Fantasy Life

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Fantasy Life es un RPG per Nintendo 3DS i 2DS a l'estil del WoW i altres d'aquest genere.
El joc inclou elements com oficis, vida diaria, misions secundaries, opcio de comprar i decorar fins a 3 cases propies, etc
Tambe inclou mode multijugador fins a 2 amics dintre la teva partida via internet o area local, fent misions en conjunt per superar monstres que tu sol no podries.

Imatge

La principal característica d'aquest joc és que, en crear el teu personatge, pots triar una dels 12 oficis que hi ha disponibles. Segons el que escullis les teves missions seran diferents, hauràs de realitzar diferents treballs i aniràs aconseguint unes habilitats o unes altres. D'aquesta manera, si tries ser cuiner per exemple, els teus principals missions seran de recol·lectar matèries primeres per poder preparar plats, però si tries ser mercenari teus missions seran principalment d'acabar amb certs enemics.

Personalment recomano començar amb una Ofici combatent (paladi, mercenari, mag o caçador), es mes entretingut fer la historia principal amb aquestes clases (tambe pots llutar amb un ofici no combatent pero es mes pesat).
L'historia principal no es massa llarga i en 15-20h de joc es pot tenir acabada pero a partir de aqui comença la verdadera aventura amb misions per tot el mon i pujar tots els oficis a Semideu, comprar-te les cases,etc sera una tasca amb moltes misions i exploracio.

Oficis

Hi han 12 oficis disponibles, els cuals es poden intercambiar en quasevol moment.
  • Paladí - Ofici Combatent
    Mercenari - Ofici Combatent
    Cocinero - Ofici Artesa
    Miner - Ofici recolector
    llenyataire - Ofici recolector
    Pescador - Ofici recolector
    Ferrer - Ofici Artesa
    Carpinter - Ofici Artesa
    Caçador - Ofici Combatent
    Mag - Ofici Combatent
    Sastre - Ofici Artesa
    Alquimista - Ofici Artesa
Text amagat.
Imatge

Desafiaments

Hi han tres tipus de desafiaments

Misions(per ofici): Misions per guanyar estelles, cada X estrelles pujes un rang (Principiant, Novell, Aprenent, Versat, Expert, Maestre, Heroi i Semideu/legendari)

Peticions de Mariposea: Misions per guanyar cors (dicha), cada X cors pots comprar una bonificacio nova (poder alquilar o compar diferents montures, una o mes mascotes, ampliar el magatzem o la motxilla, comprar mes productes, etc.)

Misions secundaries: Misions per guanyar EXP, or i alguns productes, bones per pujar de nivell al personatge, acumular ingredients i or.

Personatge

Abans de començar escolleixes el sexe, fisonomia, nom i ofici inciar del personatge.
El personatge a mes de pujar el rang dels oficis te un nivell individual (com el WoW xDD), cada nivell que pujis obtindras 2 punts d'estat que podras repartir segons convingui al teu ofici (Força, Vitalitat, Inteligencia, Concentracio, Destresa i Sort)
En el meu cas com a mag es necesita sobretot Inteligencia i Concentracio amb una mica de Sort per fer Atacs Critics.

Mapa

El continent Riveria conte 3 paisos-ciutats: Castolia, Portopolis i Terramago on el protagonista pot tenir una casa a cada lloc.
Al igual que a tots els RPG, a mesura que t'allunyes de les ciutats i avança l'historia cada zona te monstres mes dificils de mantar.
Text amagat.
Imatge



Crec que amb aixo ja n'hi ha prou, qualsevol dubte pregunteu-lo!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Doncs després de passar-me el joc vinc a opinar.

En primer lloc dir que em vaig passar el joc amb unes 90 hores, però vaig dedicar molt temps entre cada part de la història a pujar de rang els oficis, però un cop passat el joc no veig cap motivació per seguir jugant.

Text amagat.
Trobo la història en si molt pesada, et fan anar de una banda cap a l'altra, fent favors als altres i tens una papallona que parla per tu. Des de les petralipsis, tot i que al final tot acaba tenint sentit, considero que et fan donar moltes voltes.

Les parts on la Cloe parla amb el seu pare després de cada part les trobo molt creepy, del tipus s'acaba el món però ells són feliços i evidentment l'has de salvar tu. D'altra banda, les parts de diàleg on "interacciones" són falses, és a dir fins que no contestes el que ells volen et fan la mateixa pregunta un i altre cop. Alguna part es fa molt llarga i interminable, i els "jefes" que has de superar alguns fan pena.

Els temes que més m'han agradat d'aquest joc són poder decorar casa teva (i tenir varies cases), tenir mascotes i la compaginació entre els oficis recol·lectors amb els oficis combatents, ja que crec que es barregen molt bé, és a dir, les pocions que prepares com a alquimista i els plats que cuines com a cuiner et serveixen per curar-te mentre estàs fent missions, per la qual cosa és important no descuidar cap ofici.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Com podeu imaginar estic molt content de que PER FI, sortira un segon joc d'aquesta "Saga".



El joc manté l'estètica del primer però es nota el treball darrere, el meu hype va en augment. Espero que diguin data aviat, si es per Desembre em moriré esperant....
Imatge
Respon