per escampar el foc en direcció al vent, per exemple), o la pluja (si hi ha una tempesta i vas vestit amb metall et poden caure llamps), o que per anar per una zona de gel t'hagis d'abrigar més... Em sembla brutal!

Ara, també hi ha moltes coses que canvien respecte d'un Zelda tradicional: no obtens cors com a tal sinó que has de menjar (o cuinar), no he vist cap rastre de rúpies, no hi ha música sinó només so ambient (no sé si això serà bo o no, però espero que almenys hi hagi zones o escenes amb música...), en Link salta (!), els enemics no estan repartits més o menys aleatòriament sinó que s'agrupen en manades, pots canviar de roba i armes estil RPG (amb punts d'atac/defensa que depenen de l'arma o roba), etc. També diuen que és tan obert que si vols, pots anar directe a lluitar contra el monstre final, però que llavors no t'enteraràs de la història. Quasi tot això diria que és bo, però és un canvi molt gran respecte a la resta de jocs de la saga.

M'ha agradat també la integració de l'amiibo de Wolf Link, almenys fa alguna cosa més útil que la majoria de coses que pots fer a la resta de jocs.

En general m'encanta quasi tot, l'estil visual m'agrada molt i l'entorn està ben aconseguit. I sembla que el mapa serà enoooorme. Ara, hi ha alguna cosa que no veig clara, i que veient els gameplays he pensat que potser és molest. Una és que els "trials" (les mini-masmorres) semblen una mica repetitius, sobretot el principi i final que semblen igual sempre, espero que hi hagi masmorres grans com en altres jocs. L'altra és sobre les armes i escut, veig que es fan malbé molt ràpid i que a més, no en pots portar gaires de diferents a sobre, i potser es farà pesat anar canviant o buscant-ne de noves.

Però bé... Sigui com sigui, a mi ja me n'han venut una còpia (o dues si comptem la versió d'NX xD).

L'espera fins al 2017 (ja no diuen març enlloc ¬¬) es farà llarga...

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 15 juny 2016, 21:39
Autor: Minatoni
Vaja!

Em sap (un poc de) greu haver-te pres el post :p

He de dir que em vaig comprar la Wii U pel Hyrule Warriors i aquest joc, tot i que em fot haver d'esperar tant... (i no van dir que farien una versió també per a la nova consola?).

Bé... de tot el que has dit... no em sona haver llegit res!! Pots passar quatre links (lol)? Gràcies!!

Parlant d'amiibos:

Imatge

Suposo que faran com amb el Twilight Princess Wii U, que amb la capsa venia el Wolf Link... o no.

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 15 juny 2016, 22:04
Autor: Ereza
Minatoni ha escrit:He de dir que em vaig comprar la Wii U pel Hyrule Warriors i aquest joc, tot i que em fot haver d'esperar tant... (i no van dir que farien una versió també per a la nova consola?).
Sí, faran una versió per a l'NX, i sortiran al mateix temps (deien que al març però ara ja no diuen el mes, només "2017" :devil:). Més o menys el que van fer en el seu dia amb el Twilight Princess.

En el meu cas, al principi no vaig voler comprar la Wii U perquè estava descontent amb Nintendo, sabia que l'acabaria comprant igual però no la volia de sortida, perquè amb la Wii principalment s'havien dedicat a treure jocs xorra. Però quan ja hi havia un bon catàleg (i una bona oferta que la deixava en menys de 200€ amb un joc), la vaig comprar. I la veritat és que té autèntiques joies: Mario Kart 8, Super Smash Bros., Xenoblade Chronicles X, Yoshi's Wooly Word, Donkey Kong Country Tropical Freeze, Super Mario 3D World, Super Mario Maker que amb els nivells online enganxa molt, Splatoon (no m'inspirava gens quan el vaig veure però després va caure), i fins i tot et diria que Nintendoland per jugar en grup. L'únic que realment li ha faltat a la consola és un Metroid.
Minatoni ha escrit:Bé... de tot el que has dit... no em sona haver llegit res!! Pots passar quatre links (lol)? Gràcies!!
Hahaha! Quasi tot ho diuen aquí:
Text amagat.

Els amiibos cauran tots, no ho dubto pas xD Però el del guardià sembla gegant!

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 16 juny 2016, 22:08
Autor: SkRENaX
Per als que us interessi, he trobat una notícia al portal Hobbyconsolas on recullen 100 detalls (en castellà) del nou Zelda. http://www.hobbyconsolas.com/noticias/e ... lay-146546
És realment interessant. Quin hype! :sang:

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 16 juny 2016, 23:33
Autor: drew-kun
Jo tambe l'he trobat impressionant, els grafics estan fets a partir d'animacio pero semblen reals, i trobo que les noves mecaniques estan arreglant molt be totes les mancances que tenen els zelda, tot i aixi de moment trobo a faltar que mostrin un temple de veritat, un poblat un jefe..... Enrolleu-vos una mica nintendo.

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 04 des. 2016, 23:00
Autor: Ereza
Fa uns dies va aparèixer aquest nou tràiler, on queda clar que sí que hi haurà pobles, i de passada ens deixen amb uns quants misteris més... :D



El que no m'agrada és que ja ningú parla del llançament al març, i es rumoreja que sortirà cap al juny... :gota:

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 13 gen. 2017, 16:39
Autor: Ereza
Aquesta matinada han ensenyat aquest nou tràiler, i no podria ser més èpic:



Em fa la impressió que estem davant d'un altre joc que revolucionarà la saga tant com ho va fer Ocarina of Time. Em moro de ganes de jugar-hi!

I com sempre, espero que ens deixin escollir les veus en japonès, tot i que no sé pas si serà així... Se'm fa estrany sentir-ho en castellà.

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 13 març 2017, 19:15
Autor: Ereza
Bé, després de portar ja més de 60 hores jugades, crec que puc deixar una opinió més o menys clara :p Intentaré no deixar anar cap spoiler important.

Amb aquestes 60 hores crec que més o menys he completat un terç del joc. És cert que no he seguit només la història principal sinó que m'he dedicat a fer missions secundàries, i sobretot, a una cosa que crec que és la paraula més adient per a aquest joc: exploració.

El nom del joc està perfectament trobat: "Breath of the Wild". I és que és fantàstic veure com tota la naturalesa té vida dins del joc. Pots quedar-te mirant com es mouen els cavalls, o una guineu, o un llangardaix, o un ànec nedant en un llac, i tots tenen un comportament que els fa semblar perfectament reals. Els enemics també entren dins d'aquest joc: per la nit dormen, i de dia els pots trobar fent-se el menjar o bé caçant altres animals salvatges. I amb l'entorn passa el mateix: quan plou, és més complicat escalar perquè rellisques, i quan hi ha una tempesta, cauen llamps i et poden caure a tu si portes objectes metàl·lics, o als arbres (i en aquest cas, es poden originar incendis). L'entorn és molt i molt absorbent, fins al punt que m'he passat estones simplement explorant i gaudint del paisatge.

Pel que fa a la història, pel que he vist fins ara sembla coherent. No s'allunya de la típica història d'un Zelda, però aquest cop em fa la impressió que la Zelda hi té més paper (dic que em fa la impressió, perquè encara sóc lluny d'acabar el joc i saber tota la història).

I pel que fa al sistema de joc, doncs és un funcionament diferent dels altres Zelda, però no em desagrada. Les armes, escuts i arcs es trenquen al cap d'un cert nombre d'usos, la qual cosa t'obliga a anar canviant d'arma. No et quedes mai sense, perquè simplement les robes als enemics, però sí que has de pensar-t'ho una mica abans de malgastar una arma bona. L'altra cosa és que, com sabreu, no es recuperen cors de la mateixa manera que als altres Zelda, sinó que cal cuinar els ingredients que vas trobant pel món (o dels enemics), elaborant receptes per recuperar salut o elixirs per potenciar altres atributs. També dir que hi ha enemics molt potents i que si no estàs preparat, tranquil·lament et poden treure 12 cors d'un sol cop (aquest és el Zelda on més cops he vist la pantalla de "Game over").

El que potser trobo una mica a faltar són les masmorres tradicionals. És cert que hi ha moltíssimes minimasmorres (santuaris), però moltes són senzilles. També hi ha algunes masmorres pròpiament dites, però el mecanisme per resoldre-les també és diferent (no diré res més per no fer spoiler).

En general, i a l'espera d'acabar-lo (crec que encara m'hi puc tirar força estona), puc dir que han aconseguit un joc de 10, digne del hype que ha aixecat. Personalment crec que no supera l'Ocarina of Time, probablement perquè va ser el meu primer gran Zelda i va ser un impacte important, però no tinc cap dubte que el segon lloc el té assegurat. Veurem si quan l'acabi passa al primer lloc, o no.

En resum: completament recomanable.

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Publicat: 25 març 2017, 00:17
Autor: drew-kun
Buenu jo ja porto unes quantes (moltes) hores jugades i per tant puc donar una opinio minimament valida d'aquest joc.

I la començo amb un punt negatiu, que es l'enorme gir que ha donat la saga. No dic que sigui en la direccio equivocada, sino que ha estat massa gran per als que ja portem temps seguint-la. Es cert que A link between worlds ja va començar a incloure algunes de les mecaniques del joc com l'exploracio mes lliure o les millores pel traje i la master sword, pero si ALBW es un pas de pardal BOTW es un pas de gegant i aixo al principi m'ha descol·locat una mica.

Despres esta el tema de les noves masmorres. Els santuaris em sobren una mica. Hagues preferit menys masmorres pero mes profundes, no mil sales amb un sol puzzle repartides pel mon i totes amb la mateixa estetica (i l'escena del principi i del final em sobren una mica. Vale la primera vegada pero quan ja en portes unes quantes es fa realment cansino). I pel que fa a les masmorres "de veritat"
Text amagat.


Pero buenu passem a lo bo. Primer el gran encert que es posar elements d'RPG a la saga, ja que, si es tracta d'un RPG, perquè coi faltaven aquests elements? Elements tan basics com diferents armes o armadures i que cada una tingui un efecte diferent, o una barra (o cercle en aquest cas) de resistencia.

El mon es enorme i et dona llibertat absoluta per explorar-lo i la banda sonora l'acompanya perfectament. En un principi no m'acabava de quadrar ja que no transmetia la motivacio per l'aventura que sol transmetre, sino calma i llibertat, perque es el que vol el joc, que de tant en tant t'aturis a contemplar aquest paisatge que amb tanta cura han preparat, que l'exploris a fons i el disfrutis. Pero el paisatge no es l'unic que s'ha treballat a fons en aquest joc, el mon es realista: l'herba es mou quan hi passes pel mig, les armes de fusta es cremen si els hi acostes foc, els esquitxos de l'aigua es veuen, els personatges i els animals reaccionen d'acord amb el teu comportament, les fletxes que fallen les pots recollir, els objectes roden per avall si fa baixada (el qual es una putada quan mates un monstre en un pendent), etc. Perque veieu a que em refereixo us deixo uns videos que ho ensenyen (per si hi ha algun fan, lamento la comparacio amb el Horizon Zero Dawn, no es la meva intencio criticar-lo, es nomes que el video esta fet aixi):

Text amagat.


A mes l'argument s'adapta molt be a aquesta llibertat per explorar, basicament et despertes 100 anys despres de caure en una guerra, no recordes res i has d'anar voltant perque se't refresqui la memoria. Algo aixi com a Dark Souls, que t'has de buscar tu la historia.

Tambe te una bona corba de dificultat. Al principi de l'aventura hi ha un "tutorial" i ho dic entre cometes perque pot durar prop d'una hora i pico en la que tens una petita zona (petita nomes si la comparem amb la resta del mon) amb quatre santuaris que t'ensenyen a utilitzar els diferents objectes del joc i que alhora et permeten entendre com funciona aquest mon en general. Un cop el completes ets del tot lliure, si et surt dels collons (i si a mes els tens molt ben posats) pots anar a la batalla final.

El combat es putament satisfactori i te n'adones quan lluites amb un jefe. En altres jocs els jefes son com una endevinalla, ja que hi ha una unica manera de derrotar-lo i l'has de trobar, aqui en canvi has d'aprofitar al maxim el terreny o els diferents tipus d'armes que tens. I el mateix quan assaltes l'amagatall d'uns bokoblins, necessites fer-te les teves propies tactiques si vols sortir-te'n amb exit, com ara matar al guardia primer per evitar que et vinguin en massa, fer petar un barril de polvora o llençar-los una caixa de ferro al cap amb l'iman.

En definitiva, es un joc 10/10 tal com diuen? No i no te perque, es el que deia amb uns quants al metro de Barcelona, el joc perfecte no existeix, i fins i tot un gran titol com aquest te les seves mancances. El gran problema que hi he trobat ha estat el gir tan brusc que ha donat la saga. Vale que potser necessitava un rentat de cara pero no se fins a quin punt calia trencar amb les mecaniques ja establertes. De fet en un principi em va semblar que s'assemblava mes a altres jocs que als propis zelda. Aixo vol dir que no m'ha agradat? Ni de bon tros, al contrari, pocs jocs m'han tingut tan enganxat com aquest. Pero per al proper joc, no podem casar el que ja funciona amb la innovació? (El primer que vull que recuperin es l'ausencia de veus, o almenys que et deixin triar l'idioma. En la versio espanyola, si be alguna com la de l'arbre Deku esta molt ben trobada, amb altres com la de l'Impa o la del noi goron m'es impossible prendre'm en serio la trama)