The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops



La seqüela de Breath of the Wild ja té data d'estrena! 13 de maig!
Què en penseu? :crispetes:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ostres, no ens mostren gaire cosa més a part del nom i la data d'estrena...

No sé, seguesc veient el mateix que ja sabíem: hi ha com dues versions d'en Link: la que va de blau com al BOTW i la que va de verd, amb el braç tuning...

Pareix que m'hauré de comprar una switch...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

A veure, el joc molara un ou i aixo es indiscutible. M'agraden les noves idees amb les que treballen com la Celestea d'Skyward Sword pero ben feta, la mecanica del retroces temporal, la plataforma de l'ocell o el fet que hi hagi dues estetiques per a en Link, aparentment una pel passat i una pel present.

L'espasa maestra de llum del logo tambe em crida molt l'atencio. Jo crec que ve algo que ens sorprendra.

I la data de sortida, 13 de maig, em va be sempre i quan surti al mercat un joc ben fet i treballat, que no l'hagin llençat amb les presses per calmar als fans, pero tenint en compte que tots els altres titols de la saga estan molt ben treballats amb molt de mimo i atencio al detall, aixo em deixa bastant mes tranquil.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

drew-kun ha escrit: 14 set. 2022, 09:28 I la data de sortida, 13 de maig, em va be sempre i quan surti al mercat un joc ben fet i treballat, que no l'hagin llençat amb les presses per calmar als fans, pero tenint en compte que tots els altres titols de la saga estan molt ben treballats amb molt de mimo i atencio al detall, aixo em deixa bastant mes tranquil.
Hmmm... ara pensava... El BOTW va ser el primer que va tenir DLC. És cert que no eren super importants, però si els ha anat bé, el més probable és que en tornin posar. I, aquesta vegada, potser seran un poc més importants.

No crec que treguin un joc incomplet, però potser sí que tendrem encara més DLC.

De tota manera, no crec que haguem de passar gaire pena perquè no hagin tengut prou temps: amb 6 anys i 2 mesos és la vegada que ha passat més temps entre jocs principals de la saga del Zelda (entre Link's Awakening (SNES) i Ocarina of Time (N64) van passar 5 anys i 5 mesos).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 14 set. 2022, 11:40
drew-kun ha escrit: 14 set. 2022, 09:28 I la data de sortida, 13 de maig, em va be sempre i quan surti al mercat un joc ben fet i treballat, que no l'hagin llençat amb les presses per calmar als fans, pero tenint en compte que tots els altres titols de la saga estan molt ben treballats amb molt de mimo i atencio al detall, aixo em deixa bastant mes tranquil.
Hmmm... ara pensava... El BOTW va ser el primer que va tenir DLC. És cert que no eren super importants, però si els ha anat bé, el més probable és que en tornin posar. I, aquesta vegada, potser seran un poc més importants.

No crec que treguin un joc incomplet, però potser sí que tendrem encara més DLC.

De tota manera, no crec que haguem de passar gaire pena perquè no hagin tengut prou temps: amb 6 anys i 2 mesos és la vegada que ha passat més temps entre jocs principals de la saga del Zelda (entre Link's Awakening (SNES) i Ocarina of Time (N64) van passar 5 anys i 5 mesos).
Jo ja el tinc reservat al Game :riu:

Parlant del si esta currat o no, la mes gran part del diseny del mapa ja la tenen feta com a base, nomes tenien que modificarla i disenyar la nova historia. Massa treballat diria jo, 6 anys desde l'anterior es molt temps xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops



Han publicat aquest tràiler nou al Direct d'avui. Què us sembla?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Pell de gallina amb l'escena final del trailer. Sembla ser que tornarem a tenir molt bona història, alguns diuen que aquest joc hi estarà més centrat.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Simplement genial, llastima que no hagin tret una Switch (la rumorejada Switch 2 o pro) amb mes potencia per l'ocasió, seria brutal poder jugar-lo a 60fps tots l'estona.

Se que es una tonteria, però m'han molat els vehicles, sobretot el volador. Mantenen l'estètica Zelda pero mes avançat tecnològicament que anar tot el mapa a cavall i el planejador xDD

La reserva son 3€ i serà més fàcil obtenir la coleccionista
Imatge
@Minatoni @Oriol @drew-kun @Estel @Ereza
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Doncs jo estic Hypejadissim. Em sorpren que siguent l'ultim nintendo direct abans del llançament no hagin especificat gaire mes sobre el joc. Futur direct basat en TOTK o voldran que entrem al joc verges? Segueixo tenint curiositat per les mecaniques, pel que sembla tot funciona a traves del seu braç bionic (i enlloc de la pedra sheikah porta piles de recanvi; min 1:38). Aquest brilla quan activa un mecanisme, dispara una fletxa o fa servir l'equivalent als moduls de la tablet del 1r. Es van quedar moltes coses al tinter sobre l'antiga civilitzacio sheikah i la seva tecnologia i sembla ser que aqui resoldrem molts dels dubtes.

El preu es de 70 pavos? M'es igual, jo per aquest te'n pago 80 si cal, perque segur que valdra molt la pena.

Una pregunta, m'he vist tambe el trailer en angles i soc l'unic que creu que caldria despatxar al director de doblatge de la versio anglesa? En la versio espanyola la veu d'en (Ganondorf?) em sembla bastant mes encertada
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Shancks ha escrit: 10 feb. 2023, 19:13 Simplement genial, llastima que no hagin tret una Switch (la rumorejada Switch 2 o pro) amb mes potencia per l'ocasió, seria brutal poder jugar-lo a 60fps tots l'estona.

Se que es una tonteria, però m'han molat els vehicles, sobretot el volador. Mantenen l'estètica Zelda pero mes avançat tecnològicament que anar tot el mapa a cavall i el planejador xDD

La reserva son 3€ i serà més fàcil obtenir la coleccionista
Imatge
@Minatoni @Oriol @drew-kun @Estel @Ereza
Imatge
Respon