Ingress: el món que t'envolta no és el que sembla

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ingress és un joc de realitat augmentada per als mòbils (Android i iOS) que funciona amb la posició GPS: d'aquesta manera interactues amb portals, que són elements del món real, com poden ser escultures, llocs famosos, i altres punts d'interès arreu de la ciutat.

Això és Barcelona, centrada a la plaça d'Espanya, on es fa el Saló del Manga:
Imatge

No només es pot jugar a les ciutats, sinó també arreu del món, a tots els pobles hi ha portals on jugar.

El joc es desenvolupa al voltant dels portals, que s'originen de la concentració de matèria exòtica (XM) en elements cultural, socialment o d'alguna manera importants. En el joc dos equips es disputen el control dels portals: els Enlightened, que busquen fer evolucionar la humanitat gràcies a aquesta forma d'energia i la Resistance, que volen impedir-ho.

Això s'aconsegueix unint els portals en triangles, i cobrint superfície del món per un dels dos equips.

Aquesta és una gran operació internacional que van fer els Enlightened l'any passat:
Imatge

De tant en tant es van fent esdeveniments, com el que es va celebrar el desembre de 2014 a Barcelona, o aquest novembre passat a Sevilla.

Foto de Darsana Barcelona. Nosaltres estem per allí, pel fons.
Imatge

Aquest joc és ideal si us agrada caminar o passejar (o si voleu començar a fer-ho: he caminat més de 1300km en dos anys) o si us agrada anar d'excursió.

Si el voleu provar (us ho recomano, és molt diferent del que podeu estar acostumats), comenteu-m'ho abans d'instal·lar el joc, ja que us puc reclutar i aprofitar uns premis! ;)

Per acabar, us deixo amb el tràiler:


i un vídeo que explica un poc de què va (té subtítols, també en castellà):
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Per cert, si us interessa, podeu triar l'equip que vulgueu, però jo us recomano els Enlightened. No per cap motiu de la història, sinó perquè és l'equip en el que jo pertanyo, i podria ajudar-vos (possiblement no directament, però sí a través d'algun contacte ;)).

De totes maneres, com he dit abans, parleu amb mi abans d'instal·lar el joc :P. 8)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A Barcelona hi vam anar el Minato, la Nafi i jo! :visca: Va ser realment molt divertit, m'ho vaig passar teta aquell dia!!

A mi, de fet, de l'Ingress el que més m'agrada és el component social que té: pots jugar sol o pots jugar en equip, conèixer gent nova i acabar fent amics. Nosaltres hem conegut un grapat de persones molt amables, que ens van ajudar a aprendre a jugar i que de tant en tant organitzen tinglados, fa poc van fer una barbacoa amb els enemics i és bastant entretingut.

El joc per si és entretingut i t'ajuda a conèixer racons de la teva ciutat (o d'altres) que no coneixies i després està el tema dels esdeveniments, que són molt divertits i en certa manera, et plantegen viatjar a ciutats que si no potser no t'ho pensaries, conèixer altra gent i sortir un poc del teu ambient habitual.

Jo també us recomano que us uniu als Enligthened! Globalment són molt més bona gent, més enrollats i fan menys trampes que els de l'altre equip, tot i que pertot hi ha de tot, però aquesta és la meva humil impressió.

Abans de descarregar-vos res, digueu-li al Minatoncio, està fet tot un sensei! :uki:
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Jo hi vaig jugar durant un temps, tot i que era DELS BLAUS YOHOHOHO ja que tenia uns amics que hi jugaven.

Vaig durar poques setmanes, tot i que la idea m'agradava, però estar tota l'estona pel carrer pendent del mòbil no m'acabava d'agradar. Això si, tenia un GPS de merda que assegut en un bar podia recórrer tots els portals de la ciutat xDD

Però bé, a mi em va agradar i si el Pokémon Go s'hi assembla segur que hi acabo jugant :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jo hi vaig jugar fa un temps, i era de Enlightened, of course, pero com que al meu poble no hi havien portals (tot hi crear-ne alguns) i pujava molt lenta, ho vaig deixar u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Demà dissabte 27 es duu a terme la primera edició d'anomalies de 2016: Obsidian.

Les anomalies són esdeveniments que es fan a una ciutat (normalment, a unes quantes ciutats simultàniament arreu del món, però de manera independent) i que duren bona part de la tarda. En aquest missatge us parlaré d'Obsidian que es durà a terme en aquestes ciutats:

Obsidian 27/02/2016

  • Seattle, WA, USA (Primary)
  • Hamamatsu, Japan
  • Madrid, Spain
  • Milwaukee, WI, USA
  • Rio de Janeiro, Brasil

Obsidian 02/04/2016

  • Hong Kong (Primary)
  • Colombo, Sri Lanka
  • Vienna, Austria (Primary)
  • Copenhagen, Denmark
  • Orlando, FL, USA (Primary)
  • Mexico City, Mexico
  • San Antonio, TX, USA
  • Tucson, AZ, USA
A una anomalia primary la puntuació és superior a les altres, i a més l'staff de Niantic i els personatges de la trama del joc s'hi troben presents. L'horari habitual és començar devers les 14h, tot i que es solen sincronitzar les que esdevenen a fusos horaris similars (per exemple, Vienna i Copenhagen).

Molt bé, però què passa a una anomalia!? Les anomalies serveixen per determinar l'evolució de la història d'Ingress a favor d'un dels dos equips, segons la puntuació que obtinguin en aquest esdeveniment.

Imatge

A cada ciutat es designen 4 clusters, que són zones amb uns 50-100 portals (a Madrid són 70 portals) on es desenvoluparà l'esdeveniment. Separades per una hora de diferència es registren 4 medicions, una a cada cluster. Per exemple,
  • Devers les 14h, al cluster 1 (groc)
  • Devers les 15h, al cluster 2 (magenta)
  • Devers les 16h, al cluster 3 (lila)
  • Devers les 17h, al cluster 4 (vermell)
La medició es fa en un instant aleatori (típicament entre l'hora en punt i els deu minuts següents, per exemple: entre les 14 i les 14.10). Segons l'estat dels portals en aquell moment, els equips guanyen punts.

Aquests esdeveniments són gratuïts i solen reunir molts de jugadors (fins i tot extrangers). Si teniu l'oportunitat de provar-ho, jo us ho recomanaria!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ara comença el quart aniversari d'Ingress!



En celebració d'això, fins dia 30 de novembre, s'obtindran el doble d'AP i també s'obtindran més ítems en hackejar portals!

Si algú vol aprofitar per provar el joc, és un bon moment. Si hi estàs interessat, comenta-m'ho! :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Després del cinquè aniversari del joc, i de la sèrie d'anomalies Exo 5 (na @UkiHana i jo hem assistit aquest cap de setmana a la de Madrid :p) s'anuncia la segona versió del joc: Ingress Prime.



Pel que pareix, tot i que la mecànica es mantindrà, el sistema es refà de zero, aprofitant l'infraestructura de Pokémon GO i del joc que Niantic està fent de Harry Potter. Amb això s'aprofita per introduir una estètica un poc menys friki i més atractiva pel jugador casual.

Imatge

I això no és tot! Han anunciat un anime d'ingress! (Com es nota que els japonesos estan que no caguen amb el joc, eh). Hi ha un gif de 4 segons circulant per Internet:

Imatge

Res, quant al joc, hi ha uns quants vídeos de com comença a ser la nova versió, tot i que no està acabada:

https://streamable.com/98s7e
https://www.youtube.com/watch?v=HhV0VM8QUbY
https://www.youtube.com/watch?v=x-UoYJ10OyM

S'espera que estarà disponible el 2018.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo m'animo a veure l'anime però de cap!! M'interessa molt veure com ho adaptaran, quins personatges posaran, si crearan personatges que seran "jugadors" (que segur que seran de la puta resistència) i si l'argument estarà a l'altura (pareix que ha de costar molt adaptar un joc a anime, però bé, l'Ingress ja té una història al darrere, així que confiem en què s'inspirin en això).


D'altra banda, ara que ho miro bé, el nou disseny no em desagrada. Pareix més... curvilini xD Supòs que m'hi acabaré acostumant, com a tot. Si gasta menys bateria ja m'anirà bé
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops



Pareix que dia 30 d'abril s'emetrà l'anime d'Ingress a través de Netflix!

:3
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon