Hogwarts Legacy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ara SÍ, ARA SÍ!

He hagut de pujar 4 nivells fent secundàries de merda que les odio amb tota la meva força per finalment obtenir una cinemàtica de 2 minuts en què surt na Weasley fent de Dumbledore. I sabeu què és el pitjor? Que al meu joc guanya Slytherin però ara que el Minato està jugant amb Gryffindor al seu joc guanyarà aquesta casa i em molesta que no guanyi Slytherin sempre perquè és l'única casa que ho mereix.


Ara que ja l'he acabat, dir que m'ha encantat el joc al 100% i que no em queda gaire per explorar però que, sincerament, ara ja em fa més peresa que res anar explorant així que ho deixaré estar durant un temps (mentre miro com el Minato es precipita a l'infern per jugar amb un Gryffindor) i quan ell acabi la seva partida, potser jugaré amb un Hufflepuff per fer la missió on vas a Azkaban, que tanmateix no em durà gaire temps arribar-hi i tinc curiositat per veure-ho.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs jo també m'hi he posat.

De moment, m'està agradant bastant, tot i que trob que el joc peca bastant del "oh, ets el protagonista d'un videojoc, hem de fer que facis coses perquè estiguis entretingut que NI DE CONYA faria un estudiant de cinquè de Hogwarts (com lluitar tot el pute dia o que el conserge t'ensenyi l'Alohomora per poder entrar a les habitacions dels profes).

Després d'aquesta queixa inicial, crec que està MOLT bé. El món és espectacular, Hogwarts és ENORME, pots entrar a quasi totes les cases, el combat està bastant bé, els personatges (professors, alumnes) encaixen bastant bé dins el món de Harry Potter... eh, jo trob que és molt recomanable.

Una de les grans crítiques que té el joc crec que és l'espai d'inventari per dur objectes. He trobat aquest "mod" (realment no és un mod) que et permet modificar un savefile i, entre moltes altres coses que són trampes grosses, posar-te molt d'espai a l'inventari. Jo... vos ho recoman.

Salut.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Be, ja me l'he acabat així que ja puc opinar i tal!

Primer dir que m'ha encantat, el fet de poder disfrutar del món de Hogwarts, la màgia, fer encantaments, pocions (massa poques), i merdes vàries de bruixa/mag, ho he disfrutat molt! A més sempre hi ha aquell punt de nostàlgia. Els gràfics super be, que puguis canviar l'aparença de la roba i no anar amb aquelles super ulleres randoms ho he agraït molt xD.

També he de dir que m'ho he passat super be explorant el castell, explorant tots els poblets i el mapa en general, alguns puzles de les coves eren força entretinguts i ha estat molt be, també els puzles de les sales de depulso (si volies aconseguir tots els cofres era xungo...). El castell m'ha semblat curradissim, i em perdia constantment (encara ara m'hi perdo hahahahhahaha), a més m'ha agradat que puguis veure els secrets de Hogwarts, sales que mai s'han vist, passadissos secrets, etc, m'ha encantat!!!

La trama està molt be la veritat, és guai això de la màgia antiga i tal, m'ha agradat molt! Si que és veritat que com diu el @Minatoni fas moltes coses perquè ets el prota del videojoc i que un alumne de 5è òbviament no faria (a veure... hi ha coses que no tenen cap sentit!!!)

Les missions en general m'han agradat molt totes menys les de vol, no se com és amb l'ordinador, però amb la ps4 a mi m'ha costat horrors (sobretot l'última), com ho he odiat... Però be, tan les missions principals com les secundàries m'han agradat. Si que m'agradaria queixar-me una mica de que trobo que hi ha poca xixa principal, osigui... trobo que hi ha poques missions principals, està guai, interessant i tal, però perquè explores i fas mil històries més, perquè sinó el joc te l'acabes molt fàcilment, es nota que és un joc que va dirigit molt també cap als seguidors del món i per a què puguem disfrutar del món, però collons, amplia una mica més la història principal, que les missions principals se'm feien curtes!!!

Una altra queixa que tinc és... en serio m'estàs dient que entrem a 5è i anem a... 6 classes? només??? només aprenem això? Entenc que no poden posar més encanteris perquè potser no tindrien on aplicar-los i tal... però pel simple fet de sentir-te encara més dins del món, crec que haurien d'haver posat més encantaments, més classes, més merdes encara que després no ho utilitzessis... També em sembla curiós que existint un encantament per canviar el color del cabell, hagis d'anar a la perruqueria per canviar-te'l (un encantament que et podrien ensenyar per exemple, és una tonteria d'encantament? si, però almenys tindrien més missions i més classes fetes). És més, aquests encantaments/transfiguracions/maldiciones gitanas i el que sigui que no es fes servir en combat es podria fer servir per fer les proves de merlí, que vaig odiar les del flipendo dels collons!!!!

He de confessar que estic encantadissima amb el Deek i amb la sala de los menesteres, m'encanta! M'ho he passat molt be decorant-la i canviant les coses!! Això si, veig pocs animals... al joc de mobil hi ha més de 50 animals, veure-ho reduït a 13... és com a molt trist... I també dir que quan tens totes les invocacions, o quan acabes el joc o quan arribes al nivell 40 no en tinc ni idea de quin és el motiu, se't fa més gran la sala de los menesteres, cosa que no acabo de trobar la utilitat de que es faci gran quan acabes...

Totalment d'acord amb el @Morte-Diem que han desaprofitat moltíssim tot el tema dels drops animals i vegetals (sobretot els vegetals), no se què collons fer de tants bolets saltarins d'aquells!

I estic d'acord amb tots que el tema dels puzles (sobretot les maleïdes proves de Merlí) es fa molt repetitives. El meu problema més gran amb les proves de Merlí és que arriba un punt en què quan ja has aconseguit les necessàries pels desafiaments del llibre, si fas les que et queden no et donen absolutament res! (a part d'un bonic logro que només et serveix per a la teva pròpia satisfacció) I adamunt t'has de quedar veient com es construeix cada maleïda vegada el puto arc amb el Merlí allà el mig, que si, que molt be, que ja està fet no em deixis veient un altre cop el puto arc sense poder fer res!!!!!

També he de dir que trobo que hi ha poques pocions, em pensava que te n'ensenyarien més, que algunes tardarien més en fer-se (1:30 la més llarga crec, no em donava temps a fer res i em sentia inútil donant tombs per la sala xD) que et comportarien una mica més de feina, però no... poques pocions i poca dificultat en aquest sentit (i utilitat).

En canvi les plantes d'atac m'han encantat! M'he "enamorat" de les cols xines, per favor, feien molta feina xD

Poca originalitat d'enemics, estic fins als collons de trobar-me aranyes fins a la sopa! Entraves en una cova i era un: aranyaaaaaa!!!! Hi havien aranyes a tot puto arreu!!!!!! Deixeu-les una mica en pau, inventeu-vos algun enemic, poseu algú altre o algo, però deixeu de fotre aranyes a tot arreu! On collons estan els dementors i l'expecto patronum?????

Que per cert, em va encantar el "guiño" a la frase del Ron: porque no podian ser mariposas? Amb la missió de "sigue a las mariposas" xDDD, molt fan, em va semblar molt graciós.

Naltrus el tenim per la ps4 i vam agafar el pack que té coses nazis i tal, i he de dir que hi ha una missió com a molt currada on et compres una puta botiga per 1500 monedetes, és a dir, una ganga!!!! Peeeerò resulta que la botiga està encantada i tal, i et segresten dins d'un cofre d'aquells... allò fotia més por que alguna pel·lícula de por que (tristament) he vist!!!! joder quins sustos em van fotre!!!! Crec que en aquest cas s'hauria d'avisar perquè jo no tindré malsons amb això (crec) però hi pot haver gent o nens petits que si que tinguin algun que altre malson al respecte (a veure.... feia bastant de respecte...). Res que la missió està molt be, però t'ho has de prendre amb calma i anar amb pocions, perquè la missió és llargueta i no pots dir: espera que vaig a buscar més pocions xD.

Fins aquí la meva aventura amb la meva bruixa de Slytherin.

Ara comencem amb la de Hufflepuff...

Ja he arribat a la missió on vas a Azkaban i només puc dir que... decepció total! Vull dir... entenc que no puguis fer tota la puta presó, però en serio m'estàs dient que només m'ensenyes un sol passadís i que a més no puc interactuar amb absolutament res? que només hi ha interacció amb una presa i perquè així és la missió? Nse, fes que pugui parlar amb algun pres, o ensenyem una mica més de la presó, algun cofre, alguna nota, algo!!!! Res... un passadís fosc i la tia aquella al final... Molt trist...

Res, en resum (que semblo molt hater i molt criticona xD) m'ha agradat molt el joc, seguiré jugant amb la Hufflepuff, i com que també tinc una mica de TOC i vull tots els logros suposo que hauré de jugar també amb Ravenclaw i tristament amb Gryffindor. Per cert, la sala de Hufflepuff i la de Ravenclaw són les més currades personalment! Estèticament són genials!

Només vull dir una cosa final! I és que l'art s'ha fet Ravenclaw i dins de la sala comuna tenen els lavabos i banyeres!!! Sisi, banyeres!!!!! Però maquíssim tot!! Em vaig indignar molt perquè els Slytherin hem de sortir de la sala comuna per anar al lavabo i a damunt no tenim ni dutxes ni banyeres ni res!!! I amb la de Hufflepuff... no he trobat lavabos ni tan sols fora de la sala comuna, hi ha la cuina, així que podem menjar i beure, però les necessitats les elimines amb algun encantament que no t'ensenyen xD. No se on tenen els lavabos els de Gryffindor, és un dubte que tinc que comença a ser existencial (l'única motivació que tinc per fer-me un Gryffindor).
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Layla ha escrit: 24 maig 2023, 13:05
També he de dir que trobo que hi ha poques pocions, em pensava que te n'ensenyarien més, que algunes tardarien més en fer-se (1:30 la més llarga crec, no em donava temps a fer res i em sentia inútil donant tombs per la sala xD) que et comportarien una mica més de feina, però no... poques pocions i poca dificultat en aquest sentit (i utilitat).
Bastant d'acord amb això de les pocions... És a dir, sempre he pensat que ha de ser una assignatura molt interessant, moltíssim. (bé, en general totes, unes quantes classes més no haurien estat malament, però personalment pocions és una assignatura que m'agradaria fer). I res, que trobo que s'ho han volgut currar molt amb les pocions i tal però el que has dit, que al final doncs són poques, no n'hi ha cap d'extremadament difícil de fer ni res. Hauria molat, per exemple, que la poció multijugos que et donen per transformar-te en el director Black l'haguessis de fer tu. Hauria molat la vida, que haguessis hagut de robar els ingredients o alguna cosa així.
Layla ha escrit: 24 maig 2023, 13:05 Ara comencem amb la de Hufflepuff...

Jo ara també m'he fet un Hufflepuff, es diu Adefesium Arcanius. He intentat fer-lo buenorro però crec que no me n'he ensortit gaire... Encara soc pel principi, ja us diré més endavant què en penso de Hufflepuff.

I bé @Layla, el més important que no ens has explicat... Què t'han semblat els personatges? A mi va ser el que més em va agradar del joc i no ens has dit gaire cosa.
Text amagat.
Explica'ns si vares enviar en Sebastian a la garjola o no!!
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

UkiHana ha escrit: 28 maig 2023, 17:43
Bastant d'acord amb això de les pocions... És a dir, sempre he pensat que ha de ser una assignatura molt interessant, moltíssim. (bé, en general totes, unes quantes classes més no haurien estat malament, però personalment pocions és una assignatura que m'agradaria fer). I res, que trobo que s'ho han volgut currar molt amb les pocions i tal però el que has dit, que al final doncs són poques, no n'hi ha cap d'extremadament difícil de fer ni res. Hauria molat, per exemple, que la poció multijugos que et donen per transformar-te en el director Black l'haguessis de fer tu. Hauria molat la vida, que haguessis hagut de robar els ingredients o alguna cosa així.
Doncs la idea aquesta de fer-te tu la poció multijugos hagués estat super be! Però és que a més no t'he cap sentit que tinguis tants llocs de pocions a la sala de los menesteres quan les pocions et tarden res i menys en fer-se... Esperava molta més cosa al respecte de les classes i de les pocions, crec que és una cosa que en podrien haver tret molt més suc...

I em vaig oblidar també que ens haguessin pogut ensenyar l'expecto patronum, hauria sigut una matada per ells posar-ho al joc? si, però pels fans hagués sigut genial!!! Fer una merda test com el del barret per esbrinar quin animal tens (vamos, que l'acabes triant tu) i visca els patronus per tot arreu!
UkiHana ha escrit: 28 maig 2023, 17:43 I bé @Layla, el més important que no ens has explicat... Què t'han semblat els personatges? A mi va ser el que més em va agradar del joc i no ens has dit gaire cosa.
Text amagat.
Explica'ns si vares enviar en Sebastian a la garjola o no!!
Em van encantar! Els personatges en general em van agradar molt, la Poppy és un amor, tothom necessita una Poppy a la seva vida (em va frustrar no tenir l'opció de quedar-me amb l'ou de drac, jo volia tenir un drac!!!). Amb la Natty em va passar com amb valtrus, se'm va fer una mica pesada la veritat... però be, és gryffindor, què dir... xD però si, osigui, la seva història és interessant però es fa molt repetitiva, ella en general és molt repetitiva, tota l'estona diu el mateix i s'hi recrea...

Als pobres de Ravenclaw ni se'ls veu, que ho trobo normal amb la pedazo sala comuna que tenen de 2 putos pisos i amb banyeres i tal!!!!! (2 pisos i una torre amb una porta tancada que no se què hi ha perquè l'art fa temps que no avança, i necessites obrir-ho amb un alohomora). El pobre Amit és un covard que dóna gust, i trobo que hi ha poca explicació sobre la vida del noi en comparació amb tots els altres personatges.

I ara ja arribem als meus estimats Slytherin! L'Ominis és un tros de pa i em passa com a tu @UkiHana que m'hagués agradat poder saber més d'ell i fer més coses/missions amb ell, trobo que és un personatge molt interessant (i que canvia d'idea molt ràpid xD, passa d'estar enfadat amb tu a confiar-te quasi la seva vida i tot hahahaha). I el Sebastian... pooobre Sebastian. La veritat és que la seva història m'ha agradat molt, em sembla molt interessant i encara estic esperant una puta cura per sa germana!!!!!!
La desesperació de no trobar-la va treure tota la seva part més fosca, i si que el tiet és una mica... capullo, però potser tampoc calia arribar als extrems als que va arribar, però jo crec que allò va ser un moment de desesperació i de no saber què més fer i li va sortir una maldision gitana que no tocava.
Text amagat.
Com que em sabia molt de greu per ell, em va caure molt be, i em va ensenyar les maldisiones gitanas, no el vaig enviar a la presó! Em sabia greu pobret...
@UkiHana tu què vas fer?? hahahahha

M'hagués agradat també saber més del Weasley, crec que s'hagués portat molt be amb els bessons xDDD, s'assembla a ells amb la part de liante i tal, i també m'hauria agradat molt provar el seu últim experiment amb el qual hi vam participar però encara ara el vull provar!!!!!

També ja que hi estic posada opinaré sobre els professors!! La professora Hecat i el Sharp són genials! La Kogawa també, encara que estic enfadada perquè em va treure punts per anar a volar amb l'altre tio quan no em van donar cap altra opció a part d'anar a volar amb ell xD. La Weasley... pobra dona, la directora és ella xDDD.
El Ronen em sembla un professor genial i que realment ensenyar és la seva vocació, quan vaig anar al seu despatx hi havia una nota on hi posava idees de jocs per ensenyar i que així no es fessin tan pesades les classes i em va semblar molt original.

Del d'història de la màgia no se si en puc dir res, és un fantasma!!! si no recordo malament encara el tenien el Harry i els altres xDDD. I al joc del mòbil que en línia temporal és quan el Charlie i el Bill Weasley són estudiants, també el tenim.
Del professor Fig només puc dir que em fa ràbia no haver tingut cap classe amb ell, em sembla molt be que sigui el professor que ens guiï en la història, però hagués estat be fer alguna classe seva també. Igual que amb el de música.

Crec que només em queda la Garlick... personalment no em cau be, és una happy flower de la vida que se n'alegra de que l'antic professor es retirés per causes no massa maques, a part de que a una de les classes li vaig preguntar (sense voler, volia parlar amb un altre i es va posar ella pel mig) si em podia recordar què havia de fer i em va contestar tota borde... no em cau be xD.

Hem de parlar del director Black??? Hem de parlar del pitjor director que hagi tingut Hogwarts!!! Em sembla genial aquest home, passa olímpicament de tot, has arribat tard? doncs ja veurem si et posem el barret! Tens coses per fer? et fots, les meves són més importants! Diners per l'escola? I una merda, els diners van destinats a treurem els "furunculos". Me'n declaro tan fan...

També em declaro molt fan de les notes que et vas trobant per l'escola, ja sigui de cartes que envien cap al Black o de cartes que s'envien entre els professors. La gran majoria són crítiques cap al Black cosa que em va fer riure tantissim.. La conya de criticar al director que fins i tot ho fan els alumnes sense cap tipus de por, em va encantar.

Crec que no em deixo res més per dir... a part de que vaig entrar a la sala comuna de Gryffindor i no, tampoc tenen lavabos! Així que res, si us feu un personatge i voleu anar al lavabo teniu 2 opcions: Ravenclaw (lavabos amb banyeres i tot) o Slytherin (lavabos, fora de la sala comuna, no hi ha banyeres ni dutxes). Els altres van a cagar en un altre lloc!

Ah, i ja que estava vaig contar habitacions. Mentre que les cases que estan a les masmorres tenen les 7 habitacions que pertoquen (1 per curs), les cases que estan a les torres no tenen les 7 habitacions que pertoquen! Així que Ravenclaw i Gryffindor tenen menys estudiants (?).
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs jo també l'he acabat.

Imatge

La veritat és que m'ha agradat molt. Sense ànim d'enrollar-me gaire (ja veurem com va la cosa), és totalment recomanable, tant per fans del món de Harry Potter com, fins i tot, per a aquells que no en són fans.

L'ambientació és brutal: el castell és flipantment flipant. Potser hi fas massa poques coses, però és increïble. Esper que es marquin un BoTW/TotK i reciclin el castell per un joc posterior perquè, si no, haurà quedat infrautilitzat.

El món exterior també està molt bé, però encara hi passen menys coses, sobretot a la part del sud. És una llàstima.

Quant a l'apartat artístic, els gràfics estan molt bé, tenir voice acting per tot és genial i, sincerament, d'aquí cap queixa. Potser la música no destaca molt, però tampoc està malament.

Els puzzles estan prou bé, la veritat, però a banda dels Merlin Trials, que n'hi ha un ou, no hi ha gaires coses més i es torna tot un poc repetitiu.

El combat està molt bé, la veritat. Jo hi he jugat en dificultat "normal" i... ha estat fàcil, no. Has d'anar amb compte amb què fas i tal. Les màgies que pots fer servir estan bastant bé, tot i que al final fas servir les vermelles, les verdes i, les altres, quasi que només per rompre escuts. Tot i que sóc molt fan de la transfiguració hehehe.

La Room of Requirement... és molt opcional. Al final, tot el tema dels animals és per obtenir-ne parts i passa tan desapercebut que pareix que no faci gens de falta. Les pocions, igual. Encara que en Deek estigui proud of all the potions I brewed, la veritat és que no en vaig fer servir gaires. A més, tenint en compte que el joc et va donant Wiggenwelds a rompre... Però bé, trob que és un subsistema que, si et fa ganes encuidar-te'n, el pots fer servir i perdre-hi molt de temps i, si no, doncs no. Per tant, no hi ha queixa aquí. És un poc com la tetera del Genshin: molt opcional.

I ara anem a la història... a veure, podríem dir que hi ha tres "àrees"?

1. La missió principal, amb els keepers i tal: la veritat és que no està gens malament com a història independent. Quasi que el que trob que falla més és que no en sabem res del nostre personatge: què ha fet fins ara? Com és que comença a cinquè? Coneixem els parents de quasi tots els altres personatges. I els nostres!?

Per altra banda, si no fos un joc ambientat en el món de Harry Potter, fins i tot diria que és genial. Però dins el món de Harry Potter... crec que no acaba d'encaixar del tot. Que sí, que agafen quatre idees clau: màgia antiga, goblins i les seves manies i amb això s'inventen una cosa original, però no sé. No em va convèncer dins el món de Harry Potter. Potser el que més em va deixonar va ser que un alumne random la liï tan parda. Ni en Harry fa tantes coses!

2. Les missions d'amistat, amb en Sebastian, na Poppy i tal: GENIALS, però desequilibrades. Les històries d'en Sebastian i na Poppy són ordres de magnitud millors que les de na Natty i aquests tres tenen com 50 vegades més rellevància que el pobre Amit. Deixant de banda el pobre Amit que no sé per què no té història pròpia, la de na Natty no està malament al final, però es fa un poc pesada, supòs que per lo intensa que és. Però sí, el cercle que fa al final està bé i redimeix la història. Na Poppy és un sol i, tot i que l'argument pot semblar un poc senzill al principi comparat amb les dels altres (salvar animalets en comptes de lluitar contra en Ranrok o en Harlow), al final acaba amb un plot twist interessant i, sincerament, és la més maca de totes amb diferència. Per acabar, en Sebastian, un altre intens però, en aquest cas, mig desitges que li vagi malament. És a dir, no, però sí. Crec que al principi és més aguantador, però més endavant, cada vegada es torna més pesat. Trob que la dualitat Sebastian-Ominis està bastant ben aconseguida i que al final hagis de prendre la decisió està molt bé.

3. Les missions secundàries: doncs molt secundàries. Com va dir n'@Oriol, els encàrrecs típics que et comanen a qualsevol joc de rol, tot i que n'hi ha que estan bastant bé. Ara em venen al cap les del castell del sud de tot, que n'hi ha un parell allà mateix i no estan malament.

4. Les classes i els deures: bastant pobres. Sí, tenim UNA classe de cada (més o menys) i està bastant bé, però llavors ja està. A algunes classes tornes a l'aula i et posen un vídeo. Uau.

TLDR: un món enorme i genial omplit de manera un poc pobra amb una història que no està malament, però que no encaixa del tot dins el món de Harry Potter. Tot i això, 100% recomanable.

@Layla, jo no vaig poder trobar banys ni cap història d'higiene bàsica a la sala comuna de Gryffindor. Otakus confirmats.

PS: al final m'he enrollat hahahaha
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Layla ha escrit: 05 juny 2023, 15:27
@UkiHana tu què vas fer?? hahahahha
Doncs em pensava que ho havia explicat i veig que no, terribilíssim error per part meva, em faré un autocrucio a un lloc random, no sé, l'Scriptorium secret de Salazar Slytherin per exemple.

A veure, jo vaig dubtar.

He de dir que crec que vaig ser més crítica amb en Sebastian que la majoria, com a mínim més que en Minato, cosa que m'ha sorprès perquè el Minato sempre va amb els bons i jo amb els dolents. En Sebastian se'm va fer terriblement intensito al final del joc, especialment a la missió aquella que vas a una muntanya i li has de dir, frena melena, que estàs desbaratat.

A més, reconec que mai m'havia agradat com tractava n'Ominis, que em va caure bé de seguida (si ets Slytherin, la presentació de n'Ominis a la sala comuna em va arribar al coraçao) i la qüestió és que en Sebastian es passa la vida com passant del seu millor amic i, sincerament, tractant-lo una mica com la merda. És a dir, va i romp la promesa de no compartir amb ningú el secret de l'Scriptorium i es passa tot el joc en pla "per favor, que no ho sàpiga el puto moralista traumat del meu millor amic". Coses de l'experiència vital suposo, però que vagi d'amagat de n'Ominis i li tingui secrets em va caure fatal.

A l'Scriptorium n'Ominis es troba literalment la seva tia morta, allà en pla esqueletiko guasón (els cucs fan com molt bona feina perquè se l'han cruspit en pocs anys, roba inclosa) i en Sebastian es posa molt imbècil passant d'ell i en pla "aquest és un pesat que no vol fer servir malediccions". Ho vaig trobar molt poc empàtic, de fet, crec que és el teu personatge l'únic que li diu "eh tio, sorrry per la teva tia morta, no sé, compra't un xiclet per superar-ho".

Així que tot i que sempre estava intentant justificar el comportament d'en Sebastian, al final de tot em va caure un poc pesat. Però no. No el vaig entregar. Al final vaig pensar que tot i que s'havia posat intenso, havíem viscut massa coses plegats i em sabia greu ficar-lo a la garjola.
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

A mi no em va semblar tan fora de lloc de Harry Potter com a tu @Minatoni , si que és veritat que li passen moltíssimes coses, però a veure, el Harry tampoc se'n va salvar de tenir un excés de problemes, vull dir.... el van intentar matar a 1er, 2on, 3r (si contes que es pensaven que el Sirius el volia matar, i els dementors), 4art, 5è, 6è, i be, ja no va anar a 7è perquè estava en busca dels horocrux, així que... tampoc està tan allunyat xD. Si que és veritat que potser l'han fet amb massa poder per ser una persona de 5è.

A mi el que em fallava més era: acabes de començar a 5è, saps 4 putos encantaments i ets la persona més poderosa del món? Per saber incendius? really???? A mi em fallen més els coneixements que té.

Totalment d'acord amb el que has dit @Minatoni de que no sabem absolutament res del personatge, potser s'ho guarden per una part 2 (?) (estaria be que seguís a 6è i tal), ni família, ni perquè no ha entrat fins a 5è, ni si ha estudiat alguna cosa de màgia fins llavors o què coi li ha passat per no entrar fins llavors.

També em falla que no hi hagin més llocs màgics on anar... on coi està el meu callejon diagon??? entenc que no poden fer tot Londres, però haguessin pogut fer com un portal o algo per l'estil per anar-hi, o per tornar a Gringotts.

@UkiHana aquí m'has deixat parada! Que no et posis de part dels "dolents" és raro! Però si, al Sebastian al final se li va molt l'olla, però aquí fa acte de presència la meva empatia que diu: el pobre noi estava obsessionat amb curar a sa germana i tenia intencions de fer el que fos, és l'única família que li quedava (tiet a part i tal), i es va obsessionar a tope, això no és excusa per com tractava a l'Ominis, que a mi la veritat és que em feia peneta en molts moments, i et dono la raó al 100% quan dius lo de que amb lo de la tieta va ser tacte 0! Va ser molt random, mira, la teva tieta morta, em fas crucio i així entrem? Tio... una mica de delicadesa i tacte, ves a parlar amb ell, consola'l una mica, anima'l, que acaba de veure els ossos de sa tieta, justament l'única persona de la família que li queia be...

Però ja et dic, al principi si que el tracta millor i veus que van junts a tot arreu (a la classe d'encantaments per exemple marxaven juntets tenint una conversa curiosa sobre l'encantament accio), i a mesura que ell va perdent els papers i es va obsessionant més, la seva relació també és cada vegada pitjor. Conclusió: es passa 3 pobles però em va fer peneta perquè li vaig trobar un motiu, que no justifica tot el que va fer, però... (és algo semblant amb el Draco, i ve que li vaig perdonar tot).

I la Poppy té una història genial, com tu dius Minato, comença com una història més lleugera que les altres dues, però el rerefons i tot el que ha passat la Poppy... deu ni do, anar en contra de la teva família és molt difícil, i encara més abandonar-los (tan ella com l'Ominis, 2 solets).
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ahir vam jugar amb el nostre estimat Hufflepuff Adefesium Arcanius i vam fer la missió d'Azkaban.

Imatge

I res, ara us explico què em va semblar...


Text amagat.
Una mica una merda.

És a dir l'ambientació està super xula allà amb els dementorcillus que es volen fer un deliciós sandvitx d'student amb tu però a banda d'això és només un sol passadís... Pots entrar a alguna cel·la però una vegada has entrat dins una, totes són iguals i no pots interactuar amb els presos ni res... Només amb la presa de la missió que parla en vers, cosa que per cert em va encantar.

Però el passeig guiat per Azkaban, tot i que ho vaig trobar xulo, em va decebre una miqueta...Tant de bo t'haguessin deixat a l'entrada d'Azkaban i poguessis fer tres o quatre passadissos més i que els presos t'esputessin a un ull i lluitar contra els dementors.


I res, quan vaig sortir d'Azkaban vaig tancar perquè no tenia més ganes de jugar. Ara hauré de pujar el meu Hufflepuff per aconseguir el bad ending perquè serà Hufflepuff però és un senyor del mal.
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

UkiHana ha escrit: 01 jul. 2023, 11:30 Ahir vam jugar amb el nostre estimat Hufflepuff Adefesium Arcanius i vam fer la missió d'Azkaban.

Imatge

I res, ara us explico què em va semblar...


Text amagat.
Una mica una merda.

És a dir l'ambientació està super xula allà amb els dementorcillus que es volen fer un deliciós sandvitx d'student amb tu però a banda d'això és només un sol passadís... Pots entrar a alguna cel·la però una vegada has entrat dins una, totes són iguals i no pots interactuar amb els presos ni res... Només amb la presa de la missió que parla en vers, cosa que per cert em va encantar.

Però el passeig guiat per Azkaban, tot i que ho vaig trobar xulo, em va decebre una miqueta...Tant de bo t'haguessin deixat a l'entrada d'Azkaban i poguessis fer tres o quatre passadissos més i que els presos t'esputessin a un ull i lluitar contra els dementors.


I res, quan vaig sortir d'Azkaban vaig tancar perquè no tenia més ganes de jugar. Ara hauré de pujar el meu Hufflepuff per aconseguir el bad ending perquè serà Hufflepuff però és un senyor del mal.
Hi ha bad ending??? Això m'ho hauràs d'explicar!!!

Totalment d'acord amb tot!
Text amagat.
És com a molt trist que no puguessin fer algo més que un puto passadís... vull dir... entenc que deu ser complicat i tal... però en serio??? un trist passadís i ja està???? on estan els presos? vull parlar amb ells!!!! A mi em va decepcionar moltíssim, esperava molt més, que la idea està be, però es queda en això quasi, en només idea, perquè només veus un puto passadís que a més és la mateixa imatge que surt (una de les moltes) a la pantalla de càrrega del joc!!!! Curreu-vos-ho més, que ens estem fent un hufflepuff només per això!!!!
Respon