MTG Arena [Magic The Gathering]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Fa unes setmanes la @manolini i l'@Ereza em van aficionar al joc online del famós "Magic The Gathering". Jo ja havia jugat a jocs d'aquest estil com el Hearthstone i tampoc tenia les expectatives gaire altes, però he de reconèixer que a mesura que l'he anat jugant m'ha anat agradant cada cop més.

No faré l'explicació de les mecàniques del joc de cartes en si perquè crec que la immensa majoria ha sentit a parlar del Magic i perquè a més el joc porta integrat un tutorial que està prou bé.

El joc està encarat al PvP amb moltes opcions diferents; partides normals, classificatòries, esdeveniments, etc.

Amb una setmana de joc, complint les missions del tutorial ja tens totes les baralles bàsiques del joc (són 15 baralles de 60 cartes cadascuna).
Text amagat.
Imatge
Aconseguir cartes noves en aquest joc és molt fàcil i amb un mes de jugar-hi (com jo) ja pots comprar 2 o 3 baralles completament noves i especialitzades al teu gust, el joc et dòna uns "comodins" que pots intercanviar per cartes de la mateixa raresa, i com podeu veure són molt fàcils d'aconseguir (i acumular)
Text amagat.
Imatge
Pujar a la classificatòria és relativament fàcil tenint en compte que jo amb un mes de jugar-hi ja sóc rang "platino".

Quines possibilitats hi ha llavors?
Aquí està la naturalesa del meu post; en el joc es poden fer desafiaments a amics i el joc està disponible per Android i el pot tirar fins i tot una torradora, si hi hagués prou gent podríem organitzar algun torneig òbviament nivell molt amateur, però segur que ens ho passaríem bé.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Morte-Diem ha escrit: 13 gen. 2023, 22:53 Aquí està la naturalesa del meu post; en el joc es poden fer desafiaments a amics i el joc està disponible per Android i el pot tirar fins i tot una torradora, si hi hagués prou gent podríem organitzar algun torneig òbviament nivell molt amateur, però segur que ens ho passaríem bé.
Ei, jo vaig provar el MTGArena quan va sortir per ordinador fa anys i llavors vaig veure que l'anunciaven (em sortia com a anunci a Reddit) per a "mòbils potents" o una merda així.

Imatge

Si ho han optimitzat un poc... l'haurem de tornar a provar...

La veritat és que el joc de MTG és bastant divertit i, si s'hi pot jugar sense gastar-hi pasta... encara millor!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon