The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



M'ha molat com es montà la balsa o juntar les fletxes amb ulls per augmentar la punteria (cosa que a mi m'ajudara xDDD) o donar-li poder d'un element.

Sera entretingut trobar i esbrinar com pujar a les illes celestes.

Crec que em pasare mes estona montant i desmontant coses que fent l'historia XDD

I no tener que estar 10 min pujant una muntanya es un puntas xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Jo com sempre, sense tenir temps ni un duro, miraré els streams de l'@Ereza si compra el Botw 2 :visillo: :riu:
Però té pinta de ser divertit, això de poder explorar per totes les dimensions de l'espai! No sé si ja ho havia comentat, però a veure si la història està més ben muntada i si té alguna relació amb l'Skyward Sword (perquè aquesta funció de "retrocedir" sembla una mica com tirar enrere en el temps), que seria molt interessant. SI TORNA EN GROOSE, M'ENAMORO DEL JOC
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi m'estan encatant els mems que ja hi està haguent.

Va, primer un de collita pròpia:

Imatge











M'encanta com alguns ens hem pres el tràiler seriosament (bé, potser la majoria), mentre una part de la Internet s'ha posat a memejar a sac xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops



Ha sortit un nou trailer amb més fets de la història que ens explicaran en aquest joc. Jo personalment, no puc esperar més a que surti. Quin hype!
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Oriol te m'has avançat!!!

Excuse mua, què és aquesta genialitat? Em sembla que en aquest joc no estarem tan sols i hi haurà una història amb la que interactuar, PER FI.
Heu vist que originals les masmorres? I les noves "races"??

I el GANONDORF REHIDRATAT WUAAAAHUWBFLVBVPFV

La Zelda súper Mononoke però a full eh? Em sembla que haurà caigut en un univers paral·lel o haurà fet un salt en el temps... Jo crec que potser reprenen la idea del A link between worlds d'anar saltant entre un món i un altre? Qui sap... HYPE!

(Si us plau Nintendo, no ens decepcionis més amb els flashbacks i fes que poguem tenir una història contínua).
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Vinc a deixar això (m'encanta aquest canal, si us agrada, té més vídeos amb més detalls del BOTW2):



He de dir que em preocupen les maquinetes de «gashapons» del minut 2:50... Espero que no hi hagi algun sistema amb «gachas». Per exemple, que per X rúpies et donin una arma a l'atzar... No m'agrada gens la idea.

D'altra banda, amb el darrer tràiler han generat força hype, tinc ganes de jugar-hi!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

També m'ha sortit aquest vídeo @Ereza :new_moon_with_face:

La veritat és que la cosa pinta bé. A banda de tot el que ens han mostrat de mecàniques, podem veure que hi passen coses (podem veure la càrrega dels campions o l'escena amb els "milicians").

Imatge
Imatge

Es pot entreveure que passa un temps des del BoTW: na Riju ja no és una nena i en Sidon en algun moment
Text amagat.
guanya una corona
però no immediatament, perquè al tràiler hi surt una escena sense, per tant... supòs que a la història ens contaran com passa això, i si ens conten això també ens contaran altres coses.

L'altra cosa que es pot entreveure un poc és que na Zelda fa coses. Sóc jo... o és de les poques vegades que na Zelda ha fet res? Bé, estic sent un poc injust: Sheik a OoT, té un rol secundari a TP però fa coses. Però a banda d'això i, especialment a BotW, na Zelda no sol fer res. Aquí podem veure que fa alguna cosa. Digueu-li wishful thinking, però... esper que aquestes coses que ha de fer, que pareix que són més emocionals que d'acció, siguin un poc en primera persona i que no sigui mirar l'animació del moment.

Imatge
Aquesta escena em fa sentir incòmode. I crec que experimentar-ho ha de ser brutal, més que veure com li passa a la princeseta de torn.

Imatge
En algun moment ha d'arribar a aquell estat des d'aquesta escena que, per cert, apreciau la triforça? :p

Però vaja, que segueix sent una damsel in distress com podem veure a l'escena final ("you must find me").

Imatge
Això és un poc una tonteria, però... un vaixell volador? N'havíem tengut mai cap? Ja era hora, potser? Hahaha.

Imatge
I ja veiem com en Link acaba amb el braç fet pols. A veure, ja està bé "carregar-se" l'espasa mestra perquè així no estiguis amb objectes totpoderosos des del principi del joc, però pareix que l'haurem d'arreglar d'alguna manera, perquè en parlen explícitament al tràiler, de l'espasa.

Llavors... hi ha dos personatges nous:

Imatge
Aquesta cosa que pareix en Beerus de Bola de Drac Súper i

Imatge
Aquest personatge que pareix na Zelda i van vestides exactament igual.

El paral·lelisme entre na Zelda i aquest segon personatge és superevidentíssim i no fa falta parlar-ne crec.

Per acabar, vaig trobar això (perquè evidentment no me'n vaig adonar).



Pot tenir bastant de sentit, eh? A més, si les comptam, n'hi ha 7... clar que podrien ser la recompensa de les set masmorres i ja està, però... i si
Text amagat.
són 4 dels campions i 3 dels usuaris de la triforça?
:worrypensa:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Minatoni
Doncs tot això que dius té molt sentit, i sí que havia pensat que aquesta Zelda "negra" s'assemblava molt a la Zelda... Tu creus que es tracta de que hi ha una mena d'univers paral·lel sota Hyrule amb una civilització antiga així tribal on hi ha una Zelda per a aquella tribu? Hmmm
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estel ha escrit: 16 abr. 2023, 11:14 @Minatoni
Doncs tot això que dius té molt sentit, i sí que havia pensat que aquesta Zelda "negra" s'assemblava molt a la Zelda... Tu creus que es tracta de que hi ha una mena d'univers paral·lel sota Hyrule amb una civilització antiga així tribal on hi ha una Zelda per a aquella tribu? Hmmm
a sota... o a sobre :pervertroll:

llavors, el braç tunejat d'en Link s'assembla molt al disseny d'aquesta gent (crec que al tràiler 2 ja es va dir que eren els Zonai), així que, o bé l'han guarit d'alguna manera o li han fet un canvi de braç, com qui fa un canvi de cromos
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Queden menys de 2 setmanes per que surti!!!!!!! Quines ganes :uki: :uki:

@Minatoni al final que faràs, et pillaràs la Switch i el joc?
Imatge
Respon