Clash Royale

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bon dia Tadaimatic/ques!!
Avui us porto un nou joc de movil que sera la sensacio al forum :lol: , es tracta de Clash Royale que va sortir ahir per Android, un joc inspirat en Clash of Clans (personatges i tal) pero amb un sistema de batalla diferent. Jo el vaig probar per Iphone fa uns temps i estaba pre-registrat per la versio Android XDD

El joc consisteix en 2 coses basicament, guanyar batalles "Arenes" que et donaran cartes per pujar els personatges de la teva coleccio (o nous) de nivell i a tu mateix.

Arenes


Les Arenes son batalles d'1 contra 1 amb un jugador amb la mateixa quantitat de copes (no de nivell personal) i al guanyar o perdre, perds copes o guanyes (sempre perds menys que guanyes normalment, depen el nivell del enemic).
Cada jugador haura de destruir 2 torres i la torre "rei"amb el teu Equip Belic

Text amagat.
Imatge

Com es guanya una arena?
- Per guanyar una arena s'ha de lluitr per conseguir tirar a terra la torre "rei" del enemic o en el seudefecte, més torres que ell abans de que acabin els 2 min de partida.
En cas de empat, es dobla la quantitat d'energia i dona 60 segons mes, si despres d'aquest 60 segons no hi ha guanyador, comença la mort subita, el primer en tirar una torre del enemic guanya.

Com destruir una torre?
- Per destruir la torre tens a la teva disposicio un Equip Belic de 8 personatges, que tu selecciones entre la teva coleccio segons el teu estil de joc. Com a tot els joc hi han unitats defensives o ofensivs, aeries o terrestres, etc. aixo ho veureu llegint l'info de cada personatge.
Per guanyar s'ha de matar al "rei" enemic pero a cada costat te una torre defensant-lo, aixi que el joc es divideix en dos bandols, aixi que tindras que defensar i atacar per 2 bandols i tenint en compte els personatges que tira l'enemic, no quedarte sense energia, anar guanyant terreny, etc.

Que es l'energia?
- Cada personatge per llençar-lo a la batalla costa X quantitat d'energia que es va recargant continuament, fins un maxim de 10. Logicament quant millor es la carta mes energia costa aixi que va be tenir un equip belic equilibrat per poderte defensar en moments dificils, rapidament.

Perque serveixen les copes?
- Les copes serveixen per puja d'arena, cada arena es mes dificil que l'anterior (logicament) pero tambe dona nous personatges i recompenses per continuar pujant.

Text amagat.
Imatge

Que son les corones?
- Les corones son donades quan tires una torre, serveixen tanct com "gols" (tot i que si et maten el rei dona igual si tu anaves 2 a 1) com "moneda de cambi" per obrir cofres.

Que son els cofres?
- Els cofres son les recompenses, ni han plata, or,etc i tener un temps de desbloqueig, al guanyar arenes et dona un depenent del enemic,etc i dintre hi ha or (per comprar millores ocoses a la tenda), a vegades gemes (ajuden a desbloquejar abans cofres,etc) i cartes (per pujar els teus personatges o descobrirne de nous).

Que es l'equip Belic?
- L'equip belic es el teu equip de 8 personatges disponibles a l'arena, aquest el selecciones d'entre tots els teus personatges a la coleccio, segons el teu gust/estil de batalla, etc.

Text amagat.
Imatge

Video de mostra:

(el tio es motiva bastant, pero ho explica be)

Iphone: https://itunes.apple.com/app/id1053012308?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... lashroyale

Crec que he explicat tot, si teniu algun dubte mes pregunteu-lo als comentaris, gracies!

PD: he ficat les fotos del joc a un spoiler perque queden gegants XDDD
PD2: per entrar a un clan, es te que ser nivell 3.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Uoooh, ara mateix m'el baixo, si s'anima bastant gent podriem fer un clan de Tadaima! :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Buah els de la uni estan tots que no caguen amb aquest joc, que si clans per aquí cartes per allà...

Jo personalment no crec que hi jugui (ja que no he jugat al Clash of Clans i veient el gameplay doncs... meh) però igualment moltes gràcies per la recomanació! :visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bank ha escrit:ja que no he jugat al Clash of Clans
No fa falta haver jugat al Clash of Clans per jugarlo, jo tampoc l'he jugat mai xDDD
Esta inspirat en els personatges pero ja esta, tot i aixi es desicio teva probarlo o no :lol:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Jo me'l acabo de baixar avui, agregueu-me si voleu, el meu nick és: Heilputin :blush:
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

He creat un Clan, es diu Tadaima (com no xD).

Podeu demanar entrar a partir del nivell 3 (abans no deixa :p )
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Shancks ha escrit:He creat un Clan, es diu Tadaima (com no xD).

Podeu demanar entrar a partir del nivell 3 (abans no deixa :p )
Doncs jo estic apunt de pujar al 3, en breus entraré :banana:
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Arnau11 ha escrit:
Shancks ha escrit:He creat un Clan, es diu Tadaima (com no xD).

Podeu demanar entrar a partir del nivell 3 (abans no deixa :p )
Doncs jo estic apunt de pujar al 3, en breus entraré :banana:
Ja ets dins! benvingut jove padawan :urahara:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Doncs avuí ens han fet una xerrada sobre jocs Free to Play amb un professor de la UPF i ha parlat del Clash Royal, que és la polla i tal...

Per resumir-ho, ha calculat el que costaria aconseguir 8 cartes èpiques al nivell màxim en un sol dia:

260.000€ (mil amunt mil avall)

Com a dada curiosa xDD per que veieu com són els jocs free to play :p
Imatge
Josep Navarro Bes
0
1

Hola! Encara jugueu al Clash Royale? Hi puc entrar? No hi jugo sovint però abans sí i tinc un alt nivell. A mi em va agradar molt durant una llarga temporada, però després em va cansar. Si estic en vatros potser m'animi a seguir 😙
Respon